Hoe 'tuck' je?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Liesy
is nieuw hier

Hoe 'tuck' je?

Bericht door Liesy »

Ik probeer er wat van te maken maar tot op heden nog niet echt een succes ... kan iemand een goede, gedetaileerde uitleg geven over met name de plaats/het plaatsen van de testikels .... liggen nu nog altijd als twee eieren op het schaambeen.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Zoek maar eens op het onderwerp Gaf, staat een duidelijke beschrijving bij met foto's hoe je die moet maken, wat betreft de eitjes op het schaambeen, daar is niet zoveel aan te doen, tenzij je ze chirurgisch laat verwijderen (dat heeft overigens nog meer voordelen).

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

"tucken" intikken bij "zoek" hierboven en komen oa de volgende onderwerpen naar voren:

Hoe verstop je je ding??
en

Tucken

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

hoi hoi

ik wil even reageren op het tuck verhaal. En eigenlijk ook even wat vragen.

als eerste wil ik even vermelden dat ik het eerst niet durfde en toen toch eens geprobeerd had, het niet lukte en voor een lange tijd niet weer heb geprobeerd. Ik heb net deze thread en dus ook de linkjes gelezen en heb net toch maar even stiekem wat proberen weg te drukken (helaas drukt niet elke broek hard genoeg :( ). En zonder dat ik het doorhad was ik de walnootjes ook al kwijt, helaas werd het tuinslangetje een tuinslang en werkte het naar achter drukken niet meer. (en was de bobbel dus nog aanwezig).
Na even wachten en opnieuw proberen vlogen de walnootjes weer in hun dopje maar kwam de tuinslang weer tot leven. Heeft iemand miss een oplossing hiervoor? :oops:

En dan nog het vraagje. Ik las dat het om medische redenen niet helemaal veilig is. In hoeverre is dit waar en hoeveel mensen krijgen er daadwerkelijk (aangetoond dat het door tucken komt) last van?

kusje SAnna
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

SAnna87 schreef:...(helaas drukt niet elke broek hard genoeg :( ). ...
En had je deze ook al geprobeerd? http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 6080#56080 (met name de post van Paula23 van 24 juli 2006

Daarmee hou je de boel wel op zijn plek gedrukt :D
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

SAnna schreef:
En dan nog het vraagje. Ik las dat het om medische redenen niet helemaal veilig is. In hoeverre is dit waar en hoeveel mensen krijgen er daadwerkelijk (aangetoond dat het door tucken komt) last van?
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd natuurlijk, maar er nooit iets serieus over gevonden, ik vermoed dat er nooit onderzoek naar is gedaan.

SAnna schreef ook:
Na even wachten en opnieuw proberen vlogen de walnootjes weer in hun dopje maar kwam de tuinslang weer tot leven. Heeft iemand miss een oplossing hiervoor?
Is gewoon een kwestie van vaak doen, ten eerste wordt alles dan wat soepeler en ten tweede wordt je er daardoor handiger in, waardoor het kreng geen kans meer krijgt om tot leven te komen, bovendien zal het als het een gewoonte wordt sowieso niet meer dat soort nare bijverschijnselen vertonen.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoe meer je het doet hoe minder last je krijgt. Sinds ik de gaff gebruik geniet ik er nog meer van en draag het bijna dagelijks. Wel voor het eventueel lekken van druppels urine (verlenging prostaat door de houding van de penis veroorzaakt vaak urinedruppels) verpak ik het geheel in een maandverbandje. Alles blijft keurig op zijn plaats zitten. Zelfs bij een enigszins ge-erecteerde penis kan dit op zijn plaats blijven. De nootjes boven je schaambeen? Tja daar is niet veel aan te doen. Maar bekijk het even van deze kant. Door de welving, veroorzaakt door de nootjes, krijg je een aardige venusheuvel :) Zo is er wel wat positiefs in te vinden.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Irene schreef:
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd natuurlijk, maar er nooit iets serieus over gevonden, ik vermoed dat er nooit onderzoek naar is gedaan.
Tuulijk wel :)

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 5119#45119

Effectief misschien net zo schadelijk als een kantoorbaan of vrachtwagenchauffeur (m/v) ? daar zitten je nootjes ook de hele dag er warmpjes bij :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Sybella
ff weer wat posten

Bericht door Sybella »

Ik heb toch nog een poging geprobeerd en was zelf wel tevreden over het resultaat. Het was nog wel wat onprettig met lopen en hij wilde ook niet ecth op zijn plek blijven maar de nootjes bleven goed zitten.

