Gelezen....
Moderator: Moderators
Misschien eerder Gereformeerde Gemeente, of Vrijgemaakt Gereformeerde Kerk onderhoudende artikel 31, of Christelijk Gereformeerde Kerk, of Gereformeerde Bond tot verbreiding en verdediging van de Waarheid in de Nederlandse Hervormde Kerk.
Maar Amisch is aardig in de richting, Mara .
Maar Amisch is aardig in de richting, Mara .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hoi hoi,
het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat een schoolbestuur zich tegen zoiets aanbemoeid. Ook leuk onderscheid van zo'n directeur: "jongens mogen in een broek lopen, meisjes moeten in een jurk of rok lopen...." Ben benieuwd wat er zou gebeuren als één of meerdere jongens zich in een kilt op school zouden vertonen. Zouden die dan ook een kledingregelement tegen zich krijgen? Je zou bijna vergeten dat we in de 21ste eeuw leven...
Groetjes en liefs,
Babette.
het is eigenlijk te belachelijk voor woorden dat een schoolbestuur zich tegen zoiets aanbemoeid. Ook leuk onderscheid van zo'n directeur: "jongens mogen in een broek lopen, meisjes moeten in een jurk of rok lopen...." Ben benieuwd wat er zou gebeuren als één of meerdere jongens zich in een kilt op school zouden vertonen. Zouden die dan ook een kledingregelement tegen zich krijgen? Je zou bijna vergeten dat we in de 21ste eeuw leven...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ik vind ieder zijn of haar geloorf met de betreffende regels en regeltjes.
Echter een verbod op het dragen van een legging omdat dit een broek zou zijn vind ik onzin, want dan moet je het dragen van een broekrok ook verbieden omdat dit voor de deels een broek en voor de deels een rok zou zijn.
liefs Petra
Echter een verbod op het dragen van een legging omdat dit een broek zou zijn vind ik onzin, want dan moet je het dragen van een broekrok ook verbieden omdat dit voor de deels een broek en voor de deels een rok zou zijn.
liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
met alle respect, maar ik zie niet zo het verband tussen het dragen van bepaalde kleding en je geloof. Geloof is mijns inziens jouw persoonlijke band met je opperwezen van keuze, en niet van één of ander achterlijk gereformeerd schoolbestuur...petrag schreef:Ik vind ieder zijn of haar geloorf met de betreffende regels en regeltjes.liefs Petra
Groetjes en liefs,
Babette.
- Chantal C.
- Forumdiva
Hoi hoi,
eerder op dit algemene forum kwam ik recentelijk opmerkingen tegen over de (veelbesproken en arbitraire) achterlijkheid van de Islam: dit is minstens zo achterlijk! In de Volkskrant lees ik over de ophef over opmerkingen van minister Vogelaar, en waar ik Mark Rutte tot mijn verbijstering op de bres zie springen voor de SGP: in wat voor wereld zijn wij beland??? Ook de PvdA heeft het over moralisme en paternalisme: tijd om te emigreren???
Groetjes en liefs,
Babette.
eerder op dit algemene forum kwam ik recentelijk opmerkingen tegen over de (veelbesproken en arbitraire) achterlijkheid van de Islam: dit is minstens zo achterlijk! In de Volkskrant lees ik over de ophef over opmerkingen van minister Vogelaar, en waar ik Mark Rutte tot mijn verbijstering op de bres zie springen voor de SGP: in wat voor wereld zijn wij beland??? Ook de PvdA heeft het over moralisme en paternalisme: tijd om te emigreren???
Groetjes en liefs,
Babette.