Vraagje bloos

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:En sex hebben met........ach ja, mannen he? Ik geloof dat het mannen niet zo uitmaakt als er zich iets 'beschikbaars' aandient in de vorm van een v/ts (en soms een tv).

Als het zo (seksueel) uitkomt en zich aandiend, dan hangen ze em overal in hoor, daar hebben de meeste mannen geen prob mee.
Dat heb ik ze wel vaker horen zeggen. Precies met die woorden kwam ik het laatst toevallig nog eens tegen, van een transman. Die hoeft wat mij betreft niet aan z'n mannelijkheid te twijfelen :wink: .
Nee, ik bedoel puur seksueel gezien maakt het me niet uit waar ik hem in hang, maar een langdurige relatie heb ik met vrouwen, dat klikt toch meer. Man of vrouw, seks is seks. Leg er een handdoek overheen en je ziet er niks meer van. Maar een relatie? Mijn leven delen? Ja, dat zie ik me toch sneller met een vrouw doen dan met een man.

Nu ben ik niet a-seksueel, maar daar kan ik me nou absoluut niks bij voorstellen. Dat het in je op komt om er een handdoek overheen te leggen :-? .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Lala Ferrari schreef:Ik ben Lala Ferrari een 47 jarige fetisj tv en getrouwd met een vrouw die me in alles steunt. Ook in de sex. Ze vind het prima als ik laklingerie draag en ze geniet ervan mij te als vrouw te nemen met een voorbinddildo.
Lala Ferrari schreef:Ik zou het beslist niet kunnen, een tv man als partner, ik val gewoonweg teveel op mannen om ook maar iets met een tv te kunnen hebben.
Leg dat eens uit... :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Lala schreef :

Ik zou het beslist niet kunnen, een tv man als partner, ik val gewoonweg teveel op mannen om ook maar iets met een tv te kunnen hebben

Wel mijn eigen gevoel en mijn eigen evaring zegt me dat veel TV's in hun dagelijks leven heel mannelijk kunnen zijn.
Met TG's en TSen is dat natuurlijk anders.
Maar als een man zijn 'TV hobby' wil behouden dan is dat niet onmogelijk ...er is een verschil tussen Travestie als hobby en Travestie als 'full-time' bezigheid natuurlijk.
Er is uiteraard ook wel het risico dat een TV zal doorschuiven naar TS op termijn.....en dat is dan wel een probleem binnen een eventuele relatie.

Nu Lala ik moet zeggen dat na gesprekken met enkele partners van Hetero-Travesties, dat die vaak buiten hun travestie hobby allesbehalve vrouwelijk zijn in hun denken en hun handelen.
Met andere woorden, die vrouwelijke partners hadden wel degelijk 95% van de tijd een 'echte' man aan hun zijde ...enkel hun travestie-kant was een uiting van 'vrouwelijkheid'. Maar dat is voor sommige echt wel beperkt ....en met zijn periodes.

En ja het klopt ook wel dat ik als trans-vrouw mogelijk redelijk ruimdenkend ben (geworden).
Ik zie niks verkeerd meer aan homo- en transseksualiteit, travestie, transgenderisme ...met de tijd is bij mezelf de grens ook wel verschoven.
Ik wil niet dat anderen me beperken in mijn 'zijn' ,waarom zou ik dan anderen willen beperken in hun 'zijn'.....

Groeten,

Melina
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

[quote="Janiek2
Nee, ik bedoel puur seksueel gezien maakt het me niet uit waar ik hem in hang, maar een langdurige relatie heb ik met vrouwen, dat klikt toch meer. Man of vrouw, seks is seks. Leg er een handdoek overheen en je ziet er niks meer van. Maar een relatie? Mijn leven delen? Ja, dat zie ik me toch sneller met een vrouw doen dan met een man.

