Zag de verandering in de subforum TS met daarbij de openbare gedeelte. Ik hoop dat diegene die steeds kritiek hebben op de beleidmakers zich nu tevreden kunnen voelen. Het is voor jullie blijkbaar dermate belangrijk dat jullie je eigen ervaringen willen vertellen en dat is nu mogelijk in het openbare forum.Immers wat jullie willen verkondigen kunnen zij nu in het openbare gedeelte doen. Schrijf dan dus ook álles op wat in jullie hoofd komt zodat het hele gedoe over al dan niet toegelaten te worden kan verdwijnen. Bewijs maar eens dat het gesloten forum niet nodig is zodat niemand meer door een ballotage -commissie hoeft.
Vertel dus al jullie moeilijkheden etc die jullie ondervinden als ts zijnde zonder te denken dat dit in een gesloten forum moet.
Voor het beleid heb ik de volgende vraag: Kan er ook een openbare gedeelte TG komen.??
Dit vraag ik omdat ik via de tg en ts forum eigenlijk wil ontdekken in hoeverre ik ergens sta. Door ervaringen, meningen te lezen die ik in het openbare gedeelte tegenkwam ben ik sterk gegroeid en heb ik mijzelf beter leren begrijpen en kennen. Ik denk dat, door in beide gesloten forums een openbare gedeelte te crëeren er ook een beter begrip kan ontstaan bij personen die eigenlijk niet weten of in ontwikkeling zijn waar zij nu eigenlijk staan.
Hoop op die manier weer veel te kunnen begrijpen, leren enz maar hoop tevens dat het gekrakeel of flamware mij nu bespaart blijft.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Mocht dit niet lukken kan iemand mij dan een nederlandse org. aanwijzen waar ik op een fatsoenlijk manier kennis kan maken en op een fatsoenlijk manier iets kan schrijven zonder dit gekrakeel steeds te moeten lezen?
Denk niet dat er dergelijke site's bestaan met de grote hoeveelheid kennis etc. die hier geschreven zijn. Anders waren diegene die alles afkraken allang naar die site gegaan.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)