Ik heb de links bekeken en zelf hier en daar gezocht en ik kan niet zoveel vinden over eventuele schade behalve mindere vruchtbaarheid (kinderen hoef ik niet perse :P :oops: ).

Ik heb nog even een foto gemaakt :wink: dan zou ik ook graag jullie oordeel willen :oops:

Afbeelding

Groetjes SAnna
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

heb even gekeken en inderdaad zie je niets maar dat wist ik wel :) Als je de gaff gebruikt dan misschien even de volgende tip.: Nylon tussenstuk even spreiden, penis/balzak naar achter trekken en dan met de andere hand het nylon stukje even goed in de liezen rondom de penis duwen en voila het blijft goed zitten.
With Love and Lightness.

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Heb er het laatst ook nog met een kennis van mij er over gehad. zij is ook tv maar heeft totaal geen problemen om het één en ander zonder tukken te laten zitten. Nu moet ik wel zeggen dat zij een aardig buikje heeft en dus ook geen problemen heeft omdat de kleding er dan wel ruim over heen valt. :) :)

Aangezien ik dit totaal niet heb en nogal slank ben vond ik dit wel een probleem als ik een broek of rok aan had en dan de bobbel bleef zien. Sinds ik de gaff gebruik heb ik hier totaal geen problemen meer mee. Zelfs bij een strakke spijkerbroek of iets dergelijks is er vrijwel niets te zien. :D :D Soms draag ik het gewoon ook op mijn werk onder mijn mannenkleding met een los hangende blouse of shirt.
With Love and Lightness.

Margarina
ff weer wat posten

Bericht door Margarina »

Waarom met een loshangend hemd of shirt erover?
Mogen ze op je werk dan niet zien dat er 'geen' bobbel zit???
Moet je dan met zo'n gigantische knop in je broek rondlopen om man te zijn... :wink: :wink:
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

oh ja het loshangende shirt of blouse. :oops: heeft eigenlijk een andere reden. Ik draag bijna altijd slipjes of strings als onderkleding. Stel je dan eens voor als je met een korte t-shirt moet bukken. :oops: Wat nogal veel moet gebeuren. Alhoewel ik in 2005 mij geuit heb op het werk bij de toenmalige collega's is er bij ons regelmatig wisseling van collega's of invalkrachten. Heb dan niet zo sterk de behoefte meer om alles uit te leggen.
Soms ben ik ook vergeten om mijn dames spijkerboek uit te trekken. (met borduursels op de bips) En dan is het wel handig om één en ander op die manier te kunnen camoufleren. :) :) Overigens draag het ik al jaren over de broek heen nadat ik wat te vaak te horen gekregen te hebben dat ik te mager was. Een ruim vallende blouse of shirt over mijn broek camoufleerde dat ook in mijn ogen. Stop het haast nooit in de broek. En mocht het eens een keer nodig zijn dan wordt het er zo snel mogelijk weer uitgetrokken.
With Love and Lightness.

Lesly
dagelijks aanwezig

Bericht door Lesly »

ik tuck em gewoon ik trek die string een beetjeomhoog zodat ik er gewoon inligt zeg maar
heb er dan geen last meer van
heb altijd blousjes aan en meestal doe ik een panty onder debroek
helpt ook wel een beetje
of ik heb gewoon een kleintje :lol:
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Zijn hier ook al mensen wezen zwemmen terwijl ze nog pre-op zijn :D
Ik al weer een keertje of zes en gaat zonder problemen... Duckt tape doet wonderen hihi
Plaats reactie