Le Ballon

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Jouw ervaringen bij Le Ballon

Uitstekend
1
25%
Goed
1
25%
Redelijk
0
Geen stemmen
Matig
1
25%
Slecht
1
25%

Totaal aantal stemmen: 4

Josette
Forumdiva

Le Ballon

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Graag jullie mening over onderstaande regionale winkelketen:

Naam: Le Ballon
Adres: Winkelketen met winkels in het midden van het land. Vestigingen te Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Den Bosch, Ede, Nijmegen, Utrecht en Veenendaal
Website: http://www.leballon.nl/
productbeschrijving: trendy dameskledingzaak met ook schoenencollectie
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Meiden,

Ik heb erg goede ervaringen bij Le Ballon. Ze kennen me, ik kan gewoon kleren kopen zoals de bio-dames dat doen. Vanmiddag kocht ik nog een mooi spijkerjurkje. Geen tuttigheid, maar vlotte kleren en schoenen. Meestal pumps en laarzen. Je kunt zien dat ze anders zijn dan bijvoorbeeld H&M of Ms Etam. Eigen stijl, schoenen en kleren afgewisseld. Mooie jeans.

Kwaliteit: gemiddeld. Helaas een keer losse zool met de schoenen, maar een andere keer juist geluk gehad. Qua schoenen bevinden zich op hoogte van Dolcis, juist beneden zaken als Invito. Qua kleding bevinden ze zich qua kwaliteit boven H&M. Hebben ook leuke sjaaltjes.

Kortom: een aanrader
liefs, Josette
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Ik heb er nog geen ervaringen mee, maar binnenkort openen ze een vestiging in Enschede en ben wel van plan om te kijken wat het aanbod is.

liefs Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
blonde sacha
daar ben ik weer

kopen bij Le Ballon

Bericht door blonde sacha »

Hoi lieve meiden,

Afgelopen zaterdag ben ik in Nijmegen bij Le Ballon binnengelopen als man en heb gevraagd aan de verkoopster om laarzen voor mezelf. Ze reageerde heel goed en vond het niet vreemd.Ze liet me allerlei laarzen zien. Heb ook nog kleding gekeken. Dat helpt wel om je vrees te overwinnen. Tot nu toe eigenlijk nog nooit een negatieve reraktie gekregen. Geeft wel een fijn gevoel.

liefs en kusjes van blonde Sacha
Plaats reactie