vraag gesteld maar geen antwoord gekregen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

vraag gesteld maar geen antwoord gekregen

Bericht door Prescilla »

Hallo ik heb al een paar keer een mail gestuurd via de mail functie van travestie.org..Nu heb ik na 2 weken nog steeds geen antwoord gehad..het gaat er hier naamelijk ook om dat er een persoom is die mij dus steeds lastig valt met allerlij berichten op mijn profiel..Dit persoon is een gevaar voor de t-wereld en heb dat dus ook aangegeven in de mail..kan dit persoon een waarschuwing krijgen of een ban voor eeuwig want ik wordt doodziek van dat mens..ze is overal waar ik ook maar een profiel heb en ze is dus ook al van een andere site verwijdert wegens het discrimineren van andere t-girls..

Wat wordt nhier ermee gedaan want ik wordt er gek van en er is dus iemand zo leuk die dus berichten onder mijn naam op haar profiel zet waar ik het dus ook niet mee eens..Hoop dat deze persoon een waarschuwing krijgt en dat het mij met rust laat..
Groetjes Prescilla
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Prescilla,

Is dit misschien je antwoord?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Ze schuiven het daadwerkelijke probleem dus eigenlijk voor zich uit. Iedereen die er last van heeft bij zhaar profiel moet die berichtenfunctie dus maar uitzetten. Makkelijke oplossing :roll: Ook al begrijp ik wel dat het waarschijnlijk te veel tijd en werk is om het anders te maken.

Het had eigenlijk zo moeten zijn dat je ook bij de profielen in moet loggen met bijvoorbeeld dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord die je ook op het forum gebruikt. Dan heb je alleen nog maar geregistreerde gebruikers die op de profielen kunnen reageren en ook geen last meer van die vervelende berichten.

Is daar van tevoren eigenlijk wel over nagedacht? Of is dit profielen systeem zo gemaakt om ook mensen van buitenaf de kans te geven om te reageren op de profielen?
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

vind het geen oplossing om de berichten uit te zetten want natuurlijk is het ook leuk als mensen op je profiel reageren het gaat mij er dus om net als wat joy in het bericht zet dat er dus een persoon is die dus rare berichten op mijn profiel plaatst en dan tevens gelijk maar even zegt dat ze het niet gedaan heeft het gaat hier dus ook om mariane van brabant en dit persoon is dus ook cvan de site verwijdert waar ik dus moderator ben omdat dit persoon dus andere t-girls discrimineerde..Ik vind dit zeer onbergrijpelijk dat als iemand zoiets doet geen waarschuwing krijgt en ik dus maar de berichten optie uit moet zetten zofdat ik geen berichten meer van die persoon maar dus ook gelijk van anderen geen berichten meer kan krijgen..
Als er echt niets aan dit persoon wordt gedaan ben ik dus ook van mening hier mijn profielen te verwijderen want vind dat het persoon waar het dus om gaat mensen zonder respect behandelt
Groetjes Prescilla
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Prescilla ik heb je mails wel degelijk beantwoord en daar ook het plan van aanpak in aangegeven. Ik weet welk persoon het omgaat en heeft op dit moment volle aandacht.

Pam
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Kunnen jullie myspace of hyves oid niet binnen een org framepje krijgen? Dan zijn en alle profielproblemen opgelost en het scheelt heel wat serverbelasting.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Pamela- schreef:Hoi hoi,

Prescilla ik heb je mails wel degelijk beantwoord en daar ook het plan van aanpak in aangegeven. Ik weet welk persoon het omgaat en heeft op dit moment volle aandacht.

Pam
hoi pam ik heb geen mails gehad van travestie.org misschien is er iets fout gegaan dat zou kunnen..Maar bij deze bedankt voor je berichtje hier..maar nog wel even een waarschuwing voor mariane van brabant zij is dus degene die mij aan het stalken is en wil dus voorkomen dat ze dit met meerdere meiden doet hier..ik heb haar toen proberen te helpen met wat dingen maar ze heeft toen niet geluisterd ik heb haar toen vriendelijk verzocht geen berichten meer naar mij te sturen maar nu zit ze dus overal waar ik dus ren profiel heb mij een beetje lastig te vallen hier dus ook..Ik ben niet de enige die lastoig wordt gevallen door haar ken meer mensen die problemen met haar hebben..Z is dus een gevaar voor haarzelf en voor anderen dat is een ding wat zeker is..
Groetjes Prescilla
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Even nog een kleine aanvulling op (o.a.) het bericht van Pamela

Dit ligt wat lastiger dan een serie klachten over iemand.
Zie ook http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=5451
Marian claimt dus dat een ander onder haar naam dit doet.
Zoals Pamela al zegt: het heeft onze aandacht en we zijn ermee bezig.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:Kunnen jullie myspace of hyves oid niet binnen een org framepje krijgen? Dan zijn en alle profielproblemen opgelost en het scheelt heel wat serverbelasting.
Zou een optie kunnen zijn (even los van de techniek erachter, heb ik geen verstand van) en wat dat aangaat zou mijn hyves daar dus mooi voor gebruikt kunnen worden :wink:
Er kleeft echter wel een nadeel aan.....ieder die een profiel zou willen aanmaken moet dan ook Hyves hebben.......en dat kan voor sommigen toch nog een brug tever zijn.
(vandaar ook dat ik mijn hyves zie als een aanvulling...een stukje 'extra' zeg maar))
Groetjes,
Afbeelding

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

lightningbolt schreef:Ze schuiven het daadwerkelijke probleem dus eigenlijk voor zich uit. Iedereen die er last van heeft bij zhaar profiel moet die berichtenfunctie dus maar uitzetten. Makkelijke oplossing :roll: Ook al begrijp ik wel dat het waarschijnlijk te veel tijd en werk is om het anders te maken.
Tja, dan had niemand ooit onder de naam van een andere persoon een berichtje kunnen plaatsen bij een profiel van een andere, nietwaar, Patricia?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Lisa met een S schreef:Tja, dan had niemand ooit onder de naam van een andere persoon een berichtje kunnen plaatsen bij een profiel van een andere, nietwaar, Patricia?

Lisa
Mijn profiel werd destijds volgestort met weet ik wat voor vuile berichten. Onder een andere naam. Maar ik wist wel wie het was. Dus heb ik het profiel van diegene ook weer volgestort onder een andere naam.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, dat was echt een goede oplossing voor dat probleem... :-?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

johnn schreef: Zou een optie kunnen zijn (even los van de techniek erachter, heb ik geen verstand van) en wat dat aangaat zou mijn hyves daar dus mooi voor gebruikt kunnen worden :wink:
Er kleeft echter wel een nadeel aan.....ieder die een profiel zou willen aanmaken moet dan ook Hyves hebben.......en dat kan voor sommigen toch nog een brug tever zijn.
Ik zie niet in waarom het een brug verder zou zijn dan een profiel waar dan ook. Het geeft eerder voordeel. Op mijn profiel mag ik bijvoorbeeld 500 foto's hebben als ik dat zou willen. Dat was een beloning voor actieve leden.
johnn schreef: (vandaar ook dat ik mijn hyves zie als een aanvulling...een stukje 'extra' zeg maar))
Wat weet je dat weer lekker dubbelzinnig en geheel in jargon te brengen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:
johnn schreef: Zou een optie kunnen zijn (even los van de techniek erachter, heb ik geen verstand van) en wat dat aangaat zou mijn hyves daar dus mooi voor gebruikt kunnen worden :wink:
Ik zie niet in waarom het een brug verder zou zijn dan een profiel waar dan ook. Het geeft eerder voordeel. Op mijn profiel mag ik bijvoorbeeld 500 foto's hebben als ik dat zou willen. Dat was een beloning voor actieve leden.
Een profiel hier 'vraagt' minder dan bijv. Hyves....vandaar.

Morbide schreef:
johnn schreef: (vandaar ook dat ik mijn hyves zie als een aanvulling...een stukje 'extra' zeg maar))
Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar die vat ik niet........leg eens uit?
Groetjes,
Afbeelding

Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

johnn schreef:
Morbide schreef:
Zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar die vat ik niet........leg eens uit?
Nou, pre ops en transgenders worden door bepaalde mensen vaak omschreven als vrouwen met wat "extra's".

Je kunt gewoon liegen op profielensites.
Plaats reactie