Voorkeur voor M of V?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
Dat boeit mij wel. Laat die vrouw, trans of whatever maar zitten.Joanie schreef:Daar sluit ik me graag bij aan.Ajira schreef:Ik voel me aangetrokken tot iemand, of niet.. of ze man, vrouw, trans of whatever zijn boeit me niet. Het gaat me om de persoon, niet wat ze tussen de benen hebben; dat is bijzaak.
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
-
- dagelijks aanwezig
das juist wel een hele mooie optie...Elsie schreef:dus geen man met vagina voor jou?
Arme mannen...
waarom moet wat er tussen de benen zit altijd nadrukkelijk gebruikt worden.
in dit geval vind ik deze optie het minst seks gericht...ook met minder seks kan er een mooie relatie bloeien...
ha we zitten op het openbare gedeelte...kan iedereen zich afvragen waarom ikk dit schreef
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Leg eens uit? Hoe zou de wereld veranderen als jij vrouw was?kate schreef: als ik als vrouw op deze wereld was gekomen was ik lesbisch geweest
maar dan had de wereld er ook heel anders uit gezien
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Echt....???kate schreef:.....als tv met een vrouw samen zijn is toch wel het aantrekkelijkst
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
je begrijpt me verkeerd...Morbide schreef:Leg eens uit? Hoe zou de wereld veranderen als jij vrouw was?kate schreef: als ik als vrouw op deze wereld was gekomen was ik lesbisch geweest
maar dan had de wereld er ook heel anders uit gezien
Stel dat ik als vrouw ter wereld was gekomen, lijkt me de kans erg groot
dat ik gewoon op mannen zou vallen.
-
- Banned Lid
Nee die mogen niet meedoen!!Anja Lasagna schreef:Je bent een paar belangrijke opties vergeten Elsie......teweten
i'k val op pre op transen',
'ik val op post op transen',
'ik val op travestieten van divers type'
'Ik val op TG's van divers type'
.......tssssss.......zulk typisch m/v stramien denken had ik van JOU toch echt niet verwacht hoor.
En je sluit Stephan en Johnn op deze manier pardoes uit
Dit is alleen voor TV TG en TS hoor!