Hormonen
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Hormonen
Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Alvast bedankt als je reageer't
lilly
Alvast bedankt als je reageer't
lilly
-
- Forumdiva
Het is bewezen dat dat niet helpt, een arts uit Heemskerk heeft haarzelf volgespoten met testosteron, maar het idee van binnen een vrouw te zijn verdween niet, doe ook maar wat literatuuronderzoek.
Ik heb wel zelf gezegd, en sta er nog steeds achter, als ze mij aan het begin de keuze hadden gegeven tussen van geslacht veranderen of 10 jaar pillen slikken en therapie en dan ben je ook van dat gevoel af in het verkeerde lichaam te leven had ik voor dat laatste gekozen, had waarschijnlijk minder gevolgen voor mijn leven gehad.
Ik heb wel zelf gezegd, en sta er nog steeds achter, als ze mij aan het begin de keuze hadden gegeven tussen van geslacht veranderen of 10 jaar pillen slikken en therapie en dan ben je ook van dat gevoel af in het verkeerde lichaam te leven had ik voor dat laatste gekozen, had waarschijnlijk minder gevolgen voor mijn leven gehad.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Re: Hormonen
Ja.lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- ForumFan
Oh ja? Ook nu je post op bent? Interessant.Morbide schreef:Ja.lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Lala.
Uw sterverslaggeefster
- Barbarel laRose
- ff weer wat posten
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Voor de srs uiteraard. Het was me een lief ding waard geweest als het hele circus me bespaard was gebleven.Lala Ferrari schreef:
Oh ja? Ook nu je post op bent? Interessant.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik wil nooit meer als man leven. Ik leef nu prettiger als transgender als dat ik ooit als man geleefd heb. 't Kan alleen maar beter worden als ik binnenkort hormonen ga gebruiken.
Dus: nee, als zo'n pil zou bestaan zou ik hem zeker niet nemen.
Groetjes,
Frederique
Dus: nee, als zo'n pil zou bestaan zou ik hem zeker niet nemen.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- mireille
- Eredivisie
Het zou je reinste karaktermoord wezen, maar ja. maar dan gaarne ook graag een middeltje dat ik me niks meer herinneren wat ik dan zou missen.
Het scheelt echt zo'n gedoe...
Het scheelt echt zo'n gedoe...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- dagelijks aanwezig
Ik niet. Mijn gevoel over wie ik zelf ben, - ook al vind ik dat zachtjes uitgedrukt niet echt comfortabel - is me zó eigen, dat ik het als een verraad aan mijzelf zou ervaren als ik dat met een medicament zou omvormen tot iets wat mij beter in deze wereld zou laten passen.lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Er is een periode geweest dat ik niet zo zuinig leed onder mijn eigen leven en gevoelens. Anti-depressiva met een angstremmer waren wellicht een uitkomst geweest. Nu ben ik de mensen dankbaar die mij dat indertijd hebben afgeraden, want als ik er niet doorheen was gegaan, dan was ik niet gekomen waar ik nu ben.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hoera! Ik ben het hardgrondig met je eens! Ik had het niet beter kunnen formuleren! Dank je wel!Janiek2 schreef:Ik niet. Mijn gevoel over wie ik zelf ben, - ook al vind ik dat zachtjes uitgedrukt niet echt comfortabel - is me zó eigen, dat ik het als een verraad aan mijzelf zou ervaren als ik dat met een medicament zou omvormen tot iets wat mij beter in deze wereld zou laten passen.lieve-lilly schreef:Ik heb een vraagje, als extra hormonen van je biologische geslacht ervoor zou kunnen zorgen dat jullie toch liever van je biologische geslacht zou willen zijn , zou je die dan nemen?
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela