Onderschrift.

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Hoe vinden pre/post op transen het als ze zo genoemd worden?

Ik?? De broer van?? Nee! ik ben 1000% vrouw hoor!
4
44%
Respectloos.
3
33%
Ik heb geen bezwaar tegen TS lovers, ook al word ik als een bijzonder soort man gezien.
0
Geen stemmen
Bedoelt ie nou een v/m trans die ondanks het testogebruik en baardgroei nog altijd een mooie meid is gebleven maar wel inmiddels 'de broer van'?
0
Geen stemmen
als pre op nog een piemel hebben, maakt je dat tot 'de broer van' dan? post op word zus?
1
11%
ach, zo zien TS lovers TS'en nou eenmaal, het gaat deels om de vrouwelijkheid van de TS in kwestie, maar toch vooral om de extra onderdelen die dan de pre op TS in kwestie prompt tot 'de broer van' maken.
1
11%

Totaal aantal stemmen: 9

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Janiek2 schreef:
johnn schreef:dat ik het gewoon een leuk onderschrift vond, passend bij deze site.

In het laatste kan ik me wel vinden, maar dat je verloofde hierover hetzelfde gevoel voor humor heeft als jij, kan ik mij maar moeilijk voorstellen...
Die gaat zelfs nog verder dan ik.....zij heeft een shirt van Marieke Helwegen met de tekst "ik ben niet verbouwd, ik ben gerenoveerd".
Dus je ziet.......gevoel is heel persoonlijk.
Ik kan me voorstellen dat mensen ergens aanstoot aan nemen, heb ik geen moeite mee en ik heb ook de insteek 'laat het me weten en ik kijk wat ik er aan kan doen/veranderen'
Waar ik echter wel bezwaar tegen maak is het simpele feit dat iemand meent te moeten bepalen wat 'men' moet vinden en daar dan actie op inzet en daarbij doet alsof er gesproken wordt voor iedeeen.
Laat mensen lekker zelf voor zich bepalen wat wel (of niet) door de beugel kan.
Overigens heb ik het idee dat er aan deze actie andere motieven ten grondslag liggen en dat ik het toevallig doelwit ben alleen maar omdat ik deel uitmaak van travestie.org en dat het eigenlijk dus helemaal niet om mijn onderschrift gaat.
Dit staat er al ongeveer 3 jaar.......en dan zou het nu ineens 'aanstootgevend' zijn?????
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Linsi
is nieuw hier

Bericht door Linsi »

Exactomundo Johnn, gevoel is persoonlijk. Er is niks aanstootgevends aan.

Ik denk dat er iets te veel wordt ingekeken. Een sig is per definitie iets van de persoon zelf. Toegegeven, de andere users zien het ook, maar niemand wordt ''zo'' genoemd. Het lijkt me duidelijk dat Johnn en zijn vrouw een zeer gezellige en humorvolle relatie hebben, en dat is goed. Net als zijn onderschrift dat weerspiegeld, tenminste, dat vind ik, met de info die ik heb van Johnn, uit de post die ik zojuist las. ^^
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach John... Ik denk niet dat het persoonlijk is en/of met trav.org te maken heeft. Lila (Mila?) kickt er gewoon op om verschillen tussen travestie en transseksualiteit uit te vergroten en om heel wettisch met hokjes om te gaan...
Laat haar maar...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mariane
ff weer wat posten

ik wil vrouw genoemd worden.

Bericht door mariane »

hai mensen,
wat word hier allemaal gelult en geschreven,
elke trans wil toch vrouw zijn, en wil toch vrouw genoemd worden.
als ik gekleed ben in mijn rokken, dan word ik met vrouw aangesproken, en niet anders,

groeten mariane van brabant.
Ik ben een extreem gender dysfoor een vervrouwlijk persoon in het verkeerde lichaam ik leef, ik werk ik denk en ik verlang als een vrouwlijk persoon, mijn leven lang al voel ik mij als een vervrouwlijk persoon,
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Sorrie, Mariane, maar wat je schrijft klopt niet. Niet iedere T* wil als vrouw gezien worden. Er zijn T*'s die bewust tussen genders inleven (soms: inleefden).

Persoonlijk zal het me een zorg zijn of de buitenwereld mij als vrouw ziet. Ik vind het wel vervelend als men mij mijn invulling van mijn grotendeels-vrouw-zijn niet erkent.

Groetjes,

Frederique
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Frederique_ schreef:Sorrie, Mariane, maar wat je schrijft klopt niet. Niet iedere T* wil als vrouw gezien worden. Er zijn T*'s die bewust tussen genders inleven (soms: inleefden).

Persoonlijk zal het me een zorg zijn of de buitenwereld mij als vrouw ziet. Ik vind het wel vervelend als men mij mijn invulling van mijn grotendeels-vrouw-zijn niet erkent.

Groetjes,

Frederique
Klopt helemaal Frederique, ik kende iemand die wilde het liefst als mevreer aangesproken worden, leefden tussen beiden genders in ook echt.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Nannette,

Bedoel je deze vreer? Ik heb een grote bewondering voor zhaar!

Zelf heb ik in mijn vrije tijd 1,5 jaar tussen de genders ingeleefd (zonder make-up, met borsten en vrouwenkleren - voornamelijk in een rok). Vond het in die tijd niet zo belangrijk of men mij als man of als vrouw zag en ook niet hoe men mij aansprak. De laatste tijd begin ik het vervelend te vinden dat ik (met make-up) als man aangesproken wordt. Hoe men mij ziet zal me nog steeds een zorg zijn.

Groetjes,

Frederique
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ja, is deze persoon inderdaad, ik heb deze persoon 2 jaar meegemaakt als vrijwilligster bij de werkgroep ts, waar zij ook bij was. Ontzettend aardig altijd en begripvol. Zag er toen wel vrouwelijker uit dan nu, maar moet ook zeggen dat dat mevreer pas aan het einde van de 2 jaar voor de betreffende persoon echt zo was, daarvoor was het altijd Judith.
Plaats reactie