Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

En even voor de oplettende lezers: we hebben twee spiegels: 1 met 1 L (laatste bericht: 17 maart 2007) en 1 met 2 L'en (aanmelddatum 24-2-2008).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Even voor de volledigheid Samira is weer terug op de chat (ook als ops),
voor zover ik weet (en voorzover het er toe doet) is ze ook geen moslima.

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Irene schreef:voor zover ik weet (en voorzover het er toe doet) is ze ook geen moslima.
het is wel heel erg triest als we het daar ook al over moeten hebben. Ik dacht dat geloof een privé afspraak was tussen de gelovige en zhaar opperwezen van keuze, en dus "absolutely none of our business", maar klaarblijkelijk zit ik er naast. Lang leven de acceptatie en het respect van onze medemens... :(

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Babette

Babette schreef


het is wel heel erg triest als we het daar ook al over moeten hebben. Ik dacht dat geloof een privé afspraak was tussen de gelovige en zhaar opperwezen van keuze, en dus "absolutely none of our business", maar klaarblijkelijk zit ik er naast.
Nee je zit er niet naast (denk te weten dat je dit ook wel weet) je slaat de spijker vol :roll: op zijn kop.
Geloof is een prive zaak en als alle gelovigen mensen in deze wereld het zo zouden opvatten en anderen die er een andere levens filosofie op na houden, er niet mee lastig vallen (particulier, groeps verband, overheden die (staats) geloof brrr... tot politiek hebben gepromoveerd), dan zag deze wereld er heel wat beter uit.

De verantwoording voor ofdat het nu al of niet geloof betreft, of een leven als TS of een levenswijze welke anders is dan verwacht wordt gezien het biologische lichaam, is persoonlijk. Niemand kan op jouw stoel gaan zitten en voor de afloop hoe dan ook, heb je hiermee tevens ook de verantwoording genomen en niemand anders.
Geloof (heeft nu een andere betekenis) dat we dit de vrijheid van meningsvormen en doen/handelen in al zijn aspecten noemen van een individu.
Die ook weet dat we met anderen leven, maar ergens moet er een basis :D zijn om vanuit te handelen.

groetjes Adriana
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

adriana schreef: Niemand kan op jouw stoel gaan zitten en voor de afloop hoe dan ook, heb je hiermee tevens ook de verantwoording genomen en niemand anders.
Dank je wel! Lief van je! :D Erg fijn dat we het eens zijn! Vanuit mijn perspectief is m'n "mens-zijn" mijn basis, van waaruit ik handel. Ook vind ik allerlei verschillende opvattingen erg leuk, maar weet soms niet of dit wederzijds is... :D We gaan het meemaken...

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

wel erg off topic inmiddels hoor, dit draadje ging toch over Mila's schoonheid en passabiliteit ? !

quote joanne
Wat mij betreft meer vrouw dan menig post op trans die ik ken. Hier zullen jullie het mee moeten doen:)
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

En toch zou ik mensen aanraden om juist niet daarop in te gaan. Het zou niet netjes zijn om enige kritiek te leveren op het uiterlijk van iemand die niet in staat is om zelf te reageren.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Elsie,

wel erg off topic inmiddels hoor, dit draadje ging toch over Mila's schoonheid en passabiliteit ? !
wat betreft off topic heb je gelijk, maar na 26 pagina's lijkt mij dat iemands zijn "schoonheid en passabiliteit" inmiddels wel compleet stuk geschreven is.
Door blijven emmeren over iemands uiterlijk die je nooit hebt gezien, wat hier geldt voor 99,8 % van de schrijfsters(vers), lijkt mij niet bepaald een gegeven waar je iets mee opschiet.

Blijft denk ik, de keus het over wat anders hebben of gewoon slot er op, want als iemand geen wederwoord heeft dan lijkt het mij niet meer correct diegene te betrekken in postings, zeker als het over iemands uiterlijk gaat.

groetjes
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Lisa met een S schreef:En toch zou ik mensen aanraden om juist niet daarop in te gaan. Het zou niet netjes zijn om enige kritiek te leveren op het uiterlijk van iemand die niet in staat is om zelf te reageren.

Lisa
hahahahaha +1 LOL
grappig Lisa LOL
Plaats reactie