Kerst/nieuwjaarswensen
Moderator: Moderators
Kerst/nieuwjaarswensen
Hoi hoi,
Ik wil hierbij iedereen die dit stukje leest, iedereen die die ik ken en iedereen die me gesteund heeft afgelopen jaar en absoluut ook de rest (die ik vergeten ben) het allerbeste wensen voor 2008.
VROLIJK KERSTFEEST EN EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR
Ik wil hierbij iedereen die dit stukje leest, iedereen die die ik ken en iedereen die me gesteund heeft afgelopen jaar en absoluut ook de rest (die ik vergeten ben) het allerbeste wensen voor 2008.
VROLIJK KERSTFEEST EN EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Kudt, het is weer kerst. Vreten op aarde. Denk er eens over na om volgend jaar wat minder dode dieren naar binnen te schuiven. Je doet er jezelf en het milieu een groot plezier mee. Folle lok en seine.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- ForumFan
Vegetarisch worden zit er bij mijn lief en mij niet in. De kinderen zijn het al. En deze kerst eten we - je gelooft het of niet - allebei de dagen vegetarisch.Morbide schreef: Denk er eens over na om volgend jaar wat minder dode dieren naar binnen te schuiven.
Wie er nog meelezen: maak het gezellig of sla je er doorheen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
O maar lieve Irene toch! Die soja wordt echt niet op zo grote schaal verbouwd om dat beetje tofu te maken dat de vegetariërs eten. Dat gaat vrijwel allemaal naar bio-industrievarkens en naar koeien die bijna exploderen van de exorbitante melkproductie.Irene schreef:Bovendien zijn vegetariers niet zo milieuvriendelijk als Petra wil doen voorkomen. In Brazilie worden complete oerwouden gekapt om soja te kunnen verbouwen. De hele voedingsbranche wordt geregeerd door de sojamafia.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Soja voor veevoer, Irene. 14 Kilo per kilo geproduceerd vlees. En ik roep mensen niet op om vegetariër te worden. Ik roep op om minder vlees te eten.
Petja af@Janiek.
@Lala, vis is misschien nog wel fouter dan vlees.
Petja af@Janiek.
@Lala, vis is misschien nog wel fouter dan vlees.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
-
- Forumdiva
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Makkelijk. Fiona en ik gaan morgen genieten van een veganistisch kerstmenu zonder soja. Jij mag me uitleggen hoe vleeseten goed is voor het milieu.Irene schreef:Probeer eens een winkelwagentje vol producten te kopen, waar geen soja in zit en je komt tot de ontdekking dat dat vrijwel onmogelijk is.
Ik heb niks tegen vegetariers hoor, maar kom niet met het milieu aan. Minder vlees eten is dan inderdaad een beter alternatief.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Die wint Dicky al. Hij heeft me een miljoen beloofd.Nannette schreef:
ps. als je nog een oudejaarslot wilt kopen, niet doen hoor, ik win de hoofdprijs