Transgenderzorg verder uitgekleed

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Re: Get a life!

Bericht door mina »

mina schreef: ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?
Bekrompen burgertrut
Oh leuk, jazz? Pee Doo Woo Pie Pooh enz?
burgertrut ...eindelijk wordt je beleefd :)

Ik zeg het je: voor jou is het nog niet te laat! :D
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Zeg Trina, ya sharmuta met aanplaksnor en je superheteroman die zich door jou laat verwennen met een voorbinddildo....straks ga je ons nog vertellen dat hij stiekem je burqua en niqaab draagt ook........hahahahahaha!
Trina
ff weer wat posten

Re: Get a life!

Bericht door Trina »

mina schreef:
mina schreef: ja, scat doe ik ook wel eens aan mag dat ook niet?
Bekrompen burgertrut
Oh leuk, jazz? Pee Doo Woo Pie Pooh enz?
burgertrut ...eindelijk wordt je beleefd :)

Ik zeg het je: voor jou is het nog niet te laat! :D
Mens je spoort niet he? der zit een hele dradenbos los!!!
De enige waarheid, is de waarheid die zichtbaar is... en van nature is geboren.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

adriana schreef:
Trina,

onder welke steen ben jij vandaan gekropen, zoals je hier schrijft lijkt het dat je nog nooit eerder van wat hier de afgelopen jaren gepost is, gelezen hebt.
Ik kan je aanraden om eens wat in het archief hier te duiken en dan met degelijke argumenten te komen, een gefundeerde discussie over TS en wat er mee temaken heeft is zinvol, de rest is gebakken lucht.
Of ben je hier alleen om te boel op stelten te zetten, in dat geval voorspel ik je een korte aftocht.

Adriana

Je non verbale agressie wekt ergenis bij me op. Ik mag zelf weten wat ik vind, en ik mag de argumenten opnoemen waarvan i kdenk dat ze goed zijn..........

je mag het daar niet mee eens zijn, maar je hoeft me niet op zo'n passief-agressieve manier te benaderen.

Voe lje je aangesproken of zo?

Naar boven
Over archief gesproken ik heb hier diverse keren gepost o.a. dat ik iemands recht zal verdedigen betreffende zijn/haar vrijheid om zich te uiten, zolang het respect blijft voor de ander.

Wel typerend voor je is dat je met niemand hier ook maar een enkele keer het eens bent, het lijkt erop dat het niet gaat om argumenten maar alleen om gelijk te willen hebben, een zinloze discussie dus.

Wat ik niet begrijp is dat je kenbaar maakt dat je moslima bent want, christen of jood of wat dan ook, dat interresseerd mij hier totaal niet, dit forum gaat over het beleven van man of vrouw zijn.

Het is dat ik er af en toe om kan lachen anders zou het te triest voor woorden zijn, verder laat ik het er hier verder bij, heb leukere dingen te doen. :roll:
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Trientje schreef :

Volgens jouw definitie ben ik dan ook 100% vrouw nu.
Want ik heb ook een vagina en borsten.......

ja maar allemaal nep, het is allemaal gemaakt...

Ja en het is prachtig, en de borsten zijn nu echt mooi en stevig.
En het werkt ook allemaal perfect.
Ik weet niet hoe oud je bent hoor, maar voor sommige vrouwen op leeftijd is het echt redelijk simpel om hun borsten weg te stoppen.
Gewoon bij onder je broeksriem duwen.

Ik hoef verder geen hoofddoek te dragen, maar ik kan mijn prachtige lange haar los dragen, verder kan ik vrij fietsen als enige vrouw tussen de mannen ..... , uitgaan, versieren, vrijen.
Geen God, geen geloof of één of ander wezen van het 'mannelijke geslacht' dat me komt zeggen wat ik wel of niet moet doen.
Gewoon vrij en gelukkig .....

-Nee je denkt vrij te zijn, je leeft als man in een gereconstrueerd nep lichaam!!!!

Ja en het voelt fantastisch aan hoor.
En goede seks jong, je zou het eens moeten weten.
Is het met een voorbindpenis als vrouw die zich in feite een man voelt dan beter misschien ?
Ik ben inderdaad heel vrij, heel stabiel en straal gewoon liefde uit.

Nu wil ik niet onbeleefd zijn hoor, maar als je werkelijk een vrouw bent dan zou ik echt gaan denken dat je in je periode zit........
Nog zo een voordeel van dat neplichaam ..... mijn hormonenspiegel is tenminste stabiel en ik koop enkel maandverbanden omdat er gratis hygiënische doekjes bijzitten.

Hopelijk ben je morgen terug wat stabieler .....
Slaap zacht en nog veel plezier met je 'snor' als je vannacht nog op stap gaat.

Groeten,

Melina
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

het zinnigste dat in deze draad is gezegd sinds de komst van Trina (Jammer dat hij gelijk is gaan schoppen zonder zich fatsoenlijk voor te stellen, je zou haast denken dat hij een faker met exploderende frustratie is) is de link van Maruscha.

Troll along Trina if it makes you happy. mijn zegen heb je, maar ik persoonlijk zal je niet serieus nemen...

groetjes, Fenna
Plaats reactie