Niet mee eens. Geloof me, als ik mezelf had kunnen accepteren als openlijk vrouwelijke homo, ik had het gedaan. Maar het werkte niet.Janiek2 schreef:Maar ik ben toch geneigd te denken dat alles wat er is in principe in iedere mens aanwezig is.
Da's ook typisch voor een identiteitscrisis: proberen. Niet snappen waarom het niet werkt, tot je echt bij je gevoel komt, en dan vallen er kilo's van je schouders. Dan snap je pas wat er met die poster bedoeld werd.
Wat je zegt over opgevoed zijn met homofobie, is voor mij 100% herkenbaar. Toen ik dus als opgroeiende puber met die scene in aanraking kwam en er geen beloofde wereld voor me open ging, snapte ik er pas echt niks meer van. Ik dacht dat het taboe vanuit mijn opvoeding een rol speelde, en pas toen ik dat taboe veel later echt had afgeschud, zag ik wat een nonsens dat was: ik heb nog nooit iets gelaten omdat mijn ouders er moeite mee hadden! Maar ja, veel mensen dachten dat ik homo was, en bij mij blokkeerde er iets, hoe kon dat?
Daarna heb ik de nodige relaties met vrouwen gehad, bijna altijd gebaseerd op identificatie. En problematisch.... en ja Patricia en Mila, ik kon soms wel het bed met ze delen, maar daar kwam van mijn kant een hele trucendoos bij kijken. Het moest vooral niet als mijn dingetje voelen, of als penetratie. Achteraf voelde ik me vaak verkracht.
En nog steeds vind ik de verklaring dat ik vrouw ben maar raar, maar het gaat zo op, het past bij me, ik voel me voor het eerst thuis, wat dus in de gay scene absoluut niet gebeurde.
Sticky