Verplaatste draden

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Verplaatste draden

Bericht door Forumwatch »

Wij hebben enkele draden verplaatst.
Dit omdat deze ( naar ons idee) eigenlijk in het TS forum thuishoren, gelet op de onderwerpen welke behandeld werden.
Ook hebben enkele van de schrijvers in deze draden in het verleden aangegeven niet blij te zijn met het feit dat zij bijv via Google zichtbaar waren.
Dit betrof dan het feit DAT ze hier schreven en WAT ze schreven.
In de besloten fora speelt dat niet....deze zijn niet door bijv Google te scannen.
De combinatie van bovenstaande factoren heeft ons het besluit doen nemen de draden te verplaatsen.
Wij hopen op jullie begrip hiervoor.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik wil niet opstandig zijn, maar ik denk dat je hiermee een probleem creert in plaats van oplost. De draden zijn namelijk gestart in het openbare forum, daar heeft men dus bewust of noodgedwongen voor gekozen. Iedereen heeft daarin zhaar eigen verantwoordelijkheid. Nu staan er mogelijk draden in het gesloten forum, waarin door mensen gereageerd is die geen toegang hebben tot het gesloten forum.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Je opmerking wordt niet als opstandig beschouwd :wink:
De argumenten die je aandraagt hebben wij ook meegewogen.
Wat ook meespeelde is dat door de hoeveelheid TS gerelateerde berichten de TV's een beetje 'ondergesneeuwd' raakte.
Wij kregen informatie in die richting (zelfs een voorstel om de naam maar te wijzigen in: www.transseksueel.org).
Aangezien wij een site willen zijn voor alle vormen van T*, EN het feit dat voor TS een (besloten) eigen forum is hebben wij gemeend deze stap toch te moeten zetten (ook gelet op de argumenten in het 1e bericht).
Feitelijk hebben we zelfs te lang gewacht met verplaatsen (naar ons idee)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Re: Verplaatste draden

Bericht door troeteltrans »

Forumwatch schreef:W
Wij hopen op jullie begrip hiervoor.
dat begrip heb je lang en breed verspeeld!
Jullie voeren al tijden een asociaal dubbelzinnig onrealistisch slordig forumbeleid... en de tijd van het begrip hebben voor jullie oh zo bijzondere situatie als moderators hebben julle bij deze TOTAAL maar dan ook echt TOTAAL verloren...
Mila een beetje als zondebok te kakken zetten terwijl jullie met jullie acties mensen continu bij het grof vuil dumpen omdat we blijkbaar allemaal zwakbegaafd zijn hier
het ontbreekt in elk geval echt aan intelligentie hoor!
Ik zal in mn handen wrijven als trav.org binnen een week uit de lucht is...of dat het nu helemaal een bende wordt...
je kunt een ander in elk geval niet meer als schuldige aanwijzen...
wij hebben genoeg suggesties tips en adviezen gegeven...

ga eerst nu zelf maar eens wakker worden
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

ja hallo zeg...
mensen die niet blij zijn als ze ge google d/t worden.
dat weet je toch als je in het openbare gedeelte je mening geeft?
die mensen mogen/mochten wat mij betreft dan eerder nadenken.
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

elsie

wat ben je aan het stijgeren? is niet best voor je hart hoor ;-)

het is maar een forum hier. Als het goed is heb je naast het forum een gewoon leven in de echte wereld en als je wat aan het beheer/beleid wil doen, ik zag een oproep voor vrijwilligers om te helpen .. go go go zou ik zeggen :)

fenna
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Hoe pleeg ik succesvol euthanasie op draden... Jezus.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Ja Elsie,

Ik kan nu ook niet meer reageren hoor ....maar ok het is misschien tijd om de ruimte te laten aan de 'echte' travestieten om wat meer te schrijven.
Ik haal alvast mijn 'zalmkleurige pruik' boven en integreer me dan zonder enig probleem terug in het travestiemilieu ....
Het is uiteindelijk in de eerste plaats een travestie.org site ......

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Godgloeiende godverdomme
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Gek zeg, slaan bij mij plotseling de stoppen door! Nooit iets fout gezegd en opeens ga ik gloeien van de opwinding
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Dat topic met die onveilige transsooisex dan ook graag verplaatsen naar die transhoek a.u.b.
Smerig topic, hoort hier niet thuis in de nette travolounge.
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

anjatheefee schreef:Dat topic met die onveilige transsooisex dan ook graag verplaatsen naar die transhoek a.u.b.
Smerig topic, hoort hier niet thuis in de nette travolounge.
Bang dat je tv pikkie er af valt?

Je zit hier niet voor niets op de VISMARKT (met een heeeeeeeele slechte visafslag ja!)
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Zo had ik het nog niet gezien :P
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

Nou nee, die post op ts hiv topic hoort niet thuis op het ts forum hoor. Melina blijkt de enige ts te zijn die het onveilig doet. Mijn voorstel: dat topic verhuizen naar bv het forum van het Aidsfonds oid. Of naar een forum voor psychiatrisch patienten.......of misschien bestaat er wel een forum voor hiv besmette psychiatrisch patienten?
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

ik reageer niet snel op iets dat hier op het forum gebeurd...

... maar in dit geval...

ik heb hier de indruk dat draden verplaatst worden zonder verzoek of zelfs instemming van de topicstarter (of is die toestemming wel gevraagd en gegeven?)

Ik vind dat als een forumlid er bewust voor kiest om iets in het openbare deel te plaatsen, en het daarmee wil delen met de rest van de wereld, (inclusief tv's, iedereen die googlet of in ieder geval geen ts of tg is volgens de t.org-criteria), dat die draad dan gewoon zichtbaar moet zijn en blijven voor de rest van de wereld!!!
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie