Ik zelf heb veel bij de Hema gehaald, maar of het ligt aan mij, maar ze gaan erg snel stuk.
Ook bij de V&D geprobeerd die zijn een stuk duurder en van een merk (die ik niet meer weet) maar blijven veel langer heel.
Daarom vermoed ik dat de duurdere kousen/panty's toch ook wel wat beter zijn.
Action heb ik geen ervaring mee, maar ga zo direct eens kijken.
Ik koop ze bij C&A en hoewel ik die panties martel (zelfs de grootste panties zijn net iets te klein voor mij) gaan ze best lang mee. Ze zijn dan ook iets duurder (€ 5 per stuk).
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ehm... LOL! Ik bedoelde dus 1 stuks noem je 1 paar.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ik koop ze meestal bij de Bijenkorf, veel verschillende soorten. Wel duur trouwens. Kijk ook eerst even bij de hema, C&A of de V&D of ze iets soortgelijks hebben, scheelt weer.
Heb o.a. Oroblu, Hudson, Kunert, Dolci Calze
Ik heb het liefst Wolford; maar ja die zijn nogal aan de prijzige kant. Oroblu vind ik ik lekker zitten en panty's van de Bijenkorf zijn ook goed. Maar in de 'uitverkoopbakken' van de lingeriezaken / VD enz. liggen vaak ook goed merkpanty's voor de helft van de prijs. Dus het hoeft niet zo duur te zijn om je in een hele goede panty te hullen.
Wil.