Nu ben ik niet a-seksueel, maar daar kan ik me nou absoluut niks bij voorstellen. Dat het in je op komt om er een handdoek overheen te leggen :-? .[/quote]

Idd, het lijkt wel een soort veredeld mastuberen of zo. En stel je toch voor dat jij een van diegenen bent waar evt een handdoek overheen gelegd moet worden?
Die persoon kan eigenlijk net zo goed bij een sexshop een opblaaspop kopen (en die bestaan geloof ik ook in mannelijke vorm).
En zo'n zich seksueel beschikbaar opstellende trans die dan denkt dat ze aantrekkelijk gevonden word........voor een easy lay maakt het een man niet zo uit hoe zo'n v/ts(tv) er uitziet hoor.

Ontluisterend.

Lala.
Uw sterverslaggeefster :-)
Anja Lasagna
ForumFan

Chantal C. schreef:
Lala Ferrari schreef:Ik ben Lala Ferrari een 47 jarige fetisj tv en getrouwd met een vrouw die me in alles steunt. Ook in de sex. Ze vind het prima als ik laklingerie draag en ze geniet ervan mij te als vrouw te nemen met een voorbinddildo.
Lala Ferrari schreef:Ik zou het beslist niet kunnen, een tv man als partner, ik val gewoonweg teveel op mannen om ook maar iets met een tv te kunnen hebben.
Leg dat eens uit... :roll:
Nou, ik was vroeger hetero, net als jij, en nu ben ik in transitie en opnieuw hetero geworden, net als jij.

Je bent niet de enige van hetero naar hetero gegane hoor!

Lala.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:Volgens mij kun je best erg verliefd op het lijd, de uitstraling, het karakter etc. van iemand worden, maar op het moment dat iemand je dan wil betrekken in verlangens die helemaal de jouwe niet zijn, ontstaat er toch een no-go area en dan houdt het op.

Dus wel degelijk iets om je druk om te maken. Zo'n detail.
"it takes two to tango", dus mochten er verlangens langs komen, die helemaal de jouwe niet zijn, dan mag je mijns inziens ook nee zeggen. Wel ben ik van mening dat als je van meet af aan open bent over die "verlangens", je een situatie van begrip creeert, in plaats van afwijzing. Laatstens gaat het hier over wat "consenting adults" in hun vrije tijd doen, en als puntje bij paaltje komt, gaat dat niemand een flikker aan, dus ons ook niet. :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Janiek2 schreef:Nu ben ik niet a-seksueel, maar daar kan ik me nou absoluut niks bij voorstellen. Dat het in je op komt om er een handdoek overheen te leggen :-? .
God's kinderen zijn rare peren! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Anja Lasagna
ForumFan

[quote="melina_rWel mijn eigen gevoel en mijn eigen evaring zegt me dat veel TV's in hun dagelijks leven heel mannelijk kunnen zijn

Nu Lala ik moet zeggen dat na gesprekken met enkele partners van Hetero-Travesties, dat die vaak buiten hun travestie hobby allesbehalve vrouwelijk zijn in hun denken en hun handelen.
Met andere woorden, die vrouwelijke partners hadden wel degelijk 95% van de tijd een 'echte' man aan hun zijde
Groeten,

Melina[/quote]

Eh, nergens om hoor, maar wat je daar zo schrijft geldt exact hetzelfde voor de gemiddelde pre TS.

Lala.
Anja Lasagna
ForumFan

[quote="melina_r
En ja het klopt ook wel dat ik als trans-vrouw mogelijk redelijk ruimdenkend ben (geworden).
Ik zie niks verkeerd meer aan homo- en transseksualiteit, travestie, transgenderisme ...met de tijd is bij mezelf de grens ook wel verschoven.
Ik wil niet dat anderen me beperken in mijn 'zijn' ,waarom zou ik dan anderen willen beperken in hun 'zijn'.....

Groeten,

Melina[/quote]

Nou, ik niet hoor. Net als Chantal wens ik niet met homo's en Kelly geassocieerd te worden, want ik ben een nette vrouw, van hetero naar hetero gegaan, ook net als Chantal.
Inmiddels ben ik zo'n nette vrouw dat ik alleen nog wollen plooirokken tot over de knie draag en pumps met verstandige blokhakken. Uiteraard ook alleen 60 denier panty's, dat vind ik ook zo keurig en netjes voor een ex hetero hetero vrouw.
Persoonlijk vind ik een Saab een nettere heterovrouwenauto dan een BMW, dat vind ik een ordi kar, maar dat is mijn persoonlijke smaak hoor.

Lala.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Babette schreef: Wel ben ik van mening dat als je van meet af aan open bent over die "verlangens", je een situatie van begrip creeert, in plaats van afwijzing.
Mogelijk vind je op die manier iemand met "compatible" verlangens, of iemand die open staat voor wat je verlangt. Of het maakt duidelijk dat je elkaar niet gelukkig zult kunnen maken. Als je dan bovendien monogaam bent, weet je welke ongemakken die relatie met zich mee zal brengen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:Ontluisterend.
Het schijnt dat ze daar op zich niet veel aan kunnen doen, behalve misschien het niet zo hardop zeggen. Maar ook voor mij geldt, dat die beleving van hen voor mij zo goed als alle aantrekkelijkheid die mannen eventueel hebben, weg kan nemen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:En ja het klopt ook wel dat ik als trans-vrouw mogelijk redelijk ruimdenkend ben (geworden).
Ruimdenkend zijn over de wensen en voorkeuren van anderen op seksueel gebied, wil niet zeggen dat je niet zelf ook wensen en voorkeuren hebt en die neem je wel mee in het zoeken naar een mogelijke partner, neem ik aan.
lief dinnetje
Eredivisie

Janiek2 schreef :

Ruimdenkend zijn over de wensen en voorkeuren van anderen op seksueel gebied, wil niet zeggen dat je niet zelf ook wensen en voorkeuren hebt en die neem je wel mee in het zoeken naar een mogelijke partner, neem ik aan.

Uiteraard ....het moet wel een man blijven, want ik ben nu wel een vrouw (weliswaar trans-vrouw), maar het is wel degelijk de bedoeling een relatie met een man te hebben.
Maar enige vrijheid moet wel mogelijk zijn.......

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Lala schreef :

Nou, ik niet hoor. Net als Chantal wens ik niet met homo's en Kelly geassocieerd te worden, want ik ben een nette vrouw, van hetero naar hetero gegaan, ook net als Chantal.
Inmiddels ben ik zo'n nette vrouw dat ik alleen nog wollen plooirokken tot over de knie draag en pumps met verstandige blokhakken. Uiteraard ook alleen 60 denier panty's, dat vind ik ook zo keurig en netjes voor een ex hetero hetero vrouw.

Persoonlijk vind ik een Saab een nettere heterovrouwenauto dan een BMW, dat vind ik een ordi kar, maar dat is mijn persoonlijke smaak hoor.

Ja dat moet echt wel persoonlijk zijn Lala die keuze , ik ben nog niet uit de plaatselijke kerkgemeenschap gezet wegens het rijden met een Ordi BMW ......
Dus dat valt nog mee in België hoor.

Verder hou ik het tegenwoordig bij een broek en laarzen met hakje van max 5 cm en soms zelfs sportschoenen (erg hé en dat voor een ex-travestiet).
De rage met wollen plooirok en blokhakken is een beetje aan mij voorbijgegaan precies .....maar dan kan met mijn leeftijd te maken hebben. Ik ben er niet zo meer mee bezig eigenlijk, kleding is van wat minder belang in deze fase van mijn leven.
Als travestiet was dat dan wel weer heel erg belangrijk .....vreemd mischien, maar is waarschijnlijk gewoon een evolutie in het verschuiven van travestie naar transseskualiteit.

Gr,

Melina
boy20jaar
ff weer wat posten

Bericht door boy20jaar »

wat een hoop reacties alweer :)

Ja ik had laatst wel een leuk gesprek met een trans vrouw maar die was maar op 1 ding uit en zo hoef ik het niet....
Maar goed ik doe het lekker rustig aan en kijk wel hoe het allemaal loopt.
Je leeft maar 1 keer doe wat je wilt.
Plaats reactie