Onderzoek gezondheid

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Morbide schreef:Ik heb heel medialand over me heen gehad. Allemaal na een opgeklopt sensatie artikel van de Telegraaf. Het artikel uit de LC was een stuk genuanceerder. Je wilt trouwens niet weten wat ik allemaal over me heen heb gekregen nadat men er lucht van kreeg dat ik een trans ben.
Nou, persoonlijk vind ik het stukje uit De Volkskrant veel neutraler dan uit het LC. Kort maar bondig. Gewoon zoiets als "volgens de voorzitter, uit de fractie gezet wegens drankmisbruik. Opgestapt, zegt ze zelf". En overigens helemaal geen verwijzing naar een trans achtergrond of lesbisch heden, of wat dan ook.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Elsa schreef:Op welke dag stond daar iets over in de telegraaf?
Of het in de krant gestaan heeft weet ik niet. Afgelopen dinsdag stond het op hun site.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lisa met een S schreef: Nou, persoonlijk vind ik het stukje uit De Volkskrant veel neutraler dan uit het LC. Kort maar bondig. Gewoon zoiets als "volgens de voorzitter, uit de fractie gezet wegens drankmisbruik. Opgestapt, zegt ze zelf". En overigens helemaal geen verwijzing naar een trans achtergrond of lesbisch heden, of wat dan ook.
Ik heb de Volkskrant niet gelezen. De Leeuwarder heeft tot vandaag niets vermeld over mijn transigheid etc. Dat deden de reaguurders. De LC heeft me gisteren geïnterviewd en ik ben niet ontevreden met het resultaat. Het is lekker wel vrijwel volledig in het Fries. ^^
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi Petra,

in 't Frysk of net, het is prima te lezen: een leuk stukje!

En nog gefeliciteerd met je jierdei! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Tige tank.
Anne
daar ben ik weer

Bericht door Anne »

Ah!.. ik beginnut journalestiekwezen te snâppû :P
Als het Petra niewazze gewees, wat had er dan gestaan?

Met haar Gothic-uitstraling is de biologiesche vrouw, Tante Bep (30) een bijzondere verschijning in de Drachter politiek..bla bla bla.

PS de rest kon ik niet lezen. :)
Afbeelding
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

inderdaad een goed stuk vind ik.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
oudwijf
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door oudwijf »

Morbide schreef:Ik heb heel medialand over me heen gehad. Allemaal na een opgeklopt sensatie artikel van de Telegraaf. Het artikel uit de LC was een stuk genuanceerder. Je wilt trouwens niet weten wat ik allemaal over me heen heb gekregen nadat men er lucht van kreeg dat ik een trans ben.
Tja, de hokjesgeest is inderdaad nog zéér aanwezig!! Het is gelijk als vroeger tijd waar een vrouw tot heks verklaard werd, wanneer ze bedreigend voor anderen werd, of wanneer ze zich niet van haar kleding wilde ontdoen als een man met haar seks bliefte.

In jouw opzicht kan ik een beetje meepraten toen instellingen zoals de belasting spontaan fouten gingen maken toen ik deze website openbaar maakte. Daarvan was in Nederland maar weinig bekend, en ware het dat er niet al teveel belastend materiaal in stond, dan had ik allang wormen-voedsel geweest, niettemin heeft het me duizenden guldens gekost om van andere zaken nog maar niet te spreken.
Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!
Plaats reactie