Zien mensen transen als echte vrouwen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

wat denkt u!

ja ku*t is man lu*l is vrouw... lol, je begrijpt wel wat ik bedoel en dus als je een post op trans bent, zijn het alleen heteroseksuele mannen die op je kunnen vallen
8
62%
Alleen bi seksuele mannen en wanna be TS-en en kasttravestieten en mannen die niks beters kunnen krijgen vallen op transen
4
31%
Alleen heteroseksuele mannen vallen op transen, het liefst met piemel omdat ze dan niet hoeven toe te geven dat ze homo zijn
0
Geen stemmen
wat *** je nou ik doe alleen aan lesbische knuffelsex
1
8%
 
Totaal aantal stemmen: 13

troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Zien mensen transen als echte vrouwen?

Bericht door troeteltrans »

Zien mensen transen als echte vrouwen en potentiele partners ook... ooof? zijn die partners dan bi ipv heteroseksueel, aan u de vraag!
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

like, i care :roll:

waar ik op val, daar gaat het om,en niet andersom :wink:
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

[quote="Joyy"]like, i care :roll: quote]

+1!

het gaat er om hoe jij in het leven staat; niet wat een ander daarvan vindt! Dat is überhaupt niet interessant!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

Ik haat labeltjes..

Ik val op een persoon, en een persoon valt op mij.. punt. En of we daardoor als hetro, homo, lesbo, bi of smurf worden gezien.. dat zal me werkelijk geen reet intereseren. Het enige dat mij boeit is dat mijn partner zich op zijn/haar gemak bij mij voelt, en ik me op m'n gemak bij hem/haar voel.

mijn 2 eurocentjes..
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Helaas de vlag dekt de lading niet.

Jou vraag is: Zien mensen transen als echte vrouwen

En bij de poll geef je alleen antwoorden over een vorm van sex hebben. Nu dat is toch totaal verschillend.

Als ik aan het winkelen ben dan zien de meesten mij als vrouw, alleen als ik dan iets moet bestellen of vragen dan gaat er ineens een belletje rinkelen. Nu dat heeft dus niks met de sexuele geaardheid te maken.
Ik kan dus deze poll zo niet invullen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Hoi TV Bea!

ja dat was ook mijn fout....helaas kon ik dat niet meer corrigeren vanwege het strenge regime op dit forum ;) dat het mij onmogelijk maakt mn eerder geplaatste berichtjes te bewerken maar ik vind het interessante vraag... misschien een idee voor een nieuwe poll

ik bedoelde deze vraag nl ook in bredere zin te stellen... maar helaas word de uitkomst van een poll dan onzinnig...
troeteltrans
Banned Lid
Berichten: 529
Lid geworden op: ma dec 03, 2007 21:46

Bericht door troeteltrans »

Babette schreef: het gaat er om hoe jij in het leven staat; niet wat een ander daarvan vindt! Dat is überhaupt niet interessant!
Bedankt dat je zegt dat mijn vraag helemaal niet interessant is lol.
Maar even zonder gekheid. De vraag is, vindt je het belangrijk dat een partner waar je intiem mee bent, je erkenning geeft voor de authenticiteit van je gevoelens, of maakt het je niets uit als hij of zij je ziet als een *vrouwelijke man* of *omgebouwde man* enz om het maar even heel plat uit te drukken. Of is het juist absoluut noodzakelijk voor je als vrouw erkent en herkent te worden binnen een relatie met een vrouw of een man.
En is die (h)erkinning uberhaupt wel mogelijk van mannen of vrouwen die *uitsluitend* op vrouwen vallen... of blijf je in een schemergebied waarin mannen/vrouwen juist op *transen* vallen, als een mengeling tussen man en vrouw in, en daarmee dus biseksueel zijn, (of T lover), ongeacht de gevoelens van de transgender zelf.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik zou alleen met een man gaan als die mij als 100% real woman zou zien. En dat zou voor een andere vrouw ook gelden.

Maar misschien krijg ik wel een relatie met een andere transseksueel. Who knows.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Mina_ schreef:De vraag is, vind je het belangrijk dat een partner waar je intiem mee bent, je erkenning geeft voor de authenticiteit van je gevoelens, of maakt het je niets uit als hij of zij je ziet als een *vrouwelijke man* of *omgebouwde man* enz om het maar even heel plat uit te drukken. Of is het juist absoluut noodzakelijk voor je als vrouw erkent en herkent te worden binnen een relatie met een vrouw of een man.
weet je, het is schier onmogelijk om in te schatten hoe een ander, of je partner je "ziet"... Het is ook niet echt interessant om daar mee bezig te zijn, vind ik. Als twee (of meer) mensen elkaar liefhebben en als die liefhebbende mensen met elkaar vrijen, dan maakt het echt niet uit welk of wat stukje aan wie vast zit, zolang je maar aan elkaