PinkDaisy schreef: Want zeg nu zelf, als wij het niet met elkaar eens zijn en constant ruzie maken, verwijten naar elkaars' hoofd gooien... wat voor een beeld zal de maatschappij dan van ons krijgen?
denk je niet dat wat er op dit forum gebeurd een goede afspeigeling geeft van wat er in de maatschappij gaande is? Tolerantie, compassie en solidariteit zijn behoorlijk schaars aanwezig, als ik tenminste het nieuws goed bekijk. Wel wil ik daar bij vermelden dat er ook hele positieve dingen gebeuren.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ja, daar heb je natuurlijk ook een punt, inderdaad ik post niet veel. Ik kan daar ook allerlei redenen en uitvluchten voor bedenken, maar vaak is het wel zo dat mijn mening al door een ander fanatieker forum-schrijfster wordt verwoord voordat ik daar zelf de mogelijkheid toe heb, en ik vind het wat overdreven om alle relevante topics te voorzien van mijn commentaar zijnde "ik sluit me aan bij de mening van......". Overigens sprak ik niet alleen over het forum, maar ook over andere onderdelen van de site waarop door de bezoekers interactief wordt gereageerd. En dan mag ik toch wel een oproep plaatsen aan iedereen om haar of evt. zijn verstand te gebruiken en elkaar op een manier te behandelen zoals je zelf behandeld zou willen worden? En dat wil helemaal niet zeggen dat je het altijd met elkaar eens moet zijn, een discussie kan toch ook op een manier worden gevoerd waarin je althans respect voor elkaar hebt.
Groetjes
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.