Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Correctie, je hebt enkel een foto gezien voor mijn 2de FFS.

Ik ben wel heel erg zeker ondertussen van mijn 100% passable status !
Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg ......ze vielen gewoon van hun stoel.
Niet te geloven ....en ik heb 2 maand samen met de ploeg gereden en dus ook regelmatig samen met hen onder de douche gestaan.
Het enige wat ze hadden gezien, was dat mijn borsten niet natuurlijk waren.
Niks speciaal uiteraard.......genoeg vrouwen tegenwoordig die een borstvergroting ondergaan.
Dus ja dat was weer even een leuk gevoel.

Bovendien is het uiteraard geen wedstrijd, ik heb tenminste het lef om een foto te posten, dat kan je dus niet van iedereen hier zeggen.

Groeten,

Melina
Maar Melina, dat roep je nu steeds vol overgave over jezelf, dat je 100% passabel bent. Ook voor en na je *1e* FFS. Maar het word door NIEMAND hier gesteund door mensen die je IRL ontmoet hebt. Nou ja, Frederique indertijd, maar die verklaarde je impliciet tot onpassabel en Mila tot hoogst passabel'. Over Mila heb ik het nu een keer of wat gelezen van anderen die haar IRL hebben ontmoet, over jou dus niet. Van niemand!
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Volgens jouw biologie dan toch.
Een hetero bio-vrouw die haar baarmoeder en eierstokken laat wegnemen is dan plots een homoseksuele man ?
Geweldig.
Neen het aanwezige geslachtsdeel is bepalend voor het indelen van 'zoogdieren' en niet de chromosomen.

Groeten,

Melina
Je begrijpt het niet helemaal Melina. Een bio vrouw wier baarmoeder en eierstokken weggehaald worden BLIJFT een XX vrouw. Een XY man die zijn piemel naar binnen laat vouwen BLIJFT een XY man (en zo zien de meeste mensen dat ook!) Dus een homoman als die dan op mannen valt.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Maar Melina, dat roep je nu steeds vol overgave over jezelf, dat je 100% passabel bent. Ook voor en na je *1e* FFS. Maar het word door NIEMAND hier gesteund door mensen die je IRL ontmoet hebt.
Nou ja, Frederique indertijd, maar die verklaarde je impliciet tot onpassabel en Mila tot hoogst passabel'. Over Mila heb ik het nu een keer of wat gelezen van anderen die haar IRL hebben ontmoet, over jou dus niet. Van niemand!


Och ik kan een hele wielerploeg hier laten schrijven hoor.
Maar ik ga daar de mensen echt niet mee lastig vallen.
Dat gaat me gewoon te ver.
Dat is het me echt niet waard.
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Maar Melina, dat roep je nu steeds vol overgave over jezelf, dat je 100% passabel bent. Ook voor en na je *1e* FFS. Maar het word door NIEMAND hier gesteund door mensen die je IRL ontmoet hebt.
Nou ja, Frederique indertijd, maar die verklaarde je impliciet tot onpassabel en Mila tot hoogst passabel'. Over Mila heb ik het nu een keer of wat gelezen van anderen die haar IRL hebben ontmoet, over jou dus niet. Van niemand!


Och ik kan een hele wielerploeg hier laten schrijven hoor.
Maar ik ga daar de mensen echt niet mee lastig vallen.
Dat gaat me gewoon te ver.
Dat is het me echt niet waard.
Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, en jubel jezelf dan 100% passabel de hemel in Melina. Dan hoef je de wielerploeg niet te laten posten.
Gebruikersavatar
Sticky
ForumFan
Berichten: 368
Lid geworden op: zo jun 10, 2007 5:18

Bericht door Sticky »

Proxy's, jeu!

God-mode voor forumbitches.

Sticky
Vrouw
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

thea_ts schreef:<knip>Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, <knip>
is dit jouw methode patricia?
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

lightningbolt schreef:Nou ja, Frederique indertijd, maar die verklaarde je impliciet tot onpassabel en Mila tot hoogst passabel'. Over Mila heb ik het nu een keer of wat gelezen van anderen die haar IRL hebben ontmoet, over jou dus niet. Van niemand!
Je kent mijn mening over "passabel" en "niet-passabel". Er zijn mensen die dat het belangrijkste onderdeel van een transitie vinden, ik vind dat niet. Voor mij is het belangrijker dat je dicht bij jezelf leeft. In vrede met jezelf en anderen leeft. Een gelukkig mens wordt.

Zowel Melina als Mila geven mij de indruk dat ze op hun manier gelukkig zijn.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

fenna69 schreef:
thea_ts schreef:<knip>Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, <knip>
is dit jouw methode patricia?
Nee, exhetrovadertrans.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

ex-hetero travestiet schreef:Correctie, je hebt enkel een foto gezien voor mijn 2de FFS.

Ik ben wel heel erg zeker ondertussen van mijn 100% passable status !
Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg ......ze vielen gewoon van hun stoel.
Niet te geloven ....en ik heb 2 maand samen met de ploeg gereden en dus ook regelmatig samen met hen onder de douche gestaan.
Het enige wat ze hadden gezien, was dat mijn borsten niet natuurlijk waren.
Niks speciaal uiteraard.......genoeg vrouwen tegenwoordig die een borstvergroting ondergaan.
Dus ja dat was weer even een leuk gevoel.

Bovendien is het uiteraard geen wedstrijd, ik heb tenminste het lef om een foto te posten, dat kan je dus niet van iedereen hier zeggen.

Groeten,

Melina
En niet om het 1 of ander Melina, maar als het op een foto al duidelijk aan het gezicht te zien is, dan zie je 't in het echt helemaal wel. En niet alleen transen zien dat. Gewone mensen zijn ook niet dom hoor en zien dat ook wel. En ook wielrenners zijn niet dom.
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

haha nu geef je jezelf bloot patricia ;-)

exheterovadertrans ... is het de bedoeling dat dat op mij slaat patricia?
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

fenna69 schreef:haha nu geef je jezelf bloot patricia ;-)

exheterovadertrans ... is het de bedoeling dat dat op mij slaat patricia?
WIE is die Patricia toch??
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dat is toch een publiek geheim Fenna?
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

wat is een publiek geheim elsie?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

dat jij exheterovadertrans bent?
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

best knap ... aangezien ik voor mijn transitie nooit een relatie heb gehad ... nooit in een situatie ben geweest waarin ik een kindje heb KUNNEN maken ..knap om dan de titel exheterovadertrans te krijgen .. ik vat dat op als een persoonlijke aanval

moderatie, mogen elsie, thea_ts en evt andere aliassen van deze personen een permanente ban krijgen?
Plaats reactie