Homofobie dat klinkt er in veel van Melina's postjes door. Een teken dat ze ws nog niet helemaal lekker in haar neo velletje zit.ex-hetero travestiet schreef:Anja, Mila, schreef
Een nieuw forum oprichten zou ik zeggen : speciaal voor gefrustreerde homo-travestieten, die al bij al best mooi kunnen zijn als vrouw hoor.....maar natuurlijk wel man blijven hé.
Niks mis mee, homo ben je of ben je niet ....daar kan je gewoon niks aan veranderen. >
Als ik het wel heb, dan valt dit dus ook onder schofferen.
En van Melina kan ik nog ettelijke postjes opdiepen waarin ze TG's ruimschoots en openlijk schoffeert.
IK geef hier eigenlijk gewoon mijn mening hoor.
Een pre-op TS, TG met mannelijk geslachtsdeel of travestiet die met een man seksuele betrekking heeft, wel die heeft naar mijn mening gewoon een homoseksueel contact.
Je kan je 1.000 keer vrouw voelen en je kan ook heel de maatschappij laten geloven dat je op en top vrouw bent .....als je naakt naast een man ligt dan liggen er gewoon fysiek 2 wezens van het mannelijke geslacht naast elkaar.
Vrijen die met elkaar dan is dat zuiver technisch gezien een homoseksueel contact.
Dat is gewoon mijn mening en dat is niet de bedoeling om daar iemand mee op zijn tenen te trappen, maar een beetje realisme moet toch nog kunnen op dit forum ?
Over TG's is mijn mening ook duidelijk.
Onder de TG noemer vallen ondertussen zoveel 'mensen' dat het voor mij geen afzonderlijke identiteit betreft, maar eerder een algemene benaming van een groep mensen die zich binnen de maatschappij niet kunnen vinden binnen de bestaande indelingen man/vrouw.
Travestiet en transseksueel is wel een duidelijke identiteit voor mij.
Groeten,
Melina
En hou op Melina met je debiele gezeur over homo travestieten........ die zijn in de regel niet eens aan de hormonen. Zij kunnen op hun beurt ook heel gemakkelijk zeggen dat jij een gefrustreerde homo travestiet bent die een *** genomen heeft om het homo zijn allemaal wat minder erg te maken, zodat jij 'legaal' met mannen kunt ******, zonder dat je in een crisis raakt. Want hoe je het ook went of keert: de meeste mensen zien transen die op mannen vallen als omgebouwde homomannen.
Niets meer, en niets minder. Ja, ook jou ja.
Je had jezelf trouwens toch gebanned van trav.org? Dat kun je maar beter ook doen vwb VGK......de roddels dat jij het unsafe met zoveel mogelijk mannen doet, en dat zoveel mogelijk ter bevestiging van 'je vrouwelijkheid' doen hier via VGK allang de ronde hoor. Zielig hoor, dat je daar, op die manier 'je feedback' moet halen.
Nogmaals: mannen zijn niet zo kieskeurig als er iets te ****** valt bij een v/ts die zich op een pathetische manier sexueel beschikbaar opstelt.
Het zegt nul komma niks over 'je vrouwelijkheid', wel over je labiele post op karakter.