![Afbeelding](http://i135.photobucket.com/albums/q128/battlequeen/rachelleJuli2-klein.jpg)
*kan niet wachten tot ze in oktober/november de hormonen krijgt
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
Verklaar je nader?Juliette schreef:Precies, want wie wil er nou geen echte borsten met een normale cupmaatKimyy schreef:Hoop dat die hormonen goed zijn werk gaan doen.
groetjes.
Op die foto zie ik echt geen a cup hoor meis.het rare is dat mijn lijf al vanzelf vrouwelijke hormonen aan het maken is
Ik heb al een A-cup and still growing
Dat gaan ze trouwens onderzoeken @amsterdam
hihi als dat zou kunnenpetrag schreef:Nu ik dit hele verhaal lees denk ik dat moeder natuur in de gaten heeft dat ze jou in een verkeerd lichaam heeft gestopt en nu bezig is om die fout te herstellen.
Veel suc6 met de hormonen.
liefs Petra
Jah dat heb ik van mezelf ook gedacht... omdat ik geluk heb met mijn stem en toen ik begon met hormonen (op mij 18de) nooti geen baard heb gehad...petrag schreef:Nu ik dit hele verhaal lees denk ik dat moeder natuur in de gaten heeft dat ze jou in een verkeerd lichaam heeft gestopt en nu bezig is om die fout te herstellen.
liefs Petra
heb ik ooklaura_girl19 schreef:Jah dat heb ik van mezelf ook gedacht... omdat ik geluk heb met mijn stem en toen ik begon met hormonen (op mij 18de) nooti geen baard heb gehad...petrag schreef:Nu ik dit hele verhaal lees denk ik dat moeder natuur in de gaten heeft dat ze jou in een verkeerd lichaam heeft gestopt en nu bezig is om die fout te herstellen.
liefs Petra
xx laura
Ik voel me al wat gelukkiger dan een jaar geledenmina schreef:dat gaat goed tijgertje!
Knap en goed van je dat je deze weg ingeslagen bent en ik hoop
dat je steeds gelukkiger gaat worden met het proces waar je inzit
Liefs,
hihi bedanktWonder woman schreef:Hey Tijgertje
Jeetje wat zie jij er goed zeg ..wow![]()
,ik zou je niet herkenen als ex je weet wel
Groetjes