EenVandaag Zaterdag 10 november
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik denk niet dat "we" bezig zijn met een inhaalslag. Ik denk juist dat er meer en meer mensen trans worden, of denken dat ze het zijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Petra,
Het een is waar zonder dat het ander niet-waar is...
Als er meer mensen zijn die merken dat het ook voor hen mogelijk is om de stap (outing, genderteam) te zetten dan neemt het aantal transen in de statistieken toe. Niet dat ze er daarvoor niet waren - ze zaten alleen nog in de kast.
Groetjes,
Frederique
Het een is waar zonder dat het ander niet-waar is...
Als er meer mensen zijn die merken dat het ook voor hen mogelijk is om de stap (outing, genderteam) te zetten dan neemt het aantal transen in de statistieken toe. Niet dat ze er daarvoor niet waren - ze zaten alleen nog in de kast.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ja ik geloof dat Frederique daar wel een punt heeft.
Naarmate de drempels lsger worden zal het aantal aanmeldingen toenemen, wat dan waarschijnlijk (terecht) zal leiden tot een strengere screening, met als gevolg een langere wachttijd voor diegene die ook bij de hoge drempels waren gekomen.
Irene
Naarmate de drempels lsger worden zal het aantal aanmeldingen toenemen, wat dan waarschijnlijk (terecht) zal leiden tot een strengere screening, met als gevolg een langere wachttijd voor diegene die ook bij de hoge drempels waren gekomen.
Irene
Kleine stapjes
-
- dagelijks aanwezig
url van uitzending Een vandaag van 11-11-2007
Lieve mensen
ik heb de url boven in de thread geprobeerd , maar het liep vast er zijn vast meer mensen die het meegemaakt hebben
Deze werkt superdeluxe:
http://player.omroep.nl/?aflID=5873422& ... vopjepc.nl
gr van antoinette
ik heb de url boven in de thread geprobeerd , maar het liep vast er zijn vast meer mensen die het meegemaakt hebben
Deze werkt superdeluxe:
http://player.omroep.nl/?aflID=5873422& ... vopjepc.nl
gr van antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Irene,
Ik vind wat jij terecht noemt niet terecht (vanuit de gedachte van vrijheid van genderexpressie + een genderteam dat ten dienste en niet tot last van de mensheid zou moeten zijn), maar ik geloof dat ik die discussie al een keer te vaak gevoerd heb?
Groetjes,
Frederique
Ik vind wat jij terecht noemt niet terecht (vanuit de gedachte van vrijheid van genderexpressie + een genderteam dat ten dienste en niet tot last van de mensheid zou moeten zijn), maar ik geloof dat ik die discussie al een keer te vaak gevoerd heb?
Groetjes,
Frederique
Hoi hoi Frederique,
Groetjes en liefs,
Babette.
volgens mij kun je die discussie niet vaak genoeg voeren, en ik vind dan ook niet dat je daar mee op moet houden. Mensen zijn, in z'n algemeenheid, uiterst conservatief (en onvoorstelbaar hardleers), en om veranderingen teweeg te brengen moet je, klaarblijkelijk, tot in den treure bepaalde zaken, zoals deze, duidelijk herhalen om tot een redelijk resultaat te komen. Triest maar waar...Frederique_ schreef:Ik vind wat jij terecht noemt niet terecht (vanuit de gedachte van vrijheid van genderexpressie + een genderteam dat ten dienste en niet tot last van de mensheid zou moeten zijn), maar ik geloof dat ik die discussie al een keer te vaak gevoerd heb?
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oke, ik wil mijn mening best nog een keer herhalen, als daar behoefte aan is. Ik zal wel een nieuw draadje openen.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Neeeeeee he.....heeeeelllllluuuuuupppppFrederique_ schreef:Oke, ik wil mijn mening best nog een keer herhalen, als daar behoefte aan is. Ik zal wel een nieuw draadje openen.
Deze discussie moet langzaamaan daar gevoert worden, waar het wat teweg kan brengen......hier is niet de denkbaar beste plek ervoor, lijkt me
Maar ik vind het goed dat al in de media gezegt wordt, dat de weg via het genderteam niet gemakkelijk is en veelste veel tijd kost.....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Daar wordt die ook gevoerd.
Er is een andere reden om hem OOK hier te voeren. En die reden is heel simpel: als mensen niet de mogelijkheid zien om iets half te doen dan zullen ze dat voor zichzelf ook nooit als oplossing van hun probleem zien.
En als er meer oplossingen zijn dan alleen 100% man en 100% vrouw, waarom zou je die dan niet aanbieden? En waarom zou je die dan niet vragen?
Tot slot: je hoeft niet mee te discussieren als je dat niet (meer) wilt...
Groetjes,
Frederique
Er is een andere reden om hem OOK hier te voeren. En die reden is heel simpel: als mensen niet de mogelijkheid zien om iets half te doen dan zullen ze dat voor zichzelf ook nooit als oplossing van hun probleem zien.
En als er meer oplossingen zijn dan alleen 100% man en 100% vrouw, waarom zou je die dan niet aanbieden? En waarom zou je die dan niet vragen?
Tot slot: je hoeft niet mee te discussieren als je dat niet (meer) wilt...
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Frederique.....heb je ooit overwogen politisch werkzaam te worden in een of andere partij of werkgroep.....ik bedoel maar, jij hebt ideeën en energie en masse om als vertegenwoordigster voor de belangen van transgenders op te treden.....lijkt je dat dan niks
En nee, ik heb niks tegen deze discussie, ik maak ook wel uns grapjes Ik vind het hier alleen niet de meest geschikte plaats als politieke platvorm....de media bvb lijkt me belangrijker om mensen te bereiken....
En nee, ik heb niks tegen deze discussie, ik maak ook wel uns grapjes Ik vind het hier alleen niet de meest geschikte plaats als politieke platvorm....de media bvb lijkt me belangrijker om mensen te bereiken....
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--