Passabiliteit
Moderator: Moderators
<Zonder haaroplossing (pruik of zeer duur haarstuk + extentions) kon ik nooit passable zijn als vrouw>
Ik wil niet vervelend zijn of afbreuk doen aan je vreugde hoor, maareh, nergens om, ik ken ettelijke vrouwen met (zware) hoofdhaarproblemen die zonder pruik/haarstuk/haarwerk alsnog 100% passabel zijn als 100% vrouw.
Mila.
Ik wil niet vervelend zijn of afbreuk doen aan je vreugde hoor, maareh, nergens om, ik ken ettelijke vrouwen met (zware) hoofdhaarproblemen die zonder pruik/haarstuk/haarwerk alsnog 100% passabel zijn als 100% vrouw.
Mila.
-
- Eredivisie
Patricia schreef :
Maar of dat nou echt met passabel zijn te maken heeft. Ik weet het niet. Bij het overgrote merendeel van de transen blijf je het altijd wel zien in het gezicht (zonder FFS). Dus dan zouden die ook allemaal niet passabel zijn.
Uiteraard niet !
ls die mannelijkheid in het gezicht niet zwaar uitgesproken is valt daar niemand over hoor.
Kijk anders eens goed naar Amelie Mauresmo haar verschijning.
En als je soms in het lesbienne milieu uitgaat dan weet je het bij sommige vrouwen echt niet .... ik heb ooit eens woorden gehad met een lesbienne.
Ik had tegen haar even aangelopen en ik zei sorry meneer, dat werd niet echt in dank afgenomen.
Uiteraard zijn wij daar enorm mee bezig .... maar voor de meeste mensen en zeker mannen moeten er een aantal dingen kloppen.
En als dat klopt dan zien ze de rest niet meteen.
Lang haar, borsten en vrouwelijk lichaam maken in dat opzicht al heel veel goed. De eerste indruk is dan meteen : vrouw.
Als dan je lichaamsbouw , handen en voeten (ik heb maat 39) niet opvallend groot zijn dan gaat men niet meteen verder zoeken.
De stem mag dan al op het randje zijn .....
Groeten,
Melina
Maar of dat nou echt met passabel zijn te maken heeft. Ik weet het niet. Bij het overgrote merendeel van de transen blijf je het altijd wel zien in het gezicht (zonder FFS). Dus dan zouden die ook allemaal niet passabel zijn.
Uiteraard niet !
ls die mannelijkheid in het gezicht niet zwaar uitgesproken is valt daar niemand over hoor.
Kijk anders eens goed naar Amelie Mauresmo haar verschijning.
En als je soms in het lesbienne milieu uitgaat dan weet je het bij sommige vrouwen echt niet .... ik heb ooit eens woorden gehad met een lesbienne.
Ik had tegen haar even aangelopen en ik zei sorry meneer, dat werd niet echt in dank afgenomen.
Uiteraard zijn wij daar enorm mee bezig .... maar voor de meeste mensen en zeker mannen moeten er een aantal dingen kloppen.
En als dat klopt dan zien ze de rest niet meteen.
Lang haar, borsten en vrouwelijk lichaam maken in dat opzicht al heel veel goed. De eerste indruk is dan meteen : vrouw.
Als dan je lichaamsbouw , handen en voeten (ik heb maat 39) niet opvallend groot zijn dan gaat men niet meteen verder zoeken.
De stem mag dan al op het randje zijn .....
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Wel dat lukte bij mij dus niet.
Dus toch een beperkte FFS nodig gehad ... vandaar dus.
Nu met lang haar kan je echt heel veel oplossen/verbergen hoor.
Maar als je met inhammen zit dan zal het wel voor elke M -> V trans moeilijk worden om passable te zijn zonder pruik of haarstukje.
Groeten,
Melina
Wel dat lukte bij mij dus niet.
Dus toch een beperkte FFS nodig gehad ... vandaar dus.
Nu met lang haar kan je echt heel veel oplossen/verbergen hoor.
Maar als je met inhammen zit dan zal het wel voor elke M -> V trans moeilijk worden om passable te zijn zonder pruik of haarstukje.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Patricia schreef :
Juist, want in een sollicitatiegesprek kunnen ze je ook goed observeren en horen ze een stem erbij.
