carrieretip !

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Margarina
ff weer wat posten

carrieretip !

Bericht door Margarina »

Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Wat een seksistisch gedoe :evil: . Stuitend.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:Wat een seksistisch gedoe :evil: . Stuitend.
en gebakken lucht bovendien! YAK! Klaarblijkelijk is "Beperkt Houdbaar" nog niet bij deze club doorgedrongen... :(

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ik zag het vanochtend: goede bh, borsten vooruit, altijd op hakken, en een klefbek die je haar deed. Het enige wat van nut was was die dame die babbelde over je cv, de rest is nutteloos. Maar dat ben ik wel van die grachtengordelkrant gewend.

We kunnen het beste lachen om deze reportage, al was het enkel als de boer met kiespijn
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

En voor alle hogehakken liefhebbers onder ons, volgens Personal Shopper Richard Remeeus van de Bijenkorf in de gedrukte versie hierover, ' Enorme palen, dan krijg je meer power'. Maar ja, hij hoeft ze niet te dragen ;-) .

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef: Maar ja, hij hoeft ze niet te dragen ;-) .
Weet je of hij uberhaupt ze heeft geprobeerd, of toch stiekum draagt? :D
liefs, Josette
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik vind het hele sfeertje rottig: alsof je een bepaalde verpakking bent, een opgedirkt persoontje die het varkentje even gaat wassen, en al die ' adviseurs' zijn vaak zelf part time buiten werk gesteld of geburn out. De lamme en de blinde in het land waar het alleen maar erom gaat of je toevallig een baan krijgt.

Ik zat op zo n cursus, en de cursusleidster zei: mobieltjes uit! En ik zei, maar als mn toekomstige werkgever me nou wil bellen, ik heb diverse sollicitaties lopen! Mobieltjes uit! maar ze gaan bellen...mobieltje uit !! grrrr half uur lopen luisteren naar dat liegen mag als je er meewegkomt om een baan te krijgen, en ik liet haar zien dat ik voicemail had..

mn toekomstige werkgever dat ik de baan had !

Ik denk wel dat het helpt een rol te spelen als je ergens werkt waar je een rol moet spelen, colportage of televisie spelletjes
terra incognita
Margarina
ff weer wat posten

Bericht door Margarina »

Dames toch, gelukkig zijn er enkele onder jullie die hier ook nog de humor van inzien...
Was eigenlijk ook grappig bedoeld hoor!
Er wordt in het filmpje helemaal niet vermeld of deze tips uitsluitend voor vrouwen zijn.
Alleen dat 'vrouwen' vaak een verkeerde beha dragen.
'Wij' weten wel beter... :)
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

marga schreef:Dames toch, gelukkig zijn er enkele onder jullie die hier ook nog de humor van inzien...
Was eigenlijk ook grappig bedoeld hoor!
Er wordt in het filmpje helemaal niet vermeld of deze tips uitsluitend voor vrouwen zijn.
Alleen dat 'vrouwen' vaak een verkeerde beha dragen.
'Wij' weten wel beter... :)
JA dat kan ik wel beamen. We waren in Batavia-stad in de Lingerie winkel. In het pashokje stond een jonge dame te passen en dr moeder haalde steeds ander BH's. Ze gingen van 75C naar 90A/b heen en weer. Nu als bio dames nog niet weten dat je maar 1 maat van borstomvang hebt en dat de cupmaat wel eens kan veranderen

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Renate_CD
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Renate_CD »

Ik moet wel zeggen dat een goede bh van groot belang kan zijn.
Ik zie nogal eens dames die een maatje te klein dragen, dan krijg je van die kussentjes boven de bh rand, daar kun je echt niet mee voor de dag komen
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk :oops:
Plaats reactie