Ik vind het ergens wel sexy en mooi, een jongen in een plooirok, maar niks voor mij
Heel leuk die foto's van Lisa ! Enig, zo had ik me haar ook een beetje voorgesteld, maar leuk te zien ja.
Plooirokjes nieuwe modetrend voor mannen?
Moderator: Moderators
Jezus, waar ben jij mee bezig?!melina_r schreef:Anja Lasagna schreef:
Lisa en Melina hadden qua uiterlijk en uitstraling zussen kunnen zijn! Zelfs post FFS!
Jezus, waar ben jij mee bezig?!
Anja heeft waarschijnlijk iets te lang in de 'oven' gestaan of zoiets ?
Vooral dat er post-FFS (2de FFS) nog steeds geen foto's van mij werden verspreid.
Ik draag bovendien al een hele tijd geen haarstuk of pruik meer.
Zalmkleurig haarstuk ????? Dan ben je echt wel aan de drank of zoiets.
Je klok loopt dus echt wel een beetje achter moet ik zeggen.
Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.
Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- ForumFan
Maar Melina, waarom reageer je toch zo boos? Omdat je qua looks niet met een tv vergeleken wilt worden? De meeste mensen zien het verschil niet tussen een tv en een post op ts hoor, alleen als die tussen hun benen laten kijken?melina_r schreef:Anja Lasagna schreef:
Lisa en Melina hadden qua uiterlijk en uitstraling zussen kunnen zijn! Zelfs post FFS!
Jezus, waar ben jij mee bezig?!
Anja heeft waarschijnlijk iets te lang in de 'oven' gestaan of zoiets ?
Vooral dat er post-FFS (2de FFS) nog steeds geen foto's van mij werden verspreid.
Ik draag bovendien al een hele tijd geen haarstuk of pruik meer.
Zalmkleurig haarstuk ????? Dan ben je echt wel aan de drank of zoiets.
Je klok loopt dus echt wel een beetje achter moet ik zeggen.
Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.
Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen.
Groeten,
Melina
En als je goed naar die foto's kijkt, dan kun je zien dat Lisa iets van borsten heeft (gecreeërd) dus zo gek is het toch niet dat ik denk dat jij dat bent? Vooral omdat jullie qua make up en gezicht nogal op elkaar lijken.
Tsssssss......onverdraagzaam ben je hoor, en daarbij impliceer je het eea over Lisa's looks en outfit, heel onvriendelijk van je!
En ik heb geen zin om terug te bladeren, maar je hebt hier eens op het algemene forum een nogal groot portret van jezelf geplaatst met zalmkleurig 'haar' en een soortgelijke Lisa make up......en niet te vergeten je gedetailleerde omschrijvingen van je smaakvolle, supervrouwelijke outfits, zoals die witte flatjes met strassjes enzo.
Vandaar dat ik dacht dat jij het was op die foto's.
Uw sterverslaggeefster
- lightningbolt
- ForumFan
plooirokjes voor de man
ik dacht dat het hier om plooirokjes voor de man ging.
die foto's van die mannen in een jeansrok dat moet het straatbeeld worden van 2008,met of zonder panty
die foto's van die mannen in een jeansrok dat moet het straatbeeld worden van 2008,met of zonder panty
Deze:lightningbolt schreef:Welke Pamela?
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... ght=#85223
Sticky
Vrouw