FFS bij Dr. Chettawut

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Mara schreef:Geeft niet.....kan iedereen gebeuren......

......maar wat als je verder voortdurend gemeneerd word.....zul je dan ook overgaan tot FFS....????

Ik vind het bvb nodig bij me.....ook ben ik zelfs ook niet zo'n fan van operaties :roll:
Ik kan het me heel goed indenken dat dit op z'n minst heel vervelend is Mara!
Morbide heeft ook wel weer gelijk, maar in Mara's geval.......zou ik zeker de mogelijkheden die er zijn benutten :roll: Go Girl!! :wink:
liefs,
Betteke
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

http://www.mijnalbum.nl/Album=LPZUKHO8

Een week verder, even naar de kapper geweest en zo ziet het er nu uit.

(En ja ik weet dat mijn kin en lip nog gezwollen zijn...)
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ingezz »

Hallo allemaal,

Naar mijn mening is het onzin dat je je karakter uit je kop laat slaan. Ik vind dat je een mooi meisje bent geworden Jamie!!
Volgens mij is het zo dat de karakter voor het grootste gedeelte zit in de verhouding van de ogen, neus en mond. Als je je kaak, kin, adamsappel, of frontal bossing laat behandelen, verander je heel weinig aan de karakteristieke trekken van je gezicht.
Ik durf te wedden dat je passabiliteit een heel eind de lucht in schiet. Geniet ervan!

Groetjes
Inge
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Als je nagaat dat het minstens een half jaar duurt voordat het uiteindelijke resultaat te zien is, dan vind ik dat het er nu al heel mooi uitziet, en kan het alleen nog mooier worden!
Leuk kapsel ook Jamie!Ik zie een zelfverzekerde jonge vrouw! :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

betteke schreef:zou ik zeker de mogelijkheden die er zijn benutten :roll: Go Girl!! :wink:
Als je het maar uit je hoofd laat! :evil: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Chantal C. schreef:
betteke schreef:zou ik zeker de mogelijkheden die er zijn benutten :roll: Go Girl!! :wink:
Als je het maar uit je hoofd laat! :evil: :wink:
Ik bedoelde dat als ik hetzelfde zou meemaken wat Mara soms voor haar kiezen krijgt :-? :wink: voor mezelf heb ik inmiddels de instelling:" what you see is what you get!" :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

betteke schreef:
Chantal C. schreef:
betteke schreef:zou ik zeker de mogelijkheden die er zijn benutten :roll: Go Girl!! :wink:
Als je het maar uit je hoofd laat! :evil: :wink:
Ik bedoelde dat als ik hetzelfde zou meemaken wat Mara soms voor haar kiezen krijgt :-? :wink: voor mezelf heb ik inmiddels de instelling:" what you see is what you get!" :wink:
hap hap hap! hihi
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Chantal C. schreef:
betteke schreef:
Chantal C. schreef: Als je het maar uit je hoofd laat! :evil: :wink:
Ik bedoelde dat als ik hetzelfde zou meemaken wat Mara soms voor haar kiezen krijgt :-? :wink: voor mezelf heb ik inmiddels de instelling:" what you see is what you get!" :wink:
hap hap hap! hihi
:D :wink:
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Jamie schreef:Persoonlijk weetje, niet iedereen is zo sterk geestelijk.
Maar wel geestelijk sterk genoeg om zoiets te ondergaan? Dan moet je geestelijk wel sterk zijn en de wanhoop nabij zijn anders kan ik me niet voorstellen dat je dan zoiets wel doet.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Morbide schreef:Ik word wel regelmatig uitgescholden.
En toch zijn er wel transen die vanwege dat feit (gaat vaak nog veel verder dan uitschelden) voor een FFS kiezen. En dan zou ik me er ook nog wel iets bij voor kunnen stellen. Maar als je verder geen of weinig problemen in de maatschappij ervaart, waarom zou je zoiets dan doen? Een FFS is in dat geval geen garantie.

In het geval van Jamie is die FFS ook meer als compenseren van. Stem, bouw enz kan je toch niet veranderen. Je kan dus wel die dingen compenseren. 100% passabel wordt je er niet van.
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Zeg lekkere draad necro van me, als je toch dode draadjes aan het opgraven bent, zoek dan even een postje waarin ik zeg wat ik van FFS vind.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Volgens mij is het van jou meer uit verbittering dat je het zelf niet hebt kunnen doen. Je hebt commentaar op ffs-en. Je hebt commentaar op srs-en in Thailand. Volgens mij ben je erg verbitterd (omdat je het zelf niet hebt kunnen laten doen) en daarom zet je je er zo tegen af. Was dat misschien ook de reden van die zelfhaat van je. Die zelfhaat die je hier tentoon hebt gespreid m.b.t. je eigen SRS.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik proef bij Petra juist nooit verbittering, ik krijg bij haar juist het gevoel dat ze haar leven redelijk op orde heeft, al snap ik ook niet zo goed wat ze hier dan te zoeken heeft ;-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Vanewege jou Irene. Dat weet je toch wel? ;)

Ik vind dit gewoon een leuk forum met leuke mensen die ik in de loop der jaren erg ben gaan waarderen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef:Ik vind dit gewoon een leuk forum met leuke mensen die ik in de loop der jaren erg ben gaan waarderen.
Het leuke voor mij erbij is te zien hoe sommigen ervan gaan ontwikkelen door de jaren heen, me zelf ingesloten :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie