Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

het zou je sieren om dan eerst bij de betrokken zelf een roddel te controleren .. je ging er wel erg makkelijk in mee Elsie

maar nu ik toch bezig ben ...
Heb 30 jaar van mijnleven in een mannenrol verscholen met bijpassend lichaam. Nooit een relatie kunnen aangaan vanwege de beperkingen die het lijf met zich meebracht. Ook geen kinderen gemaakt puur vanwege de emotionele bariere om het aanhangsel van een mannenlijf te gebruiken.

Nu na een srs ben ik me aan het profileren binnen de lesbische gemeenschap als mezelf, een vrouw die bijzonder gediend is van de vrouwenliefde

gegroet
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Nou Fenna, blijkbaar smul jij van dit soort topics, want anders reageer je hier ook nooit ergens op. Dus waarom wel hier op dan?

Bijna nooit posten hier, maar wel zitten te mekkeren overal over.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

nou klinkt heerlijk hoor Fenna...
maar vindt jij dat transen met kinderen dan geen echte transen zijn, omdat je het als belediging of aanval zag? nee toch?

Ik heb echt niets tegen exhe exho exbi exaseksueel... ik vind het allemaal prima... eenheid door verscheidenheid
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

Fenna komt alleen tot leven als er iets te beschuldigen valt. Zoals mij betichten van ene Patricia zijn enz.
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

fenna69 schreef:het zou je sieren om dan eerst bij de betrokken zelf een roddel te controleren .. je ging er wel erg makkelijk in mee Elsie
t
Nou dat vind ik van niet, als ik er makkelijk in mee zou zijn gegaan, had ik het je toch nooit gevraagd?
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

Fenna, je leidt de topic af! Waar waren we gebleven? Bij passabele homomannen met een al dan niet naar binnen gevouwen piemel! Niet bij ex hetero transen in de lesbische SM scene!
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

ach bliksemflitsje, als ik overal over moest mekkeren wat er hier op het forum gebeurd, kom ik nergens anders meer aan toe ;-) beetje zonde van mijn energie

en Elsie, ik maak er bezwaar tegen om uitgemaakt te worden voor iets dat ik niet ben.. ben geen vader namelijk

maar waar ik van smul is om met een vraag wat mensen uit de tent te lokken ..... :P thx voor the fun piepeltjes :) het was mijn voorafje en nu is t tijd om te eten
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

zo laat nog?

idd back to topic....
homomannen met ingebouwde piemels...was het toch..
Gebruikersavatar
lightningbolt
ForumFan
Berichten: 365
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 11:57

Bericht door lightningbolt »

Irene schreef:maar zo erg is het nou ook weer niet. Ik heb de afgelopen maanden wel ergere scheldpartijen voorbij zien komen.

Irene
+1 :wink:
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Wij wel van jou dus, en je valt in het niet bij haar. We kennen Mila inmiddels IRL.

Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg ......ze vielen gewoon van hun stoel.
Niet te geloven Melina

Oh, en wat heb je ze verteld dan? Dames......ik ben100% vrouw hoor! Hierbij mijn paspoort zodat jullie kunnen zien dat het echt waar is!

We lezen hier namelijk niet anders van je.
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:, die blijkbaar enkel op deze site tot leven komen en naar ik vermoed verder niet echt veel Real Life ervaringen hebben.
Nou sommige real life ervaringen die ik hier gelezen heb lijken wel eerder op near death experiences... of je dat nu moet wensen?
Weet je trouwens dat het keizwaar voor je lichaam is... hivremmers?
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Oh, en wat heb je ze verteld dan? Dames......ik ben100% vrouw hoor! Hierbij mijn paspoort zodat jullie kunnen zien dat het echt waar is!

We lezen hier namelijk niet anders van je.


Neen hoor, ik heb die ID-kaart niet nodig gehad.
Onder de douche was het hen al opgevallen dat ik een vrouw ben.
Want voor elke 'normale mens' is vagina gelijk aan vrouw en piemel = man.
Enkel op dit forum met wel zeer 'speciale gevallen' blijkt dat niet zo te zijn.

Ik nodig Mila anders eens uit voor een training met de ploeg en achteraf samen de douche in.
Zou dat echt dezelfde reactie geven als bij mij ?
Ik vraag me echt wel af hoe men dan zou reageren in feite.
Het lijkt me redelijk zeker dat ze meteen uit de ploeg zal worden gezet.
Want dat kan natuurlijk niet, een piemel in een douche enkel voor dames.
Ik denk nu net dat jullie hier voor jullie zelf een totaal onrealistische wereld aan het bouwen zijn ......ik leef elke dag in de realiteit.

Groeten,

Melina
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

thea_ts schreef:
ex-hetero travestiet schreef:Wij wel van jou dus, en je valt in het niet bij haar. We kennen Mila inmiddels IRL.

Ik heb me de voorbije week geout bij mijn wielerploeg ......ze vielen gewoon van hun stoel.
Niet te geloven Melina

Oh, en wat heb je ze verteld dan? Dames......ik ben100% vrouw hoor! Hierbij mijn paspoort zodat jullie kunnen zien dat het echt waar is!

We lezen hier namelijk niet anders van je.
Heb ik wat gemist, dat wisten ze toch al... was toch een voorwaarde om uberhaupt toegelaten te worden tot het vrouwenteam, die V in het paspoort?
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

ex-hetero travestiet schreef: Onder de douche was het hen al opgevallen dat ik een vrouw ben.
Want voor elke 'normale mens' is vagina gelijk aan vrouw en piemel = man.
Ja dat het onder douche opvalt dat je een vrouw bent door een neovagina lijkt me heel aannemelijk...
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Oh, en wat heb je ze verteld dan? Dames......ik ben100% vrouw hoor! Hierbij mijn paspoort zodat jullie kunnen zien dat het echt waar is!

We lezen hier namelijk niet anders van je.


Neen hoor, ik heb die ID-kaart niet nodig gehad.
Onder de douche was het hen al opgevallen dat ik een vrouw ben.
Want voor elke 'normale mens' is vagina gelijk aan vrouw en piemel = man.
Enkel op dit forum met wel zeer 'speciale gevallen' blijkt dat niet zo te zijn.

Ik nodig Mila anders eens uit voor een training met de ploeg en achteraf samen de douche in.
Zou dat echt dezelfde reactie geven als bij mij ?
Ik vraag me echt wel af hoe men dan zou reageren in feite.
Het lijkt me redelijk zeker dat ze meteen uit de ploeg zal worden gezet.
Want dat kan natuurlijk niet, een piemel in een douche enkel voor dames.
Ik denk nu net dat jullie hier voor jullie zelf een totaal onrealistische wereld aan het bouwen zijn ......ik leef elke dag in de realiteit.

Groeten,

Melina
Het was ze opgevallen dat je geen piemel meer hebt en onnatuurlijke borsten. 1+1 = 2
En ws dat je je gedeeltelijke haarwerk uit het water hield. Izniekoet, als dat nat word in bijzijn van anderen.

En mede in combi met je gezichtststructuur hadden ze ws allang geconcludeerd dat je een homoman met een een naar binnen gevouwen piemel bent.
Voor de vormelijkheid 'vielen ze van hun stoel'. Ze willen gewoon aardig gevonden worden.
Plaats reactie