Aparte vrouwelijke verschijningen
Moderator: Moderators
Re: Aparte vrouwelijke verschijningen
Hoi hoi,
Ook Adelheid Roosen kan me zeer bekoren: er staat me een aflevering van Sonja bij waar ze samen met diva Karin Bloemen Boudewijn Büch onder vuur nam: fantastische televisie!
Groetjes en liefs,
Babette.
m'n partner en ik zijn helemaal fan van Ines Weski! Ze zat recentelijk en regelmatig in een panel bij het programma "Wat Nu". Ze is fel tegen repressieve maatregelen van de overheid, en weet haarfijn en bondig uit te legggen dat er al wetgeving genoeg is voor allerhande zaken. Ik vond haar echt buitengewoon plezierig, vooral als ze Joost Eerdmans weer eens op z'n plek zette met een vriendelijke glimlach en vlijmscherpe argumenten. Intelligent, veel gevoel voor humor en volstrekt zichzelf: een geweldige combinatie!Patricia1979 schreef:Wat vinden jullie nou aparte (bekende) vrouwelijke verschijningen?
Ik zal het spits afbijten met advocate Ines Weski. Ik mag haar graag zien als ze eens op TV is. Gewoon al omdat ze zo'n aparte verschijning is.
Ook Adelheid Roosen kan me zeer bekoren: er staat me een aflevering van Sonja bij waar ze samen met diva Karin Bloemen Boudewijn Büch onder vuur nam: fantastische televisie!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- ff weer wat posten
Dit moet een heel aparte vrouwelijke verschijning zijn geweest; slechts een uur in het dagelijks leven te zien en geen minuut langer. Voor het overige op/ingesloten.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7026 ... _2007.html
Mila.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/7026 ... _2007.html
Mila.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Voor mij was Helga Feddersen altijd un aparte verschijning, maar velen hier zullen haar niet kennen, omdat zij in Duitsland acteerde.......
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Haar gezicht komt me wel erg bekend voor, Mara.Mara schreef:Voor mij was Helga Feddersen altijd un aparte verschijning, maar velen hier zullen haar niet kennen, omdat zij in Duitsland acteerde.......
Ook bekend uit dezelfde periode van de Duitse TV is de Nederlandse Romy Haag, een (transseksuele) vrouw waar ik erg onder de indruk van was.