nieuw ontharingsmiddel!

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

nieuw ontharingsmiddel!

Bericht door betteke »

Las in een advertentie over een nieuw ontharingsmiddel.
Heeft iemand er al van gehoord..........
Zal wel weer te mooi om waar te zijn :-?

Waarom moet het haar vanaf de wortel worden verwijderd?

Door het haar te verwijderen vanaf de wortel gaan de poriën openstaan en kunnen de actieve bestanddelen van Bioxet nog makkelijker worden opgenomen door de haarwortels, hierdoor kunnen betere resultaten worden bereikt.


Kan Bioxet ook gebruikt worden op een gevoelige huid?
Bioxet kan gebruikt worden op een gevoelige huid. Vooraf wordt geadviseerd om eerst de crème te testen op de binnenzijde van de elleboog. Tevens is het raadzaam na het ontharen 6-8 uur te wachten voordat de crème opgebracht kan worden.

Hoe moet ik de huid reinigen voordat ik Bioxet opbreng?

Wij adviseren de huid te reinigen met water en eventueel een milde zeep. Gebruik geen reinigingslotions of andere chemische producten.

Is harsen noodzakelijk?

Nee, harsen is niet noodzakelijk. Belangrijk is dat de haren vanaf de wortel worden verwijderd. Ook andere methodes zoals handmatig, elektrisch of laser epileren kunnen worden gebruikt

Kan Bioxet ook gebruikt worden als het haar niet vanaf de wortel is verwijderd?

Bioxet crème kan direct opgebracht worden op lichaamsdelen waar haarverwijdering moeilijk is (rug, achterkant van de nek, borst, onderbuik etc.). Alleen duurt het dan langer om het gewenste resultaat te bereiken.

Na hoeveel behandelingen is resultaat te verwachten?

Op het menselijke lichaam zitten ongeveer 5 miljoen haren en deze hebben bijna allemaal dezelfde structuur. Echter afhankelijk van het lichaamsgebied kunnen de haren in sterkte verschillen. De resultaten van de klinische onderzoeken tonen aan (als de crème iedere avond wordt gebruikt): 46% vermindering van de aantallen haren, 43% vermindering van de haarlengte en 30% dunnere haren na 3 maanden gebruik. Om nog betere resultaten te bereiken dient Bioxet langer dan 3 maanden te worden gebruikt of meerder keren per dag te gebruiken.

Hoe zie je of Bioxet werkt?

Een korte tijd na begonnen te zijn met Bioxet wordt de haarvermindering voor het oog zichtbaar. Er verschijnt minder haar en deze zijn korter en er zijn meer gedeeltes zonder haar.

Moet de huid gewassen worden na het opbrengen van Bioxet?

Nee, de huid dient niet gewassen te worden. Eenmaal opgebracht wordt de crème volledig opgenomen door de huid en geeft het de huid een zachte en frisse uitstraling.

Op welke lichaamsgebieden kan Bioxet worden opgebracht?

Bioxet kan veilig op alle lichaamsgebieden worden opgebracht (behalve op slijmvliezen en het binnenste van de genitaliën).

Op welke delen van het gezicht kan Bioxet worden opgebracht?

Bioxet kan veilig op alle delen van het gezicht worden aangebracht (behalve in de neus en oren) Er zijn twee soorten gezichtcrème, voor normale-droge huid en voor de vette huid.

Bioxet is niet duur in gebruik?

Laser epileren of elektrisch ontharen zijn erg kostbaar en pijnlijk. Harsen is eigenlijk nogal ongemakkelijk en tevens pijnlijk. De laatste lijkt voordelig maar kost op den duur veel. Daarentegen het gebruik van Bioxet gedurende 8-10 maanden zorgt voor een blijvende oplossing van ongewenst haar. Na deze 8-10 maanden hoef je geen geld meer uit te geven aan je haarprobleem. Bioxet is de meest kosten-effectieve, pijnvrije en makkelijke manier om ongewenst haar sterk te verminderen.

Is Bioxet alleen voor vrouwen ontwikkeld of kunnen mannen hier ook hun voordeel mee behalen?

Bioxet is niet alleen ontwikkeld voor vrouwen. Het kan tevens makkelijk gebruikt worden door mannen.

Hoelang kan je doen met een verpakking (pot of tube) Bioxet?

Dit is afhankelijk van de grootte van het te behandelen huidgedeelte.

