Toegang Transgenderisme & Transsexualiteit groepen ?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Mila een man?
Morbide is gek!

Sticky
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Morbide schreef:Het was even zoeken, maar tadaa!
Morbide schreef: 't Is tegenwoordig erg hip hier om een foto van een t-etc op te google-en en vervolgens je gal te gaan spuwen. Zodat we allemaal weer even weten dat Mila hier de enige man is die er mee weg komt om zich voor te doen als vrouw. De rest is gek.
Oh, dat is dus een text verplaatst van een gesloten forum naar een openbaar forum.
Plus: geen respect en een forumlid een man noemen.
Ahem.

Johnn? Lisa? Doe er wat aan ;-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anja Lasagna schreef: Plus: geen respect en een forumlid een man noemen.
Ahem.
Goh, dat jij nog eens iemand respectloos zou noemen, die alleen niet politiek correct genoeg is als het jou betreft :lol: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Sticky schreef:Mila een man?
Morbide is gek!
Doubleplusuntrue.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Janiek2 schreef:
Anja Lasagna schreef: Plus: geen respect en een forumlid een man noemen.
Ahem.
Goh, dat jij nog eens iemand respectloos zou noemen, die alleen niet politiek correct genoeg is als het jou betreft :lol: .
Een forumdeelneemster een man noemen of in mannelijke vorm aanspreken druist tegen alle regels hier in.
Net als vanuit gesloten fora naar openbare fora crossposten.

Heeft nix te maken met PC of niet.
Uw sterverslaggeefster :-)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anja Lasagna schreef:Een forumdeelneemster een man noemen of in mannelijke vorm aanspreken druist tegen alle regels hier in.
Net als vanuit gesloten fora naar openbare fora crossposten.

Heeft nix te maken met PC of niet.
Het eerste: helemaal mee eens.

Maar het is beslist niet in jouw voordeel als ik iedereen hier zou proberen te herineren aan de omstandigheden die aan deze overtreding voorafgingen. Zelfs als daar formeel minder op aan te merken zou zijn, houd jij geen stenen over om te werpen. Laat staan de eerste.

Het tweede: als het erom gaat dat mensen niet moeten veinzen dat ze allochs ereburgers vinden, dan deel ik je aversie tegen hypocrisie van harte. Maar ook daarvoor geldt, net als hier, dat beleefdheid of misschien zelfs wellevendheid een groot goed is. Soms zelfs groter dan het op de voorgrond plaatsen van je eigen gevoel.

Wat ik bijvoorbeeld over jou denk of voel, is mijn hoogstpersoonlijke zaak. Maar jij bent en blijft hier en overal waar ik je tegenkom mevrouw Lasagna (of Spaghetti, of Ferrari, of Schmidt) :wink:.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Janiek2 schreef:dat beleefdheid of misschien zelfs wellevendheid een groot goed is. Soms zelfs groter dan het op de voorgrond plaatsen van je eigen gevoel.

Wat ik bijvoorbeeld over jou denk of voel, is mijn hoogstpersoonlijke zaak. Maar jij bent en blijft hier en overal waar ik je tegenkom mevrouw Lasagna (of Spaghetti, of Ferrari, of Schmidt) :wink:.
Er valt ontzettend veel tussen de regels door te lezen, hoop dat je daar bewust van bent? :)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

elsie schreef:
Janiek2 schreef:dat beleefdheid of misschien zelfs wellevendheid een groot goed is. Soms zelfs groter dan het op de voorgrond plaatsen van je eigen gevoel.

Wat ik bijvoorbeeld over jou denk of voel, is mijn hoogstpersoonlijke zaak. Maar jij bent en blijft hier en overal waar ik je tegenkom mevrouw Lasagna (of Spaghetti, of Ferrari, of Schmidt) :wink:.
Er valt ontzettend veel tussen de regels door te lezen, hoop dat je daar bewust van bent? :)
Dat dat mogelijk is, daarvan ben ik me wel bewust, ja. Óf, en op welke manier dat gedaan zal worden, dat is aan de lezer(es).

Anja en ik hebben al een lange geschiedenis van onenigheid hier en daar schemert wel het een en ander van door in m'n vorige bericht. Ook al breng ik het met de nodige ironie.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Anja Lasagna schreef: Een forumdeelneemster een man noemen of in mannelijke vorm aanspreken druist tegen alle regels hier in.
Net als vanuit gesloten fora naar openbare fora crossposten.

Heeft nix te maken met PC of niet.
Even zonder gekheid. Er staat toch "man" in je paspoort en op je gemeentelijke uittreksels? En je hebt toch een p*emel? Dus dan ben je toch een man? Je hebt iets van een "wannabe" trans of van een travestiet die pertinent afdwingt 100% 24/7 vrouw te zijn.

Verder voor alle zeikerds op dit forum: Vraag een deel van je abonnements geld terug en ga lekker elders lopen zeiken en schoppen.
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

exhetrovadertrans schreef:
Anja Lasagna schreef: Een forumdeelneemster een man noemen of in mannelijke vorm aanspreken druist tegen alle regels hier in.
Net als vanuit gesloten fora naar openbare fora crossposten.

Heeft nix te maken met PC of niet.
Even zonder gekheid. Er staat toch "man" in je paspoort en op je gemeentelijke uittreksels? En je hebt toch een p*emel? Dus dan ben je toch een man? Je hebt iets van een "wannabe" trans of van een travestiet die pertinent afdwingt 100% 24/7 vrouw te zijn.

Verder voor alle zeikerds op dit forum: Vraag een deel van je abonnements geld terug en ga lekker elders lopen zeiken en schoppen.
Daarmee zeg je dus dat pre op ts'en en tg's zoals Janiek mannen zijn....tsssssss.......;-)
En een travestiet die 24/7 wie of wat afdwingt 'een vrouw' te zijn? Daar zijn er niet zo veel van hoor.
Dat zijn in de regel mannen die als man leven namelijk ;-)

Hoe spreken je kinderen jou eigenlijk aan? Of heb je ze verboden om vader of papa tegen je te zeggen? ;-)
Uw sterverslaggeefster :-)
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Wie is die exhetrovadertrans toch? Misschien wel iemand die in het bestuur van travestie.org zat of zit. Ik kijk nergens meer van op hier.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

exhetrovadertrans schreef:Even zonder gekheid. Er staat toch "man" in je paspoort en op je gemeentelijke uittreksels? En je hebt toch een p*emel? Dus dan ben je toch een man?
Over gekheid gesproken. Dus als je van een man de p*emel verwijdert en paspoort en gemeentelijke uittreksels aanpast, dan is het opeens geen man meer? En wat dan wel?

En alle transseksuelen die nog geen GAB achter de rug hebben, of hun juridische status nog niet hebben laten aanpassen, zijn gewoon mannen? En degenen die naderhand zijn gestopt met het gebruiken van vrouwelijke hormonen?

Als Anja zelf niet zo'n ingewikkeld verhaal van haar identiteit maakte, dan was ze gewoon een vrouw. De wereld is zo moeilijk niet. Niet zo moeilijk als wij hier onder elkaar, tenminste.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Anja Lasagna
ForumFan
Berichten: 362
Lid geworden op: za dec 01, 2007 18:13

Bericht door Anja Lasagna »

Janiek2 schreef:
exhetrovadertrans schreef:
Als Anja zelf niet zo'n ingewikkeld verhaal van haar identiteit maakte, dan was ze gewoon een vrouw. De wereld is zo moeilijk niet. Niet zo moeilijk als wij hier onder elkaar, tenminste.
Allesbehalve hoor. Ik weet wie ik ben, wat ik ben, wat ik wil en ook wat ik niet wil.

Nix ingewikkelds aan toch?

Gewoon een non op TS aan de hormonen :-)
Uw sterverslaggeefster :-)
exhetrovadertrans
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 21:13
Locatie: Nederland

Bericht door exhetrovadertrans »

Anja Lasagna schreef:
Janiek2 schreef:
exhetrovadertrans schreef:
Als Anja zelf niet zo'n ingewikkeld verhaal van haar identiteit maakte, dan was ze gewoon een vrouw. De wereld is zo moeilijk niet. Niet zo moeilijk als wij hier onder elkaar, tenminste.
Allesbehalve hoor. Ik weet wie ik ben, wat ik ben, wat ik wil en ook wat ik niet wil.

Nix ingewikkelds aan toch?

Gewoon een non op TS aan de hormonen :-)

Leer eens quoten Mila. Nix ingewikkelds aan toch? Nu lijkt het net alsof ik dat schreef terwijl het van Janiek af komt.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Anja Lasagna schreef:Allesbehalve hoor. Ik weet wie ik ben, wat ik ben, wat ik wil en ook wat ik niet wil.

Nix ingewikkelds aan toch?

Gewoon een non op TS aan de hormonen :-)
Allemaal goed en wel: dat betekent hier iets en daar hebben verschillende mensen hier verschillende oordelen over. Maar in het leven van alledag ben jij volgens mij gewoon een vrouw. Of heb ik iets gemist?

Ik ben dat ook en ik geniet ervan en begin al dat gedoe erover op dit forum eigenlijk zo langzamerhand steeds meer als iets onwerkelijks te ervaren.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gesloten