Mannen die je inspireren
Moderator: Moderators
Mannen die je inspireren
Ik ben nieuwsgierig of dit hier ook doenlijk is. Dus bijt ik het spits af. Iedere zaterdag koop ik Trouw, omdat hij daar een column in schrijft. Zijn streven om met zo min mogelijk illusies het leven te verlaten, en dat zonder cynisch te worden, vind ik erg aanstekelijk.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- ForumFan
-
- ForumFan
John Waters, de filmmaker die zijn tijd 25 jaar vooruit bleek te zijn. The Prince of Puke, the King of Sleaze, zoals hij indertijd in de amerikaanse media werd genoemd.
http://ilovethisworld.com/wp-content/up ... rsxmas.jpg
Mila.
http://ilovethisworld.com/wp-content/up ... rsxmas.jpg
Mila.
Uw sterverslaggeefster
Hè bah, wat stom, dat ik dat vergeten was te typen! Die foto is veel minder belangrijk.Lala Ferrari schreef:Heeft die man ook een voor en achternaam? Evt een pseudonym?
Hij heet Bert Keizer, is arts in een verpleegtehuis voor Alzheimerpatiënten en schrijft dus filosofisch getinte columns over hoe dat zijn blik op het leven kleurt.
Ah, en fijn dat jij me hierin niet in de steek laat . Zo ken ik je ook weer .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
Leuke vraag!
Op de eerste plaats: mijn broer! Die het voor me heeft opgenomen, en het voor mij en mijn familie makkelijker heeft gemaakt om elkaar te accepteren.
Gevolgd door mijn vader, ik vind het knap hoe hij nu met me om gaat.
Mijn leidinggevende, die het waargemaakt heeft, dat ik wat hem betreft als man of als vrouw kon verschijnen, hij steunt me op mijn weg.
Net als mijn meest directe collega, die me al ging mevrouwen voordat ik erom vroeg.
De pastoor die naar me toe kwam.
Dat zijn mannen die me steunen, en zij inspireren mij om waar mogelijk hetzelfde te doen, want zonder steun zijn we allemaal nergens.
Sticky.
Op de eerste plaats: mijn broer! Die het voor me heeft opgenomen, en het voor mij en mijn familie makkelijker heeft gemaakt om elkaar te accepteren.
Gevolgd door mijn vader, ik vind het knap hoe hij nu met me om gaat.
Mijn leidinggevende, die het waargemaakt heeft, dat ik wat hem betreft als man of als vrouw kon verschijnen, hij steunt me op mijn weg.
Net als mijn meest directe collega, die me al ging mevrouwen voordat ik erom vroeg.
De pastoor die naar me toe kwam.
Dat zijn mannen die me steunen, en zij inspireren mij om waar mogelijk hetzelfde te doen, want zonder steun zijn we allemaal nergens.
Sticky.
-
- dagelijks aanwezig
- Chantal C.
- Forumdiva
-
- Banned Lid
over het algemeen vind ik mannen nog erg laf, omdat ze niet voor hun geaardheid uit durven komen ( en dat heb ik het niet eens over translovers ook over hetero's), ze willen wel ****** maar er niet mee gezien worden...meeste mannen zijn gewoon mietjes... wees trots op je man zijn, en hou op met die smoesjes...
achja mannen die me inspireren... de pastoor van sticky en midas dekkers vind ik wel leuk!
achja mannen die me inspireren... de pastoor van sticky en midas dekkers vind ik wel leuk!
- Chantal C.
- Forumdiva