Ik weet niet of "Algemeen" ook bedoeld is voor linkjes, maar dit linkje vond ik toch wel 'n grappige. Ik weet niet of ik dat zelf zou durven... zeker met allemaal onwetende familie erbij...
![:o](./images/smilies/icon_eek.gif)
Moderator: Moderators
nou nou Petra, dan loopt direct de hele kerk leeg en wordt je onterft.nou ja ik zou het best wel willen,
lekker op het feest in m'n vrouwen kleren, maar er zijn heel veel mensen in de familie waar ik van weet dat ze het niet accepteren.
en trouwens ik ben al vaak genoeg een vrouw dus laten we maar gewoon trouwen als mannetje en vrouwtje
of andersom zij het mannetje ik het vrouwtje
Tjah, die heb jij niet meer, maar je hier outen, ho maar. Exhetrovadertrans klinkt nogal anoniem, dus geen lef vwb jezelf jij, maar dat wist je zelf ook al natuurlijk.exhetrovadertrans schreef:"Nou daar moet je wel ballen voor hebben. Wat een lef
.
Lala Ferrari schreef:Tjah, die heb jij niet meer, maar je hier outen, ho maar. Exhetrovadertrans klinkt nogal anoniem, dus geen lef vwb jezelf jij, maar dat wist je zelf ook al natuurlijk.exhetrovadertrans schreef:"Nou daar moet je wel ballen voor hebben. Wat een lef
.
Je had wel 'het lef' om mijn echte voor en achternaam hier op het forum te plempen, het staat je fraai hoor
Het onderschrift +plaatje van Morbide is wel heel erg van toepassing op jou
Mila.