Haar verven (tijdelijk)
Moderator: Moderators
Haar verven (tijdelijk)
Haardracht vind ik erg belangrijk voor de beleving van mijn vrouwelijke kant. Mede daarom laat ik het lang groeien. Ik doe van alles om het er leuk uit te laten zien. Zo ben ik gek op allerhande haar accessoires. De kast ligt er vol mee en toch wil ik steeds weer wat nieuws kopen.
Oorspronkelijk was ik knal blond maar dat is donkerder geworden en ik reken mezelf tot de donkerblonde.
Maar ja, ik ben geen twintig meer en er groeien al flink wat grijze haren in mijn haar. Daar ben ik sowieso al niet weg van maar in mijn vrouwelijk rol past het al helemaal niet.
Na lang aarzelen heb ik vandaag eens een niet permanente kleurshampoo geprobeerd, namelijk PolyColor kleurshampoo (voor donkerblond uiteraard). Het goede nieuws is dat het niet knalrood of zo geworden is. Maar veel meer is het ook niet. Met veel goede wil kan ik geloven dat de haarkleur marginaal beter geworden is. Maar die vreselijke grijzende slapen zitten er nog net zo erg als voorheen. Dus eigenlijk heb ik het gevoel zeven-en-een-halve euro door het douche putje gespoeld te hebben maar er niks wijzer van geworden zijn.
Oorspronkelijk was ik knal blond maar dat is donkerder geworden en ik reken mezelf tot de donkerblonde.
Maar ja, ik ben geen twintig meer en er groeien al flink wat grijze haren in mijn haar. Daar ben ik sowieso al niet weg van maar in mijn vrouwelijk rol past het al helemaal niet.
Na lang aarzelen heb ik vandaag eens een niet permanente kleurshampoo geprobeerd, namelijk PolyColor kleurshampoo (voor donkerblond uiteraard). Het goede nieuws is dat het niet knalrood of zo geworden is. Maar veel meer is het ook niet. Met veel goede wil kan ik geloven dat de haarkleur marginaal beter geworden is. Maar die vreselijke grijzende slapen zitten er nog net zo erg als voorheen. Dus eigenlijk heb ik het gevoel zeven-en-een-halve euro door het douche putje gespoeld te hebben maar er niks wijzer van geworden zijn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Gewoon een goeie haarverf kopen. Ik gebruik zelf Garnier Nutrisse. Dat is een soort gel-achtig iets. Kan je het goed verdelen door je haar. Daarnaast ook goed in laten trekken (25-30 min) en een kleurshampoo/conditioner gebruiken. Dan heb je er langer plezier van.
Die kleurspoelingen zijn waardeloos. Weggegooit geld!
Die kleurspoelingen zijn waardeloos. Weggegooit geld!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
In Duitsland wezen winkelen en wat anders gekocht, dacht ik. Kom ik thuis heb ik precies hetzelfde gekocht ha ha. Het was wel veel goedkoper, 4 euro dus bijna de helft. Polycolor mag dus in de herkansing over een tijdje, waarbij ik extra aandacht aan de slapen zal besteden.
Overigens is het niemand opgevallen dat mijn haren bijgekleurd zijn.
Overigens is het niemand opgevallen dat mijn haren bijgekleurd zijn.
~Hay-di
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi hoi
Wat je het beste kan doen is dus eerst je grijze haar met blondeer behandelen en dan pas de juiste kleur verf gaan gebruiken weet zeker dat het dan beter pakt ..Omdat tijdens het blonderen je haarschubben open gaan staan en als je dan een andere kleur erover heen doet pakt het beter uit..Blondeer is niet zo duur 5 euro bij de kruitvat eigen merk..of neem een verf waar dus waterstofperoxide bijzit dan heb je ook een goede kans van slagen..
Succes met alles
Wat je het beste kan doen is dus eerst je grijze haar met blondeer behandelen en dan pas de juiste kleur verf gaan gebruiken weet zeker dat het dan beter pakt ..Omdat tijdens het blonderen je haarschubben open gaan staan en als je dan een andere kleur erover heen doet pakt het beter uit..Blondeer is niet zo duur 5 euro bij de kruitvat eigen merk..of neem een verf waar dus waterstofperoxide bijzit dan heb je ook een goede kans van slagen..
Succes met alles
Groetjes Prescilla
wat is blondeer
hai Prescilla
wat is blondeer, kan dat ook wanneer je je haar zwart wil verven, ik ben al blond, maar zwart past beter bij mijn lichaam denk ik.
met vriende lijke groetjes mariane van brabant.
wat is blondeer, kan dat ook wanneer je je haar zwart wil verven, ik ben al blond, maar zwart past beter bij mijn lichaam denk ik.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Re: wat is blondeer
Ga maar googlen dan weet je wat blondeer is...en anders vraag het de kapper maar...mariane schreef:hai Prescilla
Groetjes Prescilla