Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Mina kende ik al van een keer eerder. Alleen was dat toen geen leuke ontmoeting want ze had toen m'n haarwerk in de fik gestoken en m'n plakborsten vernield. Maar dat was in de tijd dat ze nog een gefrustreerde TV was :) Maar we hebben het gelukkig weer bijgelegd gisteren :wink:
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Ja toen heeft ze onder mn naam gepost op het prikbord hier weet je nog Patries, uit wraak....
maar we hebben het idd bijgelegd...
daar zouden meer mensen hier een voorbeeld aan kunnen nemen vind ik...
al die haat en nijd over en weer is toch nergens voor nodig...we zijn tenslotte allemaal mensjes... :D
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Elsie schreef:we zijn tenslotte allemaal mensjes... :D
+1 :)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Re: Ter uwer Info

Bericht door troeteltrans »

lightningbolt schreef:Aan Mila is niet te zien en horen dat ze trans is. Daarnaast vindt ik Mila een aardige, grappige en vooral intelligente vrouw


helemaal mee eens... ik kan die reactie's van o.a. bijv Kimmy Laura e.d. dan ook niet anders verklaren als afgunst en jaloezie...oid ??
Mila is echt passabel en wel zo dat je van haar kan zeggen dat mensen die het niet weten het echt niet zien, en toch gaat ze er wel vanuit dat mensen het in de 2e 3e 4e instantie wel door zullen krijgen/hebben...
En Mila ziet er trouwens ook heel jong uit voor haar leeftijd...dus die opmerking van Jamie dat ze makkelijk praten zou hebben omdat het voor jongere transjes moeilijk is passabel te zijn gaat ook niet op...
laat staan die opmerkingen van Melina de laatste tijd, hoe kun je een passabele vrouw, die zonder moeite door de maatschappij als vrouw geaccepteerd en gewaardeerd wordt nou omschrijven als homo?
Zou dat dan toch iets met afgunst ofzo te maken hebben?
Of is het dan echt allemaal fantoompenisnijd oid?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ha, wie mij wil ontmoeten moet nu naar Boskoop komen.....slaap vannacht hier en moet morgen un hele woud lossen.....allemaal sierboomtjes uit Italië....... :)

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Dusseh, Melina, Prescilla en Jamie, geen mening over Mila's uiterlijke verschijning en passabiliteit ten beste geven als je haar niet eens IRL kent.

Wel toch even rechtzetten.
Ik meen niet dat ik ooit iets over Mila haar passabiliteit heb geschreven.
Een foto heb ik echter nog niet gezien tot op heden.

Ik heb inderdaad wel geschreven, dat als 2 'wezens' van het mannelijke geslacht (dus met mannelijk geslachtsdeel) seks hebben dat het altijd een homo-seksueel contact blijft.
Dat is volgens de biologie gewoon de juiste definitie.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Ik heb inderdaad wel geschreven, dat als 2 'wezens' van het mannelijke geslacht (dus met mannelijk geslachtsdeel) seks hebben dat het altijd een homo-seksueel contact blijft.
Dat is volgens de biologie gewoon de juiste definitie.

Groeten,

Melina
2 XY wezens zijn chromosomaal ook van hetzelfde geslacht, post op of niet. Post op heeft ook geen baarmoeder en eierstokken. Dus ook homo's dan, als ze op mannen vallen.

Dat is volgens de biologie de juiste definitie
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

tja of je je piemel nu naar binnen propt of naar buiten laat hangen als vrouw, dat verandert je biologische defintie als TS niet natuurlijk...het is dezelfde piemel... alleen dan aan de binnenkant
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Iedereen mag het toch zo zien hoe hij(of zij) het de juiste definitie vind..... :wink:

Ik noemde mun piemel toen ook altijd als de klit aan een stok.....of klit aan het spit.....zoals de belgen het zouden zeggen....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Een foto heb ik echter nog niet gezien tot op heden
Wij wel van jou dus, en je valt in het niet bij haar. We kennen Mila inmiddels IRL.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Mara schreef:Iedereen mag het toch zo zien hoe hij(of zij) het de juiste definitie vind..... :wink:

Ik noemde mun piemel toen ook altijd als de klit aan een stok.....of klit aan het spit.....zoals de belgen het zouden zeggen....
Ik kende een TG en die zei m'n l*l is m'n klitje en m'n k*nt is m'n k*tje.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

En.....??? Wat is daar zo erg aan Patricia.....???

Diegene heeft zeker meer lol in haar leven gehad of heeft het nog steeds dan jij het hebt..... :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Mara schreef:En.....??? Wat is daar zo erg aan Patricia.....???

Diegene heeft zeker meer lol in haar leven gehad of heeft het nog steeds dan jij het hebt..... :roll:
Nou nou, zo bedoelde ik het helemaal niet. Daar is niets mis mee. Vond het juist grappig dat ze het zo verwoorde :wink:
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Wij wel van jou dus, en je valt in het niet bij haar. We kennen Mila inmiddels IRL.

Correctie, je hebt enkel een foto gezien voor mijn 2de FFS.

Ik ben wel heel erg zeker ondertussen van mijn 100% passable status !
Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg ......ze vielen gewoon van hun stoel.
Niet te geloven ....en ik heb 2 maand samen met de ploeg gereden en dus ook regelmatig samen met hen onder de douche gestaan.
Het enige wat ze hadden gezien, was dat mijn borsten niet natuurlijk waren.
Niks speciaal uiteraard.......genoeg vrouwen tegenwoordig die een borstvergroting ondergaan.
Dus ja dat was weer even een leuk gevoel.

Bovendien is het uiteraard geen wedstrijd, ik heb tenminste het lef om een foto te posten, dat kan je dus niet van iedereen hier zeggen.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

2 XY wezens zijn chromosomaal ook van hetzelfde geslacht, post op of niet. Post op heeft ook geen baarmoeder en eierstokken. Dus ook homo's dan, als ze op mannen vallen.

Dat is volgens de biologie de juiste definitie


Volgens jouw biologie dan toch.
Een hetero bio-vrouw die haar baarmoeder en eierstokken laat wegnemen is dan plots een homoseksuele man ?
Geweldig.
Neen het aanwezige geslachtsdeel is bepalend voor het indelen van 'zoogdieren' en niet de chromosomen.

Groeten,

Melina
Plaats reactie