Of een date .... dat is voor mij een heel goede test geweest.
En als je met twijfels zit dan lijkt dat me echt wel de moeite om eens te doen.
Als ze je dan toch lezen, dan kan je eventueel feedback vragen hoe ze het konden zien.
Groeten,
Melina
Juist, want in een sollicitatiegesprek kunnen ze je ook goed observeren en horen ze een stem erbij.
Of een date .... dat is voor mij een heel goede test geweest.
En als je met twijfels zit dan lijkt dat me echt wel de moeite om eens te doen.
Als ze je dan toch lezen, dan kan je eventueel feedback vragen hoe ze het konden zien.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Dat heb je dus mis. Ik was al wel passabel voor mijn FFS, en ik wilde gewoon van die browridge af, waardoor ik (nog) passabeler werd.
Verder is het niet zo dat je van een FFS op slag passabel word. Voorhoofd, neus, kin en kaak kunnen wel verkleind worden, maar niet onbeperkt.
Tel daarbij nog een evt mannelijk fysiek, grote handen en voeten, een brede nek/schouders/rug, en een FFS is alleen een hulpmiddel, geen wondermiddel.
Yep, ik ben het volledig met je eens.
Als je pech hebt gehad met de natuur dan red je het gewoon niet om echt 'passable' te worden.
Ze kunnen veel , maar niet alles.
Ik heb dan ook wel al heel veel achter de rug.
1) Ontharingen van het volledige lichaam en het gezicht met laser + elektrolyse voor het gezicht
2) Hormonen
3) SRS
4) Borstvergroting
5) FFS
Ik mag nu wel echt wel schrijven dat ik qua uiterlijk (zowel met als zonder kleding) passable ben denk ik zo.
Enfin de volgende test is binnenkort.
In Bikini naar het strand .... met mijn hartsvriendin genieten van de zon en de mooie mannen (enfin als die er rondlopen).
Na zo een 5 jaar transitie is het enige waar ik nu nog een heel klein beetje moet op letten mijn stem.
Die valt eigenlijk heel goed mee , alleen in gevaarlijke situaties of stress situaties wil ik nog wel eens wat zwaarder klinken.
Ik moet er in die situaties dus wel op letten.
Een operatie zie ik hier echter absoluut niet zitten .....dat zou echt wel overdreven zijn.
Groeten,
Melina
Dat heb je dus mis. Ik was al wel passabel voor mijn FFS, en ik wilde gewoon van die browridge af, waardoor ik (nog) passabeler werd.
Verder is het niet zo dat je van een FFS op slag passabel word. Voorhoofd, neus, kin en kaak kunnen wel verkleind worden, maar niet onbeperkt.
Tel daarbij nog een evt mannelijk fysiek, grote handen en voeten, een brede nek/schouders/rug, en een FFS is alleen een hulpmiddel, geen wondermiddel.
Yep, ik ben het volledig met je eens.
Als je pech hebt gehad met de natuur dan red je het gewoon niet om echt 'passable' te worden.
Ze kunnen veel , maar niet alles.
Ik heb dan ook wel al heel veel achter de rug.
1) Ontharingen van het volledige lichaam en het gezicht met laser + elektrolyse voor het gezicht
2) Hormonen
3) SRS
4) Borstvergroting
5) FFS
Ik mag nu wel echt wel schrijven dat ik qua uiterlijk (zowel met als zonder kleding) passable ben denk ik zo.
Enfin de volgende test is binnenkort.
In Bikini naar het strand .... met mijn hartsvriendin genieten van de zon en de mooie mannen (enfin als die er rondlopen).
Na zo een 5 jaar transitie is het enige waar ik nu nog een heel klein beetje moet op letten mijn stem.
Die valt eigenlijk heel goed mee , alleen in gevaarlijke situaties of stress situaties wil ik nog wel eens wat zwaarder klinken.
Ik moet er in die situaties dus wel op letten.
Een operatie zie ik hier echter absoluut niet zitten .....dat zou echt wel overdreven zijn.
Groeten,
Melina
-
- Eredivisie
Hoi Mila
Echt waar? Zo kort na je FFS naar het strand in de zon? Verse littekens enzo?
Weet je het wel zeker?
Neen deze WE gaan we nog een film doen en wat rusten.
Volgende week terug actief gaan fietsen en vanaf de maand juli eventueel naar zee.
Nu ik weet niet over welke littekens je het hebt hoor.
Ik zie ze niet echt.
Alles zit in het hoofdhaar , in de mond of in de neus.
Is echt wel goed gedaan hoor .....
Groeten,
Melina
Echt waar? Zo kort na je FFS naar het strand in de zon? Verse littekens enzo?
Weet je het wel zeker?
Neen deze WE gaan we nog een film doen en wat rusten.
Volgende week terug actief gaan fietsen en vanaf de maand juli eventueel naar zee.
Nu ik weet niet over welke littekens je het hebt hoor.
Ik zie ze niet echt.
Alles zit in het hoofdhaar , in de mond of in de neus.
Is echt wel goed gedaan hoor .....
Groeten,
Melina
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
...en die arme bio-vrouwen dan, die per abuis voor het andere geslacht worden aangezien....?Patricia1979 schreef:Passabel zijn is dus: "als de eerste indruk die je op anderen wekt het gewenste geslacht is"
Goed nieuws, fijn om te horen! Ik wens je een spoedig herstel verder!melina_r schreef:Het gaat heel goed hoor.
Alles is al bijna genezen , het is nu 1 week na de ingreep.
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
-
- Eredivisie
Mila schreef :
Eh, en je oogleden dan?
Is nauwelijks te zien hoor, in de huidplooi heb ik een heel fijn lijntje gezien.
Maar dat valt nauwelijks op.
Nu ik loop in elk geval nog een wekje rond met een zonnebril, want het ziet nog wel wat blauw rond het oog.
Het doet geen pijn hoor, maar er is nog geel en blauw te zien rond te ogen.
Ik vind het wel echt goed gedaan .......hij weet wel wat hij doet heb ik nu zo het gevoel.
Ik vind hem niet echt sterk communiceren met zijn klanten, maar het resultaat mag er wel zijn.
De eerste dag was ik eigenlijk al heel tevreden met wat ik in de spiegel zag.
Dat is (op de zwellingen na) eigenlijk zo gebleven de voorbije week.
In feite is het echt wel fantastisch wat ze tegenwoordig zo allemaal kunnen.
Groeten,
Melina
Groetjes,
Melina
Eh, en je oogleden dan?
Is nauwelijks te zien hoor, in de huidplooi heb ik een heel fijn lijntje gezien.
Maar dat valt nauwelijks op.
Nu ik loop in elk geval nog een wekje rond met een zonnebril, want het ziet nog wel wat blauw rond het oog.
Het doet geen pijn hoor, maar er is nog geel en blauw te zien rond te ogen.
Ik vind het wel echt goed gedaan .......hij weet wel wat hij doet heb ik nu zo het gevoel.
Ik vind hem niet echt sterk communiceren met zijn klanten, maar het resultaat mag er wel zijn.
De eerste dag was ik eigenlijk al heel tevreden met wat ik in de spiegel zag.
Dat is (op de zwellingen na) eigenlijk zo gebleven de voorbije week.
In feite is het echt wel fantastisch wat ze tegenwoordig zo allemaal kunnen.
Groeten,
Melina
Groetjes,
Melina
lieverd ff geen doomscenario's hoor... er zijn ook biologische vrouwen die niet passabel zijn als vrouw zonder haar...mila schreef:
Mila.
fran en ik hebben er 1 gezien, en wel in het gehucht waar ik ben grootgebracht... !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
melina_r schreef:Ik vind het wel echt goed gedaan
Nou dat soort verhalen wil ik dan nu ook wel horen, mun SRSje is goed gelukt, dus moet dat ook nog met die FFS.....
.....leuk voor je Melina, nu ik nog, mun lichaam is tot op de handen nu geen struikelpunt meer, dat kan ik nu heel goed meemaken in de zomer, maar mun gelaat is dat dan wel nog
Voorspoedig genezing gewenst
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--