Bij gebruik van Bioxet Body 140 ml
Nek 6-7 maanden

Oksels 4-5 maanden

Armen 1-2 maanden

Rug 1 maand

Buik 2 maanden

Bikini-lijn 5-6 maanden

Benen 1 maand

Bij gebruik van Bioxet Face 100 ml

Gezicht 4-5 maanden (Bovenlip, kin, bakkebaarden)


Is Bioxet effectief voor mannen die de haren scheren of ontharingscrème gebruiken?

Bioxet is het meest effectief als de haren verwijderd zijn vanaf de wortel door te waxen of te epileren. Deze methodes zijn voor de meeste mannen ongewoon. Echter zonder haarverwijdering duurt het dan langer om het gewenste resultaat te bereiken.

Is het mogelijk om te scheren of ontharingscrème te gebruiken in plaats van te epileren of te harsen?

Ja, dat is mogelijk. Het gebruik van Bioxet ook op een niet geëpileerd gebied is mogelijk. Alleen duurt het dan langer om het gewenste resultaat te bereiken.

Wie mag Bioxet niet gebruiken?

Bij zwangerschap, het geven van borstvoeding en bij kinderen onder de 10 jaar adviseren wij u eerst uw huisarts te raadplegen alvorens Bioxet te gaan gebruiken.

Is het nodig om Bioxet continu te gebruiken?

Ja, voor de beste resultaten is het belangrijk om Bioxet elke avond voor het naar bed gaan in te masseren. Voor een blijvend resultaat dient u Bioxet gedurende 4 tot 8 maanden dagelijks te gebruiken.

Als Bioxet samen met laser therapie of elektrisch epileren wordt gebruikt, verkort dat dan de behandelperiode?

Ja, de behandeltijd wordt met Bioxet aanmerkelijk verkort.

Kan Bioxet meteen na het epileren gebruikt worden, of moet je een paar dagen wachten?

Het beste is om Bioxet direct na het epileren op te brengen.

Wat is de houdbaarheid van Bioxet?

Bioxet is tot twee jaar na de productiedatum houdbaar.

Kan ik Bioxet samen met andere crèmes gebruiken?

Ja, dat is goed mogelijk.

Is Bioxet voor alle huidtypes geschikt?

Bioxet kan bij alle huidtypes worden gebruikt worden. Bij een droge, vette, normale en gecombineerde huidtypes.

Is het nodig om elke avond voor het aanbrengen van Bioxet te douchen of in bad te gaan?

Nee, wel is het belangrijk dat huid goed schoon is na het verwijderen van de haren bij de eerste behandeling. Daarna kan het aangebracht worden zonder eerst te wassen. Wij adviseren wel om de te behandelen gebieden in het gezicht elke avond te reinigen voordat Bioxet wordt opgebracht.

zie ook hun site:
http://www.bioxet.nl/
_________________
liefs,
Betteke
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: nieuw ontharingsmiddel!

Bericht door Morbide »

betteke schreef:
Waarom moet het haar vanaf de wortel worden verwijderd?

Door het haar te verwijderen vanaf de wortel gaan de poriën openstaan en kunnen de actieve bestanddelen van Bioxet nog makkelijker worden opgenomen door de haarwortels, hierdoor kunnen betere resultaten worden bereikt.

Als een haar met wortel en al verwijderd is, hoe moet die wortel dan de crème opnemen? Trap er niet in.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Spulletje zoveel dat wonderen kan verrichten... (volgens de fabrikant)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

en al zou er zo iets met zo'n rigoreuze kracht wezen... dan zou het eerder een (receptplichtig) medicijn wezen...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
leeuwin
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do nov 01, 2007 12:15
Locatie: Almere

Bericht door leeuwin »

:o Niet doen dus!
Ik geloof er niet meer in.
Als bio heb ik met die nieuwe middeltjes niet zoveel.(stiekem wel dus, zie hieronder)
Vaak is het oplichterij. :evil:
Net als de gezichtscreme's tegen rimpels etc.
Maar ja, stiekem hoop ik er toch wel op (dat het werkt.)
Wil die nieuwe snufjes vaak toch proberen(geef het niet gauw toe!), om te kijken of het toch niet, eventueel, heeeeel misschien wel zal werken!
Verstandelijk gezien weet ik wel dat ik er niet in moet trappen. So.....???!!! Jullie zijn ECHTE vrouwen.... Worstelen met dezelfde schoonheids-probleempjes. :wink:
Meiden, sucses.
XXX leeuwin
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO... :-)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

leeuwin schreef:Jullie zijn ECHTE vrouwen....
Dat denk ik toch niet. Waarom denk jij dat men hier graag horen wil dat "we" echte vrouwen zijn?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:
leeuwin schreef:Jullie zijn ECHTE vrouwen....
Dat denk ik toch niet. Waarom denk jij dat men hier graag horen wil dat "we" echte vrouwen zijn?
Misschien omdat sommige T's dat wel graag horen...?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lisa met een S schreef:
Misschien omdat sommige T's dat wel graag horen...?
Maar het is een leugen die je leven een stuk moeilijker maakt als je er in gelooft.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
leeuwin
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do nov 01, 2007 12:15
Locatie: Almere

