Hallo allemaal, ik ben een tijdje weggeweest maar nu ik hier ben toegelaten probeer ik het nog een keer.
Ik ben een week geleden op intake geweest en heb meteen mijn eerste gesprek met mijn psychologe gehad. Ik heb een leuke dag gehad daar en werd zeer vriendelijk ontvangen.
De volgende keer krijg ik tests en een interview met Jos Megens. Kan iemand mij vertellen of dit psychologische of fysieke tests zijn. Ik heb wel eens iets gelezen over botdichtheid maar weet niet wat me te wachten staat.
Als iemand mij meer kan vertellen hoor ik het graag.
Liefjes en groetjes Esther
Test en interview?
Moderator: Moderators
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
Test en interview?
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
Hallo Esther,
Tijdens de diagnostiek periode is er nog geen enkele fysieke test in beeld. Onderdeel van de diagnostiek is een serie psychologische tests die ter ondersteuning van de gesprekken met je psycholoog worden gebruikt.
testen als botdichtheid zijn in beeld als er met hormonen wordt begonnen.
groetjes, Fenna
Tijdens de diagnostiek periode is er nog geen enkele fysieke test in beeld. Onderdeel van de diagnostiek is een serie psychologische tests die ter ondersteuning van de gesprekken met je psycholoog worden gebruikt.
testen als botdichtheid zijn in beeld als er met hormonen wordt begonnen.
groetjes, Fenna
die testen van botdichtheid zal ik wel over een paar maanden hebben (jaar bezig nu)
Daar maak ik me echt geen zorgen over
de laatste keer dat ik een X-ray moest hebben moesten ze de straling omhoog gooien (wegens de dichtheid)
Een keer had iemand me tegen mijn enkel getrapt. Ik een blauwe plek en hij zijn tenen gebroken (hihi) en 1 keer een dikke marmeren vensterbank op mijn voet gekregen. Die vensterbank in 3 stukken en mijn voet alleen gekneusd
de laatste keer dat ik een X-ray moest hebben moesten ze de straling omhoog gooien (wegens de dichtheid)
Een keer had iemand me tegen mijn enkel getrapt. Ik een blauwe plek en hij zijn tenen gebroken (hihi) en 1 keer een dikke marmeren vensterbank op mijn voet gekregen. Die vensterbank in 3 stukken en mijn voet alleen gekneusd
- Esther Vos
- dagelijks aanwezig
.
Hallo Fennah en Tijgertje,
bedankt voor de informatie.
Ik maakte me niet erg zorgen over de test. Ik ben gewoon van nature nieuwsgierig over wat er aan zit te komen.
Nu de intake achter de rug is heb ik al wat meer rust in mijn vreselijke lijf.
Ik vind die Jos echt een leuke man. Hij stelde me vorige week super op mijn gemak.
bedankt voor de informatie.
Ik maakte me niet erg zorgen over de test. Ik ben gewoon van nature nieuwsgierig over wat er aan zit te komen.
Nu de intake achter de rug is heb ik al wat meer rust in mijn vreselijke lijf.
Ik vind die Jos echt een leuke man. Hij stelde me vorige week super op mijn gemak.
Rule #1 Let's make the world a better place, for everyone
- Chantal C.
- Forumdiva
Stelt niks voor. Je zit langer in de wachtkamer als je pech hebt, dan dat je daar ligt.tijgertje schreef:die testen van botdichtheid zal ik wel over een paar maanden hebben (jaar bezig nu)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
tests
ik heb 2 weken geleden die tests gehad zijn heel vragen waaronder ook psygische vragen waar je antwoord op moet geven over je jeugd je ouders of je deprisief bent of bent geweest etc etc gewoon om te kijken of je sterk genoeg bent of je het aan kan ze nemen het mee in de diagnose
als je een beetje mazzel hebt ben je met anderhalfuur klaar
ik ben onder behandeling bij mevr peeters psygologe van het Vu
ik ken jos ook:) ik ben vorig jaar op televisie geweest als hoofd gast bij de kro programma wat zou jij doen thema mijn kind verkeerde lichaam kan je op google nog terug kijken misschien heb je er iets aan kus sasha
als je een beetje mazzel hebt ben je met anderhalfuur klaar
ik ben onder behandeling bij mevr peeters psygologe van het Vu
ik ken jos ook:) ik ben vorig jaar op televisie geweest als hoofd gast bij de kro programma wat zou jij doen thema mijn kind verkeerde lichaam kan je op google nog terug kijken misschien heb je er iets aan kus sasha