Die gaat zelfs nog verder dan ik.....zij heeft een shirt van Marieke Helwegen met de tekst "ik ben niet verbouwd, ik ben gerenoveerd".Janiek2 schreef:johnn schreef:dat ik het gewoon een leuk onderschrift vond, passend bij deze site.
In het laatste kan ik me wel vinden, maar dat je verloofde hierover hetzelfde gevoel voor humor heeft als jij, kan ik mij maar moeilijk voorstellen...
Dus je ziet.......gevoel is heel persoonlijk.
Ik kan me voorstellen dat mensen ergens aanstoot aan nemen, heb ik geen moeite mee en ik heb ook de insteek 'laat het me weten en ik kijk wat ik er aan kan doen/veranderen'
Waar ik echter wel bezwaar tegen maak is het simpele feit dat iemand meent te moeten bepalen wat 'men' moet vinden en daar dan actie op inzet en daarbij doet alsof er gesproken wordt voor iedeeen.
Laat mensen lekker zelf voor zich bepalen wat wel (of niet) door de beugel kan.
Overigens heb ik het idee dat er aan deze actie andere motieven ten grondslag liggen en dat ik het toevallig doelwit ben alleen maar omdat ik deel uitmaak van travestie.org en dat het eigenlijk dus helemaal niet om mijn onderschrift gaat.
Dit staat er al ongeveer 3 jaar.......en dan zou het nu ineens 'aanstootgevend' zijn?????