AutoRAI onderschrift

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

We trekken onze kortste rokjes en onze hoogste lakpumps aan en we gaan naar de Autorai!

niet naar de AutoRAI
16
53%
Wel naar de AutoRAI met kort rokje en hoge lakpumps
7
23%
Wel naar de AutoRAI, anders gekleed
7
23%
 
Totaal aantal stemmen: 30

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Kijk maar eens een keer naar blik op de weg en dat soort programma's, vaak zijn het mannen, maar toch ook wel een enkele keer een vrouw die op te hard rijden of wat dan ook betrapt worden. En waarom rijden al die vrouwen die het zich kunnen veroorloven dan in een dure auto, mercedes, porsche of wat dan ook ? Is dat omdat het kan ? Nee, gaat ook om de kick die de macht geeft, we zijn allemaal mens, en willen macht, een auto geeft macht, kijk maar hoeveel mensen zich beestachtig gedragen in het verkeer en daarbuiten makke schapen zijn. Vrouwen niet uitgezonderd, zeker niet die die veel rijden of gereden hebben.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Lala Ferrari schreef: Dan verkeer jij zeker in een heel bijzondere wereld dat je met bio vrouwen kan snoeven over snelle auto's enzo? En zijn dat misschien ook het soort bio vrouwen dat gaat roepen dat mensen wel eens naar ze kijken op straat omdat ze zulke mooie vrouwen zijn?
Soort zoekt soort zullen we dan maar zeggen, sjees, bekrompen zeg, dat je dan niet even buiten jouw wereldje kunt kijken, en je niet voor kunt stellen dat er ook (heel veel) bio vrouwen zijn die NIET snoeven over hun snelle auto, laat staan over hun verschijning? :-)

Ik ken er geen een die dat doet, en het kan me ook niet heugen. Daar lijkt mij niets bekrompens aan hoor.

Lala.
Als je nou gewoon toegeeft dat je weinig tot geen vrouw tot vrouw contacten hebt, dan zijn we er uit. Een vrouw reageert heel anders naar een man dan naar een andere vrouw. We leven nog steeds in een mannenwereld, en de man voelt en vindt zichzelf superieur, 1 van de redenen waarom f2m makkelijker geaccepteerd worden door mannen dan m2f. Er zijn relatief weinig vrouwen die problemen hebben met iemand die van geslacht veranderd is, zelfs als ze niet passabel zijn, als ze zich maar vrouwelijk gedragen, en uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef:Kijk maar eens een keer naar blik op de weg en dat soort programma's, vaak zijn het mannen, maar toch ook wel een enkele keer een vrouw die op te hard rijden of wat dan ook betrapt worden. En waarom rijden al die vrouwen die het zich kunnen veroorloven dan in een dure auto, mercedes, porsche of wat dan ook ? Is dat omdat het kan ? Nee, gaat ook om de kick die de macht geeft, we zijn allemaal mens, en willen macht, een auto geeft macht, kijk maar hoeveel mensen zich beestachtig gedragen in het verkeer en daarbuiten makke schapen zijn. Vrouwen niet uitgezonderd, zeker niet die die veel rijden of gereden hebben.
Dus wat concluderen we hieruit? Contradictio in terminis? 'Vaak zijn het mannen, maar toch ook wel een enkele keer een vrouw die op te hard rijden enz.'

Duidelijk dus, het is een MANNENAANGELEGENHEID, gezien het feit dat die in de meerderheid zijn, en 'toch ook wel een enkele keer een vrouw'= dus (zwaar) in de minderheid.

Oftewel: de rest van je betoog over kicks, macht en beestachtig gedrag in het verkeer gaat dan dus niet over mensen in het algemeen, maar over MANNEN in het algemeen.......gezien de kleine minderheid van vrouwen die zich daar aan overgeeft.

(ik tel recidiverende dronken transen achter het stuur hier even niet mee, Dat vind ik het toppunt van beestachtig gedrag namelijk)

Dusseh, Chantal en Nanette......het is dus een mannenaangelegenheid dat gesnoef over snelle(re) auto's en boze mannelijke medeweggebruikers die zich in hun ego aangetast voelen enzo, behalve dan dus in Chantal's eigen wereldje natuurlijk, vol met over auto's en snelheid snoevende vrouwen dus.
Of bedoelt Chantal over auto's en snelheid snoevende transen?

Dat zou namelijk een heel ander licht op de zaak werpen.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Een ding moet ik toegeven Lala, je reageert alleen op dingen waarop je commentaar kunt geven. Zaken waarin andere gelijk hebben daar durf je (terecht) niks van te zeggen.

Maar denk je nu echt dat er geen bio-vrouwen zijn die graag achter het stuur van een snelle auto stappen, alleen wordt er minder over gepraat. Maar technische dingen wordt in een groep vrouwen toch al niet over gesproken hooguit face to face.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

[quote="Nannette[/quote]

Er zijn relatief weinig vrouwen die problemen hebben met iemand die van geslacht veranderd is, zelfs als ze niet passabel zijn, als ze zich maar vrouwelijk gedragen[/quote]

Tenzij het natuurlijk hun eigen man is, of een van hun kinderen of iemand uit hun directe omgeving, zoals je in het draadje 'beledigend gedrag in de Mediamarkt' schreef.

Even je geheugen opfrissen?

<dat er ook altijd mensen zijn die er op tegen zijn, vooral de vrouwelijke partners, en helemaal ongelijk geven kan ik ze ook niet. Ze gaan ook vaak dan wel erg ver in hun nijd tegen hun ex en alles wat met ts te maken heeft !
Niet elke ts die getrouwd was ziet de kinderen nog bv>

En ik geef ze ook geen ongelijk hoor.

<zelfs als ze niet passabel zijn, als ze zich maar vrouwelijk gedragen>

Want als die transen zich al vrouwelijk gedroegen voor ze hun vrouwen/vriendinnen ontmoetten, dan waren die vrouwen hoogstwaarschijnlijk niet eens een relatie aangegaan met die pre transen.

Je weet wel, vrouwelijk gedrag in de zin van niet snoeven over snelle auto's en boze mannelijke medeweggebruikers die zich in hun ego aangetast voelen als ze voorbij gezoefd worden door een snellere weggebruiker enzo.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Lala Ferrari schreef:[quote="Nannette
Er zijn relatief weinig vrouwen die problemen hebben met iemand die van geslacht veranderd is, zelfs als ze niet passabel zijn, als ze zich maar vrouwelijk gedragen[/quote]

Tenzij het natuurlijk hun eigen man is, of een van hun kinderen of iemand uit hun directe omgeving, zoals je in het draadje 'beledigend gedrag in de Mediamarkt' schreef.

Even je geheugen opfrissen?

<dat er ook altijd mensen zijn die er op tegen zijn, vooral de vrouwelijke partners, en helemaal ongelijk geven kan ik ze ook niet. Ze gaan ook vaak dan wel erg ver in hun nijd tegen hun ex en alles wat met ts te maken heeft !
Niet elke ts die getrouwd was ziet de kinderen nog bv>

En ik geef ze ook geen ongelijk hoor.

Lala.[/quote]

Mag ik dan weten waarom je ze geen ongelijk geeft, waarom mag je als je van geslacht veranderd je kinderen niet meer zien ?
Ik heb trouwens nog steeds een perfect contact met mijn ex. Zij ziet me nog steeds als ik wie ik altijd was. Waarschijnlijk heb ik me altijd wel enigszins vrouwelijk gedragen. Naar mijn gevoel val ik nu minder op dan vroeger.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef: Maar denk je nu echt dat er geen bio-vrouwen zijn die graag achter het stuur van een snelle auto stappen, alleen wordt er minder over gepraat. Maar technische dingen wordt in een groep vrouwen toch al niet over gesproken hooguit face to face.
Gut, wat brabbel je nu? Over een soort geheim biozustersschap net zoals de Vrijmetselaars of zo?

Ik denk wel dat er transvrouwen zijn die graag achter het stuur van een snelle auto stappen en ze praten er ook vrijelijk over (jij dus, snoef!) En de technische dingen worden in een groep transen ook besproken, in (snoevende) groepsvorm (T&T, Virgin, ik heb het overal wel eens meegemaakt).

En idd: transvrouwen zijn dus geen bio vrouwen. Dat is een verschil van dag en nacht.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef:Mag ik dan weten waarom je ze geen ongelijk geeft, waarom mag je als je van geslacht veranderd je kinderen niet meer zien ?
Ik heb trouwens nog steeds een perfect contact met mijn ex. Zij ziet me nog steeds als ik wie ik altijd was.
Huh? Je ex vrouw ziet je nog altijd als wie je altijd was? Dat is niet best, jij bent toch post op??

<Mag ik dan weten waarom je ze geen ongelijk geeft, waarom mag je als je van geslacht veranderd je kinderen niet meer zien ?>

Daar heb ik het ook niet over, ik heb het over

<Want als die transen zich al vrouwelijk gedroegen voor ze hun vrouwen/vriendinnen ontmoetten, dan waren die vrouwen hoogstwaarschijnlijk niet eens een relatie aangegaan met die pre transen.>

Daar had ik het dus over, en ja, ik kan me voorstellen dat die vrouwen dan wel erg boos worden als (laat) in hun relatie blijkt dat manlief een ts is en in transitie gaat.

Of je leest heel erg selectief, of goed en begrijpend lezen is misschien wel moeilijk voor je?

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

We zullen maar geen iq test gaan doen, zonde van de tijd. Toch reageer je erg selectief. Ik heb jouw ook ergens iets zien schrijven over grote borsten etc, hetgeen de indruk wekte dat je ts was.

En het feit dat je na een geslachtsverandering elkaar nog kan zien kan ook te maken hebben met het feit dat je open relatie hebt gehad, ik heb er bij mijn ex nooit een geheim van gemaakt, en haar overal bij betrokken en in gekend.
En vooral dat laatste gebeurd maar zelden. De ts stelt de partner voor een voldongen feit, ook vaak zonder er ooit over gepraat te hebben of wat dan ook.Daar gaat elke relatie bijna op stuk, het is een soort van overspel spelen dan.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Lala Ferrari schreef:Of je leest heel erg selectief, of goed en begrijpend lezen is misschien wel moeilijk voor je?Lala.
Zolang ik de belangen van enkele honderdduizenden GGZ patiënten kan en mag belangen, denk ik dat er met mijn lees en interpretatie vermogen totaal niks mis is. En selectief lezen moet bij jou wel, anders verdwaal je gewoon in allerlei.........
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Nannette schreef:
Lala Ferrari schreef:.
Zolang ik de belangen van enkele honderdduizenden GGZ patiënten kan en mag belangen, denk ik dat er met mijn lees en interpretatie vermogen totaal niks mis is. ........
*SNOEF*

Snelle auto waarmee andere sukkelige, mannelijke weggebruikers op hun egootje getrapt worden als ze worden ingehaald, en een top baan waarbij de belangen van enkele honderdduizenden GGZ patiënten behartigt worden. Dus niet 'mag belangen'..............*kuch*.

Oeh, wat zijn we belangrijk!

<We leven nog steeds in een mannenwereld, en de man voelt en vindt zichzelf superieur>

*kuch*

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Morbide schreef:Afbeelding

Twee goede vriendinnen van me op de autorai. De rechter rijdt een bloedsnelle BMW. Verder nog iets Lala?
Ja, die laarzen hadden veel hogere naaldhakken moeten hebben, de schachten hadden tot in de lies moeten reiken en van een goede kwaliteit super glimlak moeten zijn.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lala Ferrari schreef:
Ja, die laarzen hadden veel hogere naaldhakken moeten hebben, de schachten hadden tot in de lies moeten reiken en van een goede kwaliteit super glimlak moeten zijn.
Tsja, het zijn geen travestieten.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

zal even tegen mijn buurmeisje zeggen dat ze volgens Lala een transje is :) Praat namelijk erg veel over haar rijgedrag, kennis van motoren en is inderdaad vaak sneller dan mannen in haar auto.

En dit gebeurt ook in het echt!! Vooral die kerels die denken dat zij beter zijn in het auto-gebeuren worden vaak door haar afgetroefd of is het afgestrafd :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach, laat Lala toch fijn geloven in haar vooroordelen...
...schijnbaar heeft ze die nodig...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie