Hoe weet ik het?
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Hoe weet ik het?
Hoi,
ik ben een jongen van 15 en fantaseer er bijna dagelijks over hoe het zou zijn om een meisje te zijn. Ben ik nu transseksueel, of komt dit 'gewoon' door hormonen??
(ik wilde dit eigenlijk bij 'transgenderisme' plaatsen, maar voor ik daar lid ben duurt me een beetje te lang...)
ik ben een jongen van 15 en fantaseer er bijna dagelijks over hoe het zou zijn om een meisje te zijn. Ben ik nu transseksueel, of komt dit 'gewoon' door hormonen??
(ik wilde dit eigenlijk bij 'transgenderisme' plaatsen, maar voor ik daar lid ben duurt me een beetje te lang...)
Beste Martijn,
Heb je het al een keer gedaan.
Leuke laarzen gekocht een mooie jurk of broek wat je wil.
Een mooie pruik.....
Make up en jezelf als vrouw aangekeken in de spiegel...
Martijn ik zou het niet weten maar ik zou zeggen probeer het uit.
Je kan heel veel denken maar soms moet je het gewoon uit proberen.
Of spaar even wat centjes en ga naar travisage of naar mariposa etc
die meiden zijn echt super pro daar in.
Of mischien heb je echt een goede vriendin waar je het mee kan delen en dan zou je aan haar moeten vragen of zei je echt wil transformeren.
Doe dit gewoon heel bewust en wordt nergens bang van van angst is een slechte raadgever.
Just be YOU, en als YOU geen man maar een vrouw blijkt te zijn, he je bent een mens en dan ben je toch een leuk mens. Dan moet het niet uitmaken wat je bent.
Er zitten wat haakjes en oogjes aan maar door het uit te zoeken kom je ergens achter. Succes met jou zoektocht. Oja en maak je niet te druk.
wat ik bedoel is blijf bij je intuitie dus en niet je verstand laten werken maar het geen je voelt. Echt voelt.
Dus succes.
Heb je het al een keer gedaan.
Leuke laarzen gekocht een mooie jurk of broek wat je wil.
Een mooie pruik.....
Make up en jezelf als vrouw aangekeken in de spiegel...
Martijn ik zou het niet weten maar ik zou zeggen probeer het uit.
Je kan heel veel denken maar soms moet je het gewoon uit proberen.
Of spaar even wat centjes en ga naar travisage of naar mariposa etc
die meiden zijn echt super pro daar in.
Of mischien heb je echt een goede vriendin waar je het mee kan delen en dan zou je aan haar moeten vragen of zei je echt wil transformeren.
Doe dit gewoon heel bewust en wordt nergens bang van van angst is een slechte raadgever.
Just be YOU, en als YOU geen man maar een vrouw blijkt te zijn, he je bent een mens en dan ben je toch een leuk mens. Dan moet het niet uitmaken wat je bent.
Er zitten wat haakjes en oogjes aan maar door het uit te zoeken kom je ergens achter. Succes met jou zoektocht. Oja en maak je niet te druk.
wat ik bedoel is blijf bij je intuitie dus en niet je verstand laten werken maar het geen je voelt. Echt voelt.
Dus succes.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
In ieder geval welkom,
Het is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn er tallozen die het al wisten toen ze nog in de buik zaten van hun moeder, maar er zij er ook tallozen die er hun hele leven mee worstelen. Iedereen moet zelf het tempo en de vorm van het proces bepalen (gevoel). Er wordt vaak gesproken over WAT ben ik, maar volgens mij is het uitsluitend van belang WIE je bent. Nou heb ik makkelijk praten, want ik heb een groot deel van mijn proces ondergaan in het pre-internet tijdperk, waarin nauwelijks informatie beschikbaar was, waardoor ik wel mijn eigen weg moest zoeken.
In ieder geval veel succes met je zoektocht, en vergeet niet er van te genieten.
Irene
Het is niet voor iedereen hetzelfde. Er zijn er tallozen die het al wisten toen ze nog in de buik zaten van hun moeder, maar er zij er ook tallozen die er hun hele leven mee worstelen. Iedereen moet zelf het tempo en de vorm van het proces bepalen (gevoel). Er wordt vaak gesproken over WAT ben ik, maar volgens mij is het uitsluitend van belang WIE je bent. Nou heb ik makkelijk praten, want ik heb een groot deel van mijn proces ondergaan in het pre-internet tijdperk, waarin nauwelijks informatie beschikbaar was, waardoor ik wel mijn eigen weg moest zoeken.
