FFS bij Dr. Chettawut

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Geeft niet.....kan iedereen gebeuren......

......maar wat als je verder voortdurend gemeneerd word.....zul je dan ook overgaan tot FFS....????

Ik vind het bvb nodig bij me.....ook ben ik zelfs ook niet zo'n fan van operaties :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik word niet voortdurend gemeneerd. Ik word wel regelmatig uitgescholden. Soms raakt het me, meestal niet. Het hangt er vanaf wie het doet. Een FFS omschrijf ik als het karakter uit je kop laten beitelen. Ik ben er niet bepaald voor.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik zou willen dat ik het ook zonder kon.....maar die charakter die mun kop nu toont, hoef voor mij niet zo...... :roll:

Maar het gebeurt ook dat ik gemevrouwt werd......soms.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mara schreef:Ik zou willen dat ik het ook zonder kon
Dat kan iedereen. Ook met FFS val je vroeg of laat door de mand.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zeg....je kunt de christenen ook vertellen dat er geen god is.......

......laat me dan toch iets mooier door de mand vallen :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sinds wanneer betekent een FFS mooier zijn?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik vind mun twee keer door ruw geweld gebroken neus die fout weer is samengegroeit niet mooi en tevens lijkt mun voorhoofd te zeer op un mannelijke en dat vind ik ook niet mooi :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

En bio'smet hetzelfde probleem bestaan niet? Of moeten die ook een FFS?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Papperlapapp.....ik doe het toch enkel voor mij......en ik vind, ik zie te mannelijk uit.....du---hus.....FFS......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Succes.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Komt wel goed hoor......

Meid, ik ga offline (voordat we mss nog voor slowchat worden aangemaand).....slaap ze......op mij wachten morgen nog un boel kilometers om gereden te worden, vandaar......

De groeten vanuit Carisio

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Beste Morbide,

Ik vind het wel knap dat je bijna geen verschil zag. Ik ben vandaag voor het eerst weer gaan werken en mijn collega's waren zwaar onder de indruk en ook veel van mijn cliënten vonden dat ik nu ineens een 'meisjesgezicht' had. (Mijn cliënten hebben een verstandelijke beperking dus zijn wat minder sterk in het benoemen waar dat dan door komt maar het grote verschil zagen ze dus wel..)
En dat jij dus nauwelijks verschil ziet behalve de adamsappel dan denk ik echt: dat zeg je alleen maar om me te kwetsen. Er is 1,2 cm aan kaak weggehaald over de hele lengte, de kin is ingekort en versmald, het voorhoofd is kleiner gemaakt door huid in te nemen, de mannelijke ribbel bot is afgeschaafd tot aan het membraam van de sinussen (ja dat is dus heel wat bot) en daarna door het botprut/ botsplinters op te lossen met een speciaal middel krijg je botcement en daarmee is een nieuw, glad voorhoofd gemaakt, de wenkbrauwen zijn bijna 2 cm gelift en de neuscorrectie van vorig jaar is ook een groot verschil met voorheen. En als je dat niet ziet dan wil je het gewoon niet zien.

En ik heb net jouw foto's even bekeken en ook al waren vele wat wazig, ik zag de contouren van je gezicht en de lijnen waren VEEL minder mannelijk dan die van mij waren en ik ben 1,93, heb een zware bouw en ik vond persoonlijk het te zwaar om een RLE te doen zonder FFS. Kan toch?? Persoonlijk weetje, niet iedereen is zo sterk geestelijk.
En als jij een FFS vergelijkt met het karakter uit je kop slaan dan zeg je dus eigenlijk dat een mannelijk gezicht karakter heeft en een vrouwelijk gezicht niet.
Nou als dat zo is: whatever! IK ben ieder geval blij met het resultaat ook al heb ik er vreselijk uitgezien (ik zal zo daar ook nog even een plaatje van linken), veel pijn voor moeten lijden en heb er ook heel veel geld aan uitgegeven. Ik vind het resultaat wèl mooi en heb ook tot nu toe alleen nog maar goede reacties gehad behalve die van jou en eigenlijk heb ik aan die reactie dus vette schijt.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

http://www.mijnalbum.nl/Album=6KX78GL6

Zo zag ik er dus nog geen 2 weken geleden nog uit.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

:o niet slecht.....voor een horrorfilm! :D :wink:
liefs,
Betteke
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

betteke schreef::o niet slecht.....voor een horrorfilm! :D :wink:
Ja vooral die ene zonder verband vond ik wel heel erg Frankstein-achtig idd! :lol:
Plaats reactie