Bericht door leeuwin »

Maar er zijn er hier genoeg die zich wél vrouw voelen?
En er zijn hier toch ook transsexuelen op dit forum?
Ik snap heel goed dat je bedoelt dat ik iedereen over 1 kam scheer met die opmerking.
Dat is niet mijn bedoeling geweest!
Sorry daarvoor.
Neemt niet weg dat ik het wél zo zie.
Respect!
x leeuwin
Ben geen travo, ben geen man, ben een vrouw en hou van jullie! Ben dus een BIO... :-)
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Morbide schreef:
Lisa met een S schreef:
Misschien omdat sommige T's dat wel graag horen...?
Maar het is een leugen die je leven een stuk moeilijker maakt als je er in gelooft.
Lichamelijk niet, geestelijk wel. Anders ga je niet naar een genderteam toe. Lijkt me...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:
Lisa met een S schreef:
Misschien omdat sommige T's dat wel graag horen...?
Maar het is een leugen die je leven een stuk moeilijker maakt als je er in gelooft.
Lighten up.

Als je tegen je moeder zegt, "moeder, je ziet er beeldschoon uit", jij weet dat dat niet echt zo is, zij weet dat het niet echt zo is. En toch vindt ze het leuk om te horen. En toch, op een bepaalde manier, is het ook wel zo.

En zo is dat ook voor ons, volgens mij.

Niet te veel in lezen, schat.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Anne
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: za okt 06, 2007 22:49
Locatie: Zwartewaal

Bericht door Anne »

leeuwin schreef:Maar er zijn er hier genoeg die zich wél vrouw voelen?
En er zijn hier toch ook transsexuelen op dit forum?
Ik snap heel goed dat je bedoelt dat ik iedereen over 1 kam scheer met die opmerking.
Dat is niet mijn bedoeling geweest!
Sorry daarvoor.
Neemt niet weg dat ik het wél zo zie.
Respect!
x leeuwin
Soms, hééééél soms.. krijg ik het gevoel dat er met een kort antwoord op een posting iemand terecht, cq op punten wordt gewezen, zoals het in bepaalde organisaties :roll: in Nederland gewoon is (Maar daar hebben we mee leren leven en lachen) is maar die nooit zonder iemand goed aangehoord te hebben van zijn of haar bedoelingen gelijk reageren met een reactie waar je niets mee kan, ook om dat daar de achtergrond daarvan ontbreekt.
Daarom..ga zo door, als er dan een tegen posting komt, dan maar hopen dat het wat uitgebreider en genuancerder is :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

leeuwin schreef: En er zijn hier toch ook transsexuelen op dit forum?
Yup, die zijn er. Ik onder andere, post op en al. Maar echt vrouw? Nee. Helaas niet. Maar goed, Fiona, mijn (bio) partner, vindt van wel.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Echt?

Bericht door Tara »

Helaas hang ik ergens in het midden (iets meer V dan M) .
Ze zeggen dat hangen went na ca. 2 minuten, maar bij mij valt het na zoveel jaren nog steeds tegen.
Geen echte vrouw, dus, maar ook geen echte man.
Wel voel ik me veel meer thuis (en op mijn gemak) bij vrouwen.
Een auto is een ding op 4 wielen (met nog een stuurwiel en een reservewiel) en een bal is zo'n rond ding wat je wel eens op het gras ziet liggen.
Haantjes kunnen blijkbaar de verleiding niet weerstaan om dan te gaan schoppen (hebben ze wel vaker last van).
Ik ga liever shoppen dan schoppen.

Groetjes van Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Vergeten (nee, ik ben geen dom blondje)

Bericht door Tara »

Ontharen?
Gewoon Veet en scheren.
En natuurlijk de anti-rimpelcreme.
Potjes genoeg in de kast.
Misschien ... ?
Complimentjes werken gelukkig wel.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Plaats reactie