In ieder geval veel succes met je zoektocht, en vergeet niet er van te genieten.
Irene
Kleine stapjes
Hoi Martijn,
je zit in een fase van je leven waar je veel zal leren maar ook veel zal willen onderzoeken. Het verschil tussen vrouw en man is ook zo'n onderzoek. Het mooiste zou zijn dat je dat met een goede vriendin zou kunnen onderzoeken. Dan kom je er achter wat je bent en waar je heen wilt. Ik zou zoiets rustig aan doen en over je heen laten komen. JA misschien zit je wel in een verkeerd lichaam, maar dan nog jou lichaam geeft signalen af en daar zou een vriendin wel inpassen.
Mocht dan blijken dat het niet zo is dan geeft jou lichaam dat op zo'n moment ook wel aan.
Wel doe vooral rustig aan en veel succes in je onderzoekingstocht.
Groetjes Bea.
je zit in een fase van je leven waar je veel zal leren maar ook veel zal willen onderzoeken. Het verschil tussen vrouw en man is ook zo'n onderzoek. Het mooiste zou zijn dat je dat met een goede vriendin zou kunnen onderzoeken. Dan kom je er achter wat je bent en waar je heen wilt. Ik zou zoiets rustig aan doen en over je heen laten komen. JA misschien zit je wel in een verkeerd lichaam, maar dan nog jou lichaam geeft signalen af en daar zou een vriendin wel inpassen.
Mocht dan blijken dat het niet zo is dan geeft jou lichaam dat op zo'n moment ook wel aan.
Wel doe vooral rustig aan en veel succes in je onderzoekingstocht.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Hoi hoi Martijn,
het is precies zoals Irene het beschreef: een ieder bleeft zijn/haar zoektocht naar de essentie van het mens-zijn (WIE je bent dus) op zijn/haar eigen manier en op zijn/haar eigen tempo. Vaststaande patronen zijn er mijns inziens niet dus; dus verschillen zijn aanzienlijk, maar dat maakt het ook leuk!
Succes met je zoektocht en veel plezier ook!
Groetjes en liefs,
Babette.
het is precies zoals Irene het beschreef: een ieder bleeft zijn/haar zoektocht naar de essentie van het mens-zijn (WIE je bent dus) op zijn/haar eigen manier en op zijn/haar eigen tempo. Vaststaande patronen zijn er mijns inziens niet dus; dus verschillen zijn aanzienlijk, maar dat maakt het ook leuk!
Succes met je zoektocht en veel plezier ook!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Hoi Martijn,
die gevoelens en fantasieën kunnen van alles betekenen en tot allerlei leiden. Het belangrijkste is dat je opzoekt wat jij leuk vindt en de grens legt bij waar jij je prettig bij voelt.
Weet je de weg al een beetje, als het erom gaat mensen te ontmoeten die ook bezig zijn voor deze gevoelens de goeie plek in hun leven in te ruimen?
Dit forum is alvast wat, maar buiten het internet is er ook best veel en daar schiet je vaak net iets meer mee op. Leuke mensen tegenkomen en zo.
die gevoelens en fantasieën kunnen van alles betekenen en tot allerlei leiden. Het belangrijkste is dat je opzoekt wat jij leuk vindt en de grens legt bij waar jij je prettig bij voelt.
Weet je de weg al een beetje, als het erom gaat mensen te ontmoeten die ook bezig zijn voor deze gevoelens de goeie plek in hun leven in te ruimen?
Dit forum is alvast wat, maar buiten het internet is er ook best veel en daar schiet je vaak net iets meer mee op. Leuke mensen tegenkomen en zo.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
<daar schiet je vaak net iets meer mee op. Leuke mensen tegenkomen en zo>
Dat is niet helemaal waar hoor. Hier kun je ook leuke mensen tegen komen, alleen verloopt dat contact anders.
Postjes- postbus via hier-msn-evt real life ontmoeting(en).
Zo heb ik (ook) hier leuke mensen leren kennen, en met sommigen ben ik irl bevriend geraakt.
