Welke behandeling is er nodig of noodzakelijk bij homofilie?Wat mij betreft is het simpel: genderdysforie staat gelijk aan homofilie.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie echt het verband (mag je ook dubbel uitleggen) niet.
Irene
Moderator: Moderators
Fiona zit hier hoofdschuddend mee te lezen, zich afvragend wanneer mijn geduld op is en ik uit mijn slof schiet...Frederique_ schreef: N.B: wat is er redelijk aan de kans dat het VU-GT opgeheven wordt?
Voor een leek misschien. Zo hebben Fief haar ouders nog steeds de ijdele hoop dat ze in een fase zit waar ze doorheen moet. Dat ze met een "omgebouwde" is aan komen zetten, sterkt hen daar helaas in. Van jou had ik toch meer wijsheid verwacht. Ga dus maar 1000 strafregels schrijven; transseksualiteit is een identiteitstoornis en staat los van seksuele geaardheid. Veel plezier.Frederique_ schreef:Wat mij betreft is het simpel: genderdysforie staat gelijk aan homofilie.
Wat? Op de persoon? Waar? Dat van de strafregels? Het was jouw persoon die een dergelijke domme uitsprraak deed.Frederique_ schreef:
Jij maakt je aan hetzelfde schuldig als Petra
Frederique, het enige egocentrisme waaraan je je schuldig maakt het steeds weer (nutteloos) in herhaling vallen. je hebt op bepaalde punten gelijk, dat heb ik eerder gezegd.Maar jij gelooft niet dat er mensen zijn die denken dat ze van geslacht willen veranderen, maar die helemaal geen genderdysforie hebben, maar een ander (psychisch) probleem. Er zal zal dus toch een soort van diagnostiek gedaan moeten worden.Frederique_ schreef:Hoi Nannette,
Jij maakt je aan hetzelfde schuldig als Petra: mij verwijten dat ik met egocentrisme bezig ben en vervolgens alles op mijn persoon gaan spelen.
+1Nannette schreef:Voor de moderators. Er wordt erg afgedwaald van het onderwerp, kan dat afgedwaalde deel in een nieuw stuk gezet worden, of kan er een slotje op deze anders eindeloze discussie, we komen er toch niet uit