afspraak bij het VU

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
natasja
ff weer wat posten

afspraak bij het VU

Bericht door natasja »

Hoi meiden, nou het is gebeurt. Op vrijdag 9 mei a.s heb ik mijn intake bij het VU. :D . ik weet totaal niet wat ik ervan moet verwachten , maar blij ben ik wel!!! Misschien dat iemand me informatie kan geven over zo,n eerste gesprek,,,
Ik hoor het wel, groetjes Natasja
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi Natasja,

Meid van harte gefeliciteerd dat je deze belangrijke stap hebt durven nemen.
je hebt de eerste stap gezet laat alles maar lekker op je afkomen en ga af op je gevoel en wees vooral eerlijk dan komt alles goed..
dat weet ik zeker :-)

Groetjes Jessie
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Natasja

Zie prikbord.
no-one
dagelijks aanwezig

Bericht door no-one »

hoi natasja

joanne heeft het al in een response op je prikbord post gezegt en je moet je er inderdaad niet te veel van voorstellen je komt binnen trekt en nummertje voor de balie,vervolgens word je ingeschreven aan de balie op de afdeling,je krijgt een pasje van het ziekenhuis,waarna je de gang in mag waar je wacht tot men je komt halen, en vervolgens krijg je een kort gesprekje waarin jij mag zeggen wat je van hun verlangt ,en waar hun jou een paar oppervlakkige vragen stellen over jezelf je medische geschiedenis eventuele medicijn/drugs (mis)gebruik etc etc,en verder worden je bloedruk en gewicht opgenomen en er word even naar je hart en longen geluisterd,daarna krijg je waarschijnlijk mededeling van jos gaat goed komen meid ,en bel dan en dan maar eens terug(reken tussen de 6 en 8 maanden) helaas erg lang nog steeds.
kortom je staat binnen 20 tot 30 minuten waarschijnlijk weer op straat,met een stuk minder zenuwen als voorheen,en met de wetenschap dat je nu in ieder geval officieel in de molen zit.
sterkte en succes verder

groetjes joca
marieke
is nieuw hier
Contacteer:

Bericht door marieke »

gefeliciteerd meid, ik zelf heb de intake 25 april as

succes

Marieke :roll:
Plaats reactie