Het hangt natuurlijk ook van je situatie af.......als je nog in de kast zit, maar/en bona fide ts/tg gevoelens hebt, dan kun je veel hebben aan internet contacten, mits die zich niet virtueel suf fantaseren over hun leven als tg/ts terwijl ze als 100% man (blijven) leven natuurlijk.
Die kans is elders op het net (helaas) wel redelijk groot, maar hier al aanzienlijk minder, en zeker als je tussen de regels door leest.
Heel veel succes,
Mila.
Dat is niet helemaal waar hoor. Hier kun je ook leuke mensen tegen komen, alleen verloopt dat contact anders.
Zo heb ik (ook) hier leuke mensen leren kennen, en met sommigen ben ik irl bevriend geraakt.
Het hangt natuurlijk ook van je situatie af.......als je nog in de kast zit, maar/en bona fide ts/tg gevoelens hebt, dan kun je veel hebben aan internet contacten, mits die zich niet virtueel suf fantaseren over hun leven als tg/ts terwijl ze als 100% man (blijven) leven natuurlijk.
Die kans is elders op het net (helaas) wel redelijk groot, maar hier al aanzienlijk minder, en zeker als je tussen de regels door leest.
Heel veel succes,
Mila.
Daar heb je ook weer gelijk in. Ik bedoelde vooral dat als je zelf in de kast blijft en je alleen virtueel transenderest bent, dan blijft het een eenzaam avontuur.mila schreef:<daar schiet je vaak net iets meer mee op. Leuke mensen tegenkomen en zo>
Heel veel succes,
Mila.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- is nieuw hier
hey
kijk, weet je wat het is: de ene keer denk ik 'ik hoor gewoon een meisje te zijn', de andere keer denk ik 'het is puur geilheid (om het zo maar te noemen)'.
Ik trek wel eens als er niemand anders thuis is kleren van m'n zus aan, en daar doe ik dan een bh onder met vulling (van die scrub-ballen).
Wat ook is: ik wil geen travestiet zijn. Ik heb zoiets: of helemaal vrouw, of helemaal man, maar niet half/half. Ik heb ook zitten denken dat het misschien komt dat ik een meisje wil zijn, doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en daarom het vrouwenlichaam erg interessant vind??
Zijn hier misschien transgenders, die er voor hebben gekozen van geslacht te verwisselen??
kijk, weet je wat het is: de ene keer denk ik 'ik hoor gewoon een meisje te zijn', de andere keer denk ik 'het is puur geilheid (om het zo maar te noemen)'.
Ik trek wel eens als er niemand anders thuis is kleren van m'n zus aan, en daar doe ik dan een bh onder met vulling (van die scrub-ballen).
Wat ook is: ik wil geen travestiet zijn. Ik heb zoiets: of helemaal vrouw, of helemaal man, maar niet half/half. Ik heb ook zitten denken dat het misschien komt dat ik een meisje wil zijn, doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en daarom het vrouwenlichaam erg interessant vind??
Zijn hier misschien transgenders, die er voor hebben gekozen van geslacht te verwisselen??
<Ik bedoelde vooral dat als je zelf in de kast blijft en je alleen virtueel transenderest bent, dan blijft het een eenzaam avontuur>
Ja, daar heb jij weer helemaal gelijk in.......maar het kan dan niet alleen een eenzaam avontuur zijn en blijven, maar voor sommigen daarvan dus ook een -zelfgekozen- uitlaadklep/bliksemafleider/virtuele opluchting etcetc.
Het is maar wat je prefereert of echt durft of kunt in real life.
En nou maar hopen dat Martijn wat heeft aan de postjes op zhaar topic.
Mila.
Ja, daar heb jij weer helemaal gelijk in.......maar het kan dan niet alleen een eenzaam avontuur zijn en blijven, maar voor sommigen daarvan dus ook een -zelfgekozen- uitlaadklep/bliksemafleider/virtuele opluchting etcetc.
Het is maar wat je prefereert of echt durft of kunt in real life.
En nou maar hopen dat Martijn wat heeft aan de postjes op zhaar topic.
Mila.
Haahah, lol, ja toen ik 14 was had ik dit ook een beetje.martijnvelden schreef:Ik heb ook zitten denken dat het misschien komt dat ik een meisje wil zijn, doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en daarom het vrouwenlichaam erg interessant vind??
Toen ik op me 15'e de tieten van me toemalige vriendinnetje in mijn handen had was de gedachte 'wauw, dit wil ik ook'
En nu heb ik zelf een c cup..
Superleuk onderwerp! Túúrlijk herken ik me hier helemaal in... omkleden en die dingen, lekker geil in het begin en je dan schuldig voelen. Hard roepen 'ik wil geen travestiet zijn'... nee nee.Kimyy schreef:Haahah, lol, ja toen ik 14 was had ik dit ook een beetje.martijnvelden schreef:Ik heb ook zitten denken dat het misschien komt dat ik een meisje wil zijn, doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en daarom het vrouwenlichaam erg interessant vind??
Toen ik op me 15'e de tieten van me toemalige vriendinnetje in mijn handen had was de gedachte 'wauw, dit wil ik ook'
En dan de borsten van vriendinnetje (sorry hier moest ik even hard om lachen), ja dat had ik ook een soort mix van mannelijke geilheid en vrouwelijke jaloezie. En nu... aan hormonen, geen cup C (alleen maar jeuk) en ben druk bezig operatie aan het plannen.
Maar alle gekheid op een stokje Martijn, ik zou gewoon eens rustig de tijd nemen om alles te ontdekken. Het kan dan voor mij (ons) zo uitgepakt zijn voor jou zou het wel eens iets heel anders kunnen betekenen. Veel plezier ermee!
Leanne
-
- ff weer wat posten
Hahaha , wat een leuk stukje lig helemaal dubbel.....Als vriendje jajoers worden op de tieten van je vriendinnetje ..Kimyy schreef:Haahah, lol, ja toen ik 14 was had ik dit ook een beetje.martijnvelden schreef:Ik heb ook zitten denken dat het misschien komt dat ik een meisje wil zijn, doordat ik nog nooit een vriendin heb gehad, en daarom het vrouwenlichaam erg interessant vind??
Ik heb zelf eigenlijk zonder het teweten achteraf nu ..tja... altijd al tussen twee geslachten in geleefd .., Ik was 4 en speelde noooit met jongetjes de enige waar ik mee speelde was een meisje uit de buurt saampjes Spelen met poppen later was ik 6 me hele klas zat op voetbal en ik zat als enige met een peimeltje op turnen ..toen is het jaren stil geweest en kreeg ik op de middelbare school ineens juist aansluiting bij de meiden ipv bij de jongens werd door hun altijd als homo gezien ........Weetje ik had toen voor me zelf niet eens door dat ik toen al zo transgender was als wat ik eigenlijk al was opdat moment .., wel vond ik ondertussen in 1995 de miss travestieshow op veronica helemaal geweldig ,ik had toen wel zoiets van ja dat wil ik ook later worden ,Jeweetwel Van Ferry na Kelly ..........Maar mijn echte coming out voor me is nu precies 8 jaar geleden in 1999 . toen ik 16 was, Ik liep zo over het schoolplein van mijn toemalige mbo-economie opleiding toen ik wakker werd en besefte dat ik me helemaal niet thuis voelde in me lichaam en graag een meisje wou zijn ,tja ik heb het gevoel toen maar 6 jaar lang echt weg gestop om vervolgens nu echt balletjes en een gleufje tewillen hebben .., Maar hou bij je zelf altijd in gedachte dat je al vrouw bent he alvoor je met een hormoon en geslachts behandeling begint ,deze dingen zijn alleen voor de buitenwereld!!!
Btw ik heb ook nog nooit geen vriendin gehad en heb ook nog sex gehad Maar dit heeft zeker wat met het transgender zijn temaken ,Snap niet echt wat er nou zo lekker aan is
Mare echt geil worden van het aantrekken van vrouwen kleren heb ik nooit ,Dat voelt juist weer een beetje anti voor me .., een meisje met eeen stijve
Alle geilheid op een stokje ,Als jij echt het gevoel hebt dat je meisje bent zou ik eens een afspraak gaan maken bij je huisarts ,en deze moet je dan door verwijzen na het umc in utrecht ,je bent nog super jong dus echt alles is nog mogelijk !!!
Groetjes