Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Momenteel draag ik een zwarte jurk, topje eronder, lichtbruine panty en knielaarzen met 11 cm hak.
En uiteraard met de nodige feest make-up.
Waarom een feest outfit? ik krijg bezoek vanavond.
En uiteraard met de nodige feest make-up.
Waarom een feest outfit? ik krijg bezoek vanavond.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zaterdag heb ik een kniebroek, van een roodbruin tweed stofje. Ik draag hem nu met een zwarte legging eronder, en erboven een zwarte coltrui. En ik combineer het met een knielaarsje met lage hakken.
Door de wat grovere stof van de kniebroek te combineren met een gladde strakke col krijg ik zowaar optisch wat vrouwelijke vormen rond de heupen! Ontdekking! Eigenlijk staat het vrouwelijker dan een rok!
Door de wat grovere stof van de kniebroek te combineren met een gladde strakke col krijg ik zowaar optisch wat vrouwelijke vormen rond de heupen! Ontdekking! Eigenlijk staat het vrouwelijker dan een rok!
ik draag een zwarte pantalon - zo heet een gekleede lange broek geloof ik - met een een zwart/wit-overdwars-gestreepte tuniek erboven, en voor het eerst zonder een ander truitje eronder dat wat hoger aansluit ... voor het eerst mijn borstharen (grotendeels) weggeschoren zodat het nu kan.
Oh ja, eronder mijn zwarte laarzen met lage hakken (ongeveer 3 cm denk ik) en natuurlijk full make up.
Myrte
Oh ja, eronder mijn zwarte laarzen met lage hakken (ongeveer 3 cm denk ik) en natuurlijk full make up.
Myrte
-
- ForumFan
zwarte laarzen, groene fantasy-panty, deels suede rok (donkergroen) met daaronder zwarte gepunte rok, lichtgroene polo shirt met daarover het donkergroene suede vestje. Ik zit op sjiek vanavond
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
-
- dagelijks aanwezig
- Tara
- dagelijks aanwezig
Gewoon een vrij lange, wijde rok (lekker comfortabel) met daaronder een onderrok (lekker warm) en natuurlijk een panty en verder een sweater en pantoffels.
Verder geen make-up en mijn haren los.
Straks wordt het een lange broek (praktisch) vanwege het huishouden en dan ook mijn haar in een staartje.
Verder geen make-up en mijn haren los.
Straks wordt het een lange broek (praktisch) vanwege het huishouden en dan ook mijn haar in een staartje.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
-
- ForumFan
zwarte laarzen met hak, panty, zwarte halflange rok met punten, lichtpaarse top met daarover heen een dieppaarse blouse. Helaas geen opmaak (moet straks weer omkleden omdat het werk weer roept vanmiddag.
With Love and Lightness.