Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

@Moderatie:
Ik ben het eens met Fenna.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

hoezo, ik heb het ook maar gehoord hoor.... en is er dan iets mis mee om een exheterovadertrans te zijn, die indruk wek je wel zo.

Beetje raar om dat als een persoonlijke aanval op te vatten???
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dit wie is wie spelletje is misschien niet voor iedereen even leuk (en voor bezoekers waarschijnlijk helemaal niet te volgen), maar zo erg is het nou ook weer niet. Ik heb de afgelopen maanden wel ergere scheldpartijen voorbij zien komen.

Irene
Kleine stapjes
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

beticht worden van iets dat pertinent niet de werkelijkheid is, is in mijn optiek een persoonlijke aanval
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

fenna69 schreef:best knap ... aangezien ik voor mijn transitie nooit een relatie heb gehad ... nooit in een situatie ben geweest waarin ik een kindje heb KUNNEN maken ..knap om dan de titel exheterovadertrans te krijgen .. ik vat dat op als een persoonlijke aanval

moderatie, mogen elsie, thea_ts en evt andere aliassen van deze personen een permanente ban krijgen?
Maar Fenna, zo'n bijnaam is toch makkelijk te verzinnen om iemand dwars te zitten?
En dan vooral een bijnaam die de verdenking van je afwenteld.

Niet alles hier is wat het lijkt hoor! Er word wat afgefantaseerd hier mbt van alles en nog wat ;-)
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

*exheterovadertrans* is de naam van een van de forumleden hier die er *weer eens* alleen maar duidelijk op uit was heibel te veroorzaken, en geen ban kreeg, wederom, net als spiegel destijds overigens.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, en jubel jezelf dan 100% passabel de hemel in Melina. Dan hoef je de wielerploeg niet te laten posten.

Ik hou me met zo een dingen niet bezig.
Ik leef echt en in de werkelijke wereld, waar ik dus weinig of geen problemen heb om als vrouw door het leven te gaan.
Niet zoals sommige hier, die blijkbaar enkel op deze site tot leven komen en naar ik vermoed verder niet echt veel Real Life ervaringen hebben.
Of hoe loopt dat me Patricia in Real Life ?
We lezen hier zo weing over Patricia haar leven in de maatschappij ?
Hoe is dat als niet-passable trans ? Vermits ik dat absoluut niet kan ervaren, wil ik het wel eens horen van jou ?

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

fenna69 schreef:beticht worden van iets dat pertinent niet de werkelijkheid is, is in mijn optiek een persoonlijke aanval
Inderdaad ja. Kijk maar op de vorige pagina onder je eigen postjes. Daarin beticht je mij van ene Patricia zijn enz.

Splinter van een ander, balk in eigen oog enz
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Ik weet echt niets van jouw persoonlijke situatie af Fenna (niet eens of je een man of een vrouw bent), het was alleen een van de laatste roddels die ik meegekregen heb op de vismarkt... dat jij je zou verschuilen achter die naam...?
Verder weet ik er ook niets vanaf hoor...

tjonge om daar al een ban voor te gaan vragen, gaat mij wat ver hoor....
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

mogen elsie, thea_ts en evt andere aliassen

Het lijkt niet veel te helpen.
Die komen toch steeds 'ongewenst' terug op deze site.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Ik heb maar 1 account en dat is deze....de vorige was idd gebanned, ten onrechte overigens...
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Gebruik wat proxy's, maak wat verschillende accounts aan, en jubel jezelf dan 100% passabel de hemel in Melina. Dan hoef je de wielerploeg niet te laten posten.

Ik hou me met zo een dingen niet bezig.
Ik leef echt en in de werkelijke wereld, waar ik dus weinig of geen problemen heb om als vrouw door het leven te gaan.
Niet zoals sommige hier, die blijkbaar enkel op deze site tot leven komen en naar ik vermoed verder niet echt veel Real Life ervaringen hebben.
Of hoe loopt dat me Patricia in Real Life ?
We lezen hier zo weing over Patricia haar leven in de maatschappij ?
Hoe is dat als niet-passable trans ? Vermits ik dat absoluut niet kan ervaren, wil ik het wel eens horen van jou ?

Groeten,

Melina
Nou Melina, je echte leven in de werkelijke wereld gaat met de snelheid van het licht hoor!
Nog maar 2 weken geleden jezelf geout hebben in de wielersploeg en ze dan al HIER willen laten posten over hoe passabel jij wel niet bent.
Dat zou ik heel erg knap vinden hoor, echt waar.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Elsie schreef:Ik heb maar 1 account en dat is deze....de vorige was idd gebanned, ten onrechte overigens...
Ik heb ook maar 1 account en mijn vorige was ook verbannen.
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

lightningbolt schreef:En niet om het 1 of ander Melina, maar als het op een foto al duidelijk aan het gezicht te zien is, dan zie je 't in het echt helemaal wel. En niet alleen transen zien dat. Gewone mensen zijn ook niet dom hoor en zien dat ook wel. En ook wielrenners zijn niet dom.
Wil ik nog aan toe voegen, m.a.w. hou eens op met die sprookjesverhalen te strooien hier dat niemand iets aan je ziet of het door heeft. Jij leeft volgens mij in een door jezelf gecreerde post-op (droom) wereld. Sorry maar ik heb nog nooit transen gezien die op dat punt zo erg doorgeslagen zijn.

Dat was wat ik erover kwijt wilde.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

en Fenna... dat je mij zo snel een ban wil geven, terwijl ik je iets direct aan je mededeel wat ik heb gehoord, is dat niet een beetje raar....

en wel toevallig he... dat jij nu weer hier schrijft terwijl net *heeel toevallig* ook spiegel weer ten tonele is verschenen onder *deze site*...

Je maakt jezelf alleen maar verdacht of deze manier vind ik...merkwaardig hoor!
Plaats reactie