transgenderavonde ijsselstreek/deventer

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Persbericht Transgenderavond in Deventer

Bericht door joy-ts »

Deventer Transgenderavond gaan van start.

Na veel voorbereiding en regelwerk zijn de plannen eindelijk rond.
Op 15 September 2007 gaan we beginnen met onze transgenderavonden. De transgenderavond is een samenwerking van de Landelijke Kontaktgroep Travestie&Transseksualiteit en het COC IJsselstreek. Met het begrip Transgender bedoelen we: transseksuelen, travestieten, transgenderisten, interseksuelen en ieder ander die zich onder deze term kan scharen.

De locatie wordt het COC-cafe(misschien beter bekend als Face-It) op de Brink te Deventer. Herkenbaar aan de rood/witte luiken. De gastvrouwen op deze avond zijn Joy Pol(enjoyfries@hotmail.com) en Wendy Wielink.(wendyvortex@hotmail.com) Beide dames zijn ook bekend als de gastvrouwen van de transgenderavond in Nijmegen.

We openen om 20.00 de deuren en hebben dan tot 22.00 uur de bar voor ons alleen.
Tot 22.00 uur is de toegang gratis, daarna gaat ook het reguliere COC-cafe open en bedraagt de entree 2 euro tenzij je lid bent van het COC, dan mag je er gratis in. Denk dan wel aan je COC-ledenpas.

De bar is gezellig ingericht en goed te zien van de straat. Grote ramen en een uitnodigende buitenkant. Tijdens de transgenderavonden is er de mogelijkheid om je om te kleden.
De avonden zullen iedere derde zaterdag van de maand gehouden worden op deze lokatie.

Laten we er allemaal een gezellige avond van maken.
Namens de gastvrouwen.

Hieronder het exacte adres van het COC-cafe.
De Brink 64a
7411BW Deventer
0570-619149
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Inmiddels de eerste avond gehad.
Het was helaas niet echt druk, maar dat komt mede door het mariposafeest.
Volgende maand komen er meer.
Wel nu de tijd gehad om de radio te woord testaan, inmiddels ook al uitgezonden.

Joy en Wendy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Vanavond(20 okt) is het weer zover. De tweede transgenderavond van Deventer. Het zal weer erg gezellig worden. Veel vriendinnen van de chat komen of hebben toegezegd te komen.
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Plaats reactie