foutje

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

foutje

Bericht door Morbide »

Patricia post wel eens van die foutje berichten. Als ik me niet vergis spuit ze dan dit soort spul.

Enneh, Paties, ik had eerder vandaag geschreven dat ik nogal licht geweest ben, die foto is daar het bewijs van. Mijn avatar is niet gephotoshopped. Jammer hè?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Tsssssssssssss........zomaar pb prive berichten op een openbaar forum neerplempen.............tssssssss...........tistochwa?

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

omg
exhetrovadertrans
daar ben ik weer

Bericht door exhetrovadertrans »

Even Apeldoorn bellen?
Hertog Jan
dagelijks aanwezig

Bericht door Hertog Jan »

bedenkelijk
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hoe oud ben jij Patries.....al 12 of nog net niet.....???

@Morb....je hebt mooie ogen :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mijn opa (géén exhetero-opatrans) zei altijd: "Twei klamme, twei skuld."

En die enkele keer dat mijn kinderen echt ruzie hebben, roepen ze allebei: "Ja, maar zij begon."

Ik ben dan benieuwd wie er het eerst de moed zal hebben om te zeggen: "Oké, dit is te stom voor woorden."
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
troeteltrans
Banned Lid

ja ik vond het dus ook een leuke pic van Morbide... deed me een beetje denken aan die living dead dolls die je wel eens ziet, en dat bedoel ik dus echt positief, maar dat gelooft niemand..behalve morbide zelf wss

ik vind haar er mooi uitzien, gaaf kleurtje ook dat haar! dusuh!
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Ik heb geen plaatje gezien :o . Alleen een screenshot van een ongelooflijk onbeschoft pb-tje. En ook al is het misschien niet zo slim van Morbide om dat hier ten toon te stellen, het is zeker geen excuus voor wat Morbide daarna over zich heen kreeg.

Het begon over plaatsvervangende schaamte. Dat is een emotie die ik niet ken, dus misschien mag ik er niet over meepraten, maar dit wil ik toch wel zeggen: ik verbaas me over de schaamteloosheid van sommigen waar het hun eigen persoon betreft.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
petra71
ff weer wat posten

Bericht door petra71 »

ik dacht eigenlijk dat tv/tr/tg ( en wie ik vergeten ben ) eigenlijk heel ruimdenkende mensen waren die toch zeker wel een ander in zijn of haar waarden konden laten maar blijkbaar zit er bij sommige mensen toch een aardige haat of frustratie over anderen.

Het is net een kinderspel; maak jij mij zwart dan maak ik jou nog zwarter. Kom op zeg mensen doe ff normaal en respecteer een ander gewoon zo als hij/zij is, we hebben allemaal min en plus punten.

Ps dit is geen aanval op iets of iemand dit is gewoon mijn mening PUNT.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

petra71 schreef:ik dacht eigenlijk dat tv/tr/tg ( en wie ik vergeten ben ) eigenlijk heel ruimdenkende mensen waren die toch zeker wel een ander in zijn of haar waarden konden laten maar blijkbaar zit er bij sommige mensen toch een aardige haat of frustratie over anderen.
Tsja, soms zijn we net echte mensen! :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Er zit een slotje op Johnn z'n op maat gemaakte schoen, dus reageer ik even hier. Dit draadje had uiteindelijk de opzet dat er eens een moderator wakker werd, dus waarom niet. Yup, ik heb me aangemeld voor de transentoelatingscommissie met de mededeling dat ik geen prijs stelde op een @travestie.org mailadres. Die kreeg ik tegen wil en dank toch. Compleet met fout geschreven nick. Morbide. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn. Daarvan kreeg ik iets van laat maar. Nu blijkt dat het daarom geoorloofd is om mij voor junk etc uit te maken. Waarvan akte.

Living dead doll Morbide:

Afbeelding

Voor de toevallige meelezer. Dit was ik, eind 2005, met fullblown anorexia. Dat wens ik zelfs een olifantje als Patricia niet toe.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
troeteltrans
Banned Lid

I still think its a cute pic :)

x
Els
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Morbide schreef:Er zit een slotje op Johnn z'n op maat gemaakte schoen, dus reageer ik even hier. Dit draadje had uiteindelijk de opzet dat er eens een moderator wakker werd, dus waarom niet. Yup, ik heb me aangemeld voor de transentoelatingscommissie met de mededeling dat ik geen prijs stelde op een @travestie.org mailadres. Die kreeg ik tegen wil en dank toch. Compleet met fout geschreven nick. Morbide. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn. Daarvan kreeg ik iets van laat maar. Nu blijkt dat het daarom geoorloofd is om mij voor junk etc uit te maken. Waarvan akte.
Ik noemde geen namen, maar dat terzijde.
Dat jij geen prijs stelde op een Travestie.org mailadres hoor ik nu voor het eerst (waarmee ik niet wil zeggen dat je dat niet aangegeven hebt, alleen niet bij mij, dus bij mij was dat niet bekend).
Wel weet ik nog dat wij contact gehad hebben over hoe je aangesproken wilde worden(en dus je mailadres), met je eigen naam of met Morbide, waarbij je hebt aangegeven dat het Morbide moest zijn, (waarbij aangetekend dat je eigen mailadres GEEN 'Morbide' is).....had je het ook nog even aan kunnen geven dat je geen .org adres wilde.
Verder heb je gelijk v.w.b. de fout in je nick/ .org adres.
Ik heb dan ook een test bericht gedaan naar alle aangemelde mensen naar zowel hun .org als hun eigen adres.
In jouw geval heb ik dat zelfs naar 3 adressen gedaan te weten, je 'foute' nick, je nick zoals die zou moeten zijn (uitgaande van dat de foute een tikfout zou zijn bij het doorgeven aan mij) en je eigen mailadres.
Allen met het verzoek om even een reactie te geven of e.e.a. goed is aangekomen.
Van jou heb ik echter taal nog teken gehoord.
Niet dat er een fout inzat, niet dat het niet (of niet goed) is aangekomen, niet dat je bij nader inzien toch maar niet in de commissie wilt.....helemaal niets.
In mijn ogen had het wel zo netjes geweest om -op welke manier dan ook- even een reactie te geven.....hadden wij cq had ik iets geweten.

Dit alles staat dus compleet los van het feit wat je in je laatste regel (boven je foto) aanhaalt........dat is appels met peren vergelijken......of beter gezegd, ondanks bovenstaande gaan wij niet akkoord met het uitschelden van mensen, dus ook in dit geval niet.
Overigens doe jij dit zelf ook........dus wie zouden we moeten 'aanpakken' ............of krijgen we het spelletje (wat ook al genoemd is) "maar zij begon....."
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie