Hormonen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lieve-lilly
daar ben ik weer

Hormonen

Bericht door lieve-lilly »

Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Alvast bedankt als je reageer't
lilly
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Het is bewezen dat dat niet helpt, een arts uit Heemskerk heeft haarzelf volgespoten met testosteron, maar het idee van binnen een vrouw te zijn verdween niet, doe ook maar wat literatuuronderzoek.

Ik heb wel zelf gezegd, en sta er nog steeds achter, als ze mij aan het begin de keuze hadden gegeven tussen van geslacht veranderen of 10 jaar pillen slikken en therapie en dan ben je ook van dat gevoel af in het verkeerde lichaam te leven had ik voor dat laatste gekozen, had waarschijnlijk minder gevolgen voor mijn leven gehad.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

De vraag is in het verleden al vaker gesteld in iets andere vorm, mijn antwoord is en was, nee, ik ben wie ik ben en daar zal ik het mee moeten doen.

Irene
Kleine stapjes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Re: Hormonen

Bericht door Morbide »

lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Ja.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Morbide schreef:
lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Ja.
Oh ja? Ook nu je post op bent? Interessant.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Barbarel laRose
ff weer wat posten

Bericht door Barbarel laRose »

NEEN! Nooit van mijn leven, zeg ik uit de grond van nijn hart.
Waarschijnlijk zal ik dan een autistisch leven leidem.
I'm the Ruler of my World. And that World is my Oyster.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Lala Ferrari schreef:
Oh ja? Ook nu je post op bent? Interessant.
Voor de srs uiteraard. Het was me een lief ding waard geweest als het hele circus me bespaard was gebleven.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik wil nooit meer als man leven. Ik leef nu prettiger als transgender als dat ik ooit als man geleefd heb. 't Kan alleen maar beter worden als ik binnenkort hormonen ga gebruiken.

Dus: nee, als zo'n pil zou bestaan zou ik hem zeker niet nemen.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het zou je reinste karaktermoord wezen, maar ja. maar dan gaarne ook graag een middeltje dat ik me niks meer herinneren wat ik dan zou missen.

Het scheelt echt zo'n gedoe...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

ik zou die pil echt niet gebruiken.
het leven als transgender doet me zo goed en heeft me tot een zeker mens gemaakt.
die zekerheid heb ik toen ik nog als meisje moest doorgaan nooit gekend
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Ik niet. Mijn gevoel over wie ik zelf ben, - ook al vind ik dat zachtjes uitgedrukt niet echt comfortabel - is me zó eigen, dat ik het als een verraad aan mijzelf zou ervaren als ik dat met een medicament zou omvormen tot iets wat mij beter in deze wereld zou laten passen.

Er is een periode geweest dat ik niet zo zuinig leed onder mijn eigen leven en gevoelens. Anti-depressiva met een angstremmer waren wellicht een uitkomst geweest. Nu ben ik de mensen dankbaar die mij dat indertijd hebben afgeraden, want als ik er niet doorheen was gegaan, dan was ik niet gekomen waar ik nu ben.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:
Ik niet. Mijn gevoel over wie ik zelf ben, - ook al vind ik dat zachtjes uitgedrukt niet echt comfortabel - is me zó eigen, dat ik het als een verraad aan mijzelf zou ervaren als ik dat met een medicament zou omvormen tot iets wat mij beter in deze wereld zou laten passen.
Hoera! Ik ben het hardgrondig met je eens! Ik had het niet beter kunnen formuleren! Dank je wel!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Linsi
is nieuw hier

Bericht door Linsi »

Ik zou het absoluut ook niet doen. Ik beschouw mezelf als bevoorrecht dat ik zo ben, want ik geniet er van, ik hou ervan dat ik me zowel een jongen als meisje voel.
Plaats reactie