Beledigend gedrag Mediamarkt

Algemeen

Moderator: Moderators

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef:want waarom mag ik niet gewoon zeggen wat ik denk
Tuurlijk mag jij gewoon zeggen wat je denkt, maar als het gaat om dit soort "meningen":
elsie schreef:die heeft vast issue's met haar eigen vrouw-zijn, een pot wss hehehe
dan mag je er op rekenen dat je vrouwen tegenkomt die je met je neus op je eigen botte opmerkingen drukken.

Ga gerust door met te zeggen wat je denkt, ik ben een en al oor...
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Janiek2 schreef:Ga gerust door met te zeggen wat je denkt, ik ben een en al oor...
Speel je ook piano toevallig? :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Chantal C. schreef:
Janiek2 schreef:Ga gerust door met te zeggen wat je denkt, ik ben een en al oor...
Speel je ook piano toevallig? :P
Wie? Elsie of ik?

Ik niet. Jij wel?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Janiek2 schreef:
Chantal C. schreef:
Janiek2 schreef:Ga gerust door met te zeggen wat je denkt, ik ben een en al oor...
Speel je ook piano toevallig? :P
Wie? Elsie of ik?

Ik niet. Jij wel?
Ik ook niet... :P Ben ook niet een en al oor... vandaar...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mariane
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: vr aug 03, 2007 15:55
Locatie: rucphen

Bericht door mariane »

hai meline
u schrijft, dat de verkoopster geen fout maakt, als er een m in je paspoort staat,
maar de verkoopster maakt wel een fout, de klant is koning, die verkoopster mag denken wat ze wilt, maar ze zal zich een beetje naar de wensen van de klant moeten schikken.
mijn personeel het visitekaartje van de onderneming, mag zich niet vrij uitlaten bij de klant, mag alles denken.
ervaar regelmatig problemen, daar ik ook 3 ts in dienst heb.

groetjes mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

mariane schreef:hai meline
u schrijft, dat de verkoopster geen fout maakt, als er een m in je paspoort staat,
maar de verkoopster maakt wel een fout, de klant is koning, die verkoopster mag denken wat ze wilt, maar ze zal zich een beetje naar de wensen van de klant moeten schikken.
mijn personeel het visitekaartje van de onderneming, mag zich niet vrij uitlaten bij de klant, mag alles denken.
ervaar regelmatig problemen, daar ik ook 3 ts in dienst heb.

groetjes mariane van brabant.
Zeg mariane wat zit je nou te lullen dan over dat je zelf niet als trans naar je werk kan omdat je dan geen klanten overhoud met je autobedrijfje..Snap je niet meer wat is er nu waar van jou verhaal en wat is er nu niet waar???Je hebt toen tegen mij gezegt dat je niet als vrouw naar je werk kon omdat je een eigen bedrijf hebt..en dat je daar dan niet als trans kon werken omdat je dan geen klanten overhield..en nu zeg je ineens dat je 3 transen in je bedrijf aan het werk hebt hoe krom is dit verhaal van jou...
Groetjes Prescilla
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Janiek2 schreef: dan mag je er op rekenen dat je vrouwen tegenkomt die je met je neus op je eigen botte opmerkingen drukken.
Ik had er toch echt een relativerend lachje aan toegevoegd hoor. Maar daar heb je misschien overheen gelezen.

Ik ken een lesbisch meisje dat me juist heeft geholpen door mij zonder aarzeling in een keer als vrouw te accepteren, geweldig vond ik dat, je maakt zoiets zelden mee in het begin.

Ik heb ook ervaringen met lesbische vrouwen die een enorme weerstand en een soort afschuw van mannen koesteren en meestal zijn die vrouwen veel minder accepterend... en die vrouwen noem ik potten :)
Wanneer een verkoopster tot drie keer toe weigert de identiteit van een man naar vrouw trans te accepteren durf ik te wedden dat je dan 80% kans hebt dat het een lesbische of mannelijke vrouw is. Of het is gewoon een gemeen *&^**^wijf, dat kan ook :)

x,
Els
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef: Wanneer een verkoopster tot drie keer toe weigert de identiteit van een man naar vrouw trans te accepteren durf ik te wedden dat je dan 80% kans hebt dat het een lesbische of mannelijke vrouw is. Of het is gewoon een gemeen *&^**^wijf, dat kan ook :)
Ik vind dit maar een rare weddenschap. Waar haal je het allemaal vandaan :-? ?

De toedracht waar deze draad mee begon, heb ik alleen vanuit de mond van de partij gehoord die zich gedupeerd voelde. Gezien de verontwaardiging die daaruit sprak, kan ik me ook nog wel voorstellen dat 't arme mens geen sjoeche meer gaf omdat ze zich compleet in de war en overdonderd voelde. Kwaad opzet vermoeden is iets wat je beter niet kunt doen totdat het tegendeel bewezen is. En de boel nog verder opblazen met allerlei aannames over wat lesbiënnes over transen denken, daar kan ikme ook al geennuttig doel bij voorstellen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

Miss Laura

Het is een van de vervelendste dingen die wij meemaken, her en der werd al gesproken over het negeren van,je kan ook tegen die vrouw , meneer zeggen,dat is best wel leuk, hebben ze iets om over na te denken, neem van mij ook een advies aan, wij zijn het sterkste geslacht wat er is, wat we meemaken, hebben meegemaakt en nog mee zullen maken, daar kan een bioman , c.q. biovrouw niet tegen op.
Ik zeg altijd maar we hebben het eeuwige leven, en we bepalen ook wat we doen , daar hebben we geen oordeel van derden voor nodig.
Hier bij mij in de gokhal heb ik in de loop van de jaren aardig wat respect afgedwongen bij het publiek, dikke lak aan alles is het mooiste motto.
Diep in hun hart willen veel mensen ook zo als ons zijn, dit is een van mijn vele bevindingen tijdens het hele proces.
Veel succes en de groetjes van antoinette uit het kille Heemstede
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

antoinette41 schreef:neem van mij ook een advies aan, wij zijn het sterkste geslacht wat er is, wat we meemaken, hebben meegemaakt en nog mee zullen maken, daar kan een bioman , c.q. biovrouw niet tegen op.
Dus een 'bio-vrouw' met kanker is er minder erg aan toe?
Dus een 'bio-man' die zijn kinderen verloren heeft is er minder erg aan toe?

Denk eens na voordat je zulke uitspraken doet.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Maruscha schreef:
antoinette41 schreef:neem van mij ook een advies aan, wij zijn het sterkste geslacht wat er is, wat we meemaken, hebben meegemaakt en nog mee zullen maken, daar kan een bioman , c.q. biovrouw niet tegen op.
Dus een 'bio-vrouw' met kanker is er minder erg aan toe?
Dus een 'bio-man' die zijn kinderen verloren heeft is er minder erg aan toe?

Denk eens na voordat je zulke uitspraken doet.
Zoiets dacht ik idd ook ja, maar ach, je moet jezelf op de borst kunnen trommelen en ergens je gevoel van eigenwaarde aan ontlenen he?

Overigens is de bio vrouw van een ts in transitie óók van een heel sterk geslacht hoor.
Wat die allemaal heeft meemaakt en zal meemaken.....

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Plaats reactie