Borstvergroting

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Kimyy schreef:
betteke schreef:Dat komt waarschijnlijk omdat Jamie zo slank is, en dan is het heel normaal dat ze in het begin superstrak in het vel zitten.
Na een tijdje gaat de huis uitrekken, en dan krijgen ze vanzelf een natuurlijke "hang" :wink:.....is gewoon een kwestie van tijd.
De breedte van je borst bepaald de afstand tussen de borsten, dus wanneer ze meer naar elkaar toe zouden staan, dan zaten de tepels aan de zijkant :-? ook niet echt mooi :roll: Het is ook bij iedereen anders, en bij de een valt het gewoon meer op als bij de ander, en hoe meer lichaamsvet je al hebt, hoe natuurlijker het eruit ziet.
Bij mij zitten de borsten vrij dicht bij elkaar, kun je zien op mijn fotos. Jamie heeft 80, ik 80/85 dus kwa lichaam verschilt het ook bijna niks.

Lichaamsvet wat ik al had, was nog geen AA cup, dus dat zegt ook niks. En dat uitrekken, dat gebeurd niet of nauwelijks in de jonge gevallen
(zoals ik en Jamie).
Ik heb het op mij 21e laten doen......en spreek uit eigen ervaring :wink:
liefs,
Betteke
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Kimyy schreef: Lichaamsvet wat ik al had, was nog geen AA cup, dus dat zegt ook niks. En dat uitrekken, dat gebeurd niet of nauwelijks in de jonge gevallen (zoals ik en Jamie).
Nou sorry Kimyy maar je kan duidelijk zien dat je hartstikke veel vet heb op je lichaam, aan de vetribbel boven die pens van je. En ik heb andere foto's gezien waarop te zien is dat je een vormeloos lijf hebt zonder taille.
Ik ben 1 meter 93 en weeg 64 kilo. Dus dat betekent dat ik bijna geen vet heb. En die tieten zijn nog geen maand geleden gezet dus vind je het gek dat ze er nog behoorlijk ballerig en nep uit zien. Met de tijd zullen de zakken en er zal een rand omheen komen van eigen vet en borstweefsel want ik ben aan het aankomen door een streng dieet en de dosis vrouwelijk hormonen is verhoogd.

Jouw tieten zijn echter zijn ongelijk qua grote en te tepels kijken VET naar buiten. Ik vind ze lijken op grote 'man-titties'.

Daarbij heeft je arts een techniek gebruikt die mega-oud is en voor lelijke littekens zorgt onder je tieten.

Dus hou die vieze ondoordachte kwetsende commentaren voor je voordat je iets post. Ik wou NIKS zeggen over jouw tieten omdat ik niet gemeen wilde zijn maar omdat je weer eens laat zien wat voor een complete kutbitch je bent, heb ik mijn mening toch even naar voren gebracht!
****

Bericht door **** »

Vraagje aan Kimmy,

Zijn jouw protheses anatomisch en op de borstspier geplaatst?
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Samira schreef:Vraagje aan Kimmy,

Zijn jouw protheses anatomisch en op de borstspier geplaatst?
Rond en onder de borstspier.

Jamie, Ze worden vast nog heel erg mooi.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Sorry Kim wat ik over je zei.

Ik neem het terug. Ik was echt gekwetst door je opmerking over mijn implantaten en daarom zei ik het.
****

Bericht door **** »

Weet er iemand of je een BVG kunt opvoeren als aftrekpost op je jaarlijkse aangifte?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ben bang van niet Samira, al kun je het natuurlijk gewoon proberen. Normaal gesproken zijn medische kosten die niet door de verzekering vergoed worden, uitsluitend als bijzondere aftrekposten op te voeren als ze op doktersadvies zijn uitgevoerd.

Irene
Kleine stapjes
****

Bericht door **** »

Hoi Irene,

Aha, oke!
Is er iemand die hier andere ervaringen mee heeft?
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Op het borstenforum vast wel.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
****

Bericht door **** »

Hoi Morbide,

Ja ik ken het forum maar het is zoooo mega groot en ik ben het onderwerp er nog niet tegen gekomen echter .... na wat zoekwerk zojuist blijk je het op te kunnen voeren mits je plastisch chirurg een bewijs afgeeft dat het noodzakelijk is.
Dr. Bouman even lief aankijken dus :)
Hoe heb jij het eigenlijk gedaan Morbide?
Heb jij het als kostenpost opgevoerd?

Groetjes,
Samira
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Mijn ouders hebben mijn borsten betaald. De VU geeft zondermeer een verklaring af dat ze het nodzakelijk vinden dat je een bvg krijgt. Dan staat niks je aftrekpost meer in de weg. Bij mijn weten zijn reisjes naar Thailand ook aftrekbaar.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Inderdaad Samira, het enige dat je nodig hebt is een 'recept' van een arts.
Maar bedenk wel dat er een zogenaamde drempel is voor buitengewone lasten, waar deze dingen onder vallen. Overigens moet je als je je buitengewone lasten opvoert niet vergeten je premie voor ziektekoistenverzekering mee op te voeren, want die is namelijk ook aftrekbaar.

Irene
Kleine stapjes
****

Bericht door **** »

oke thanks!
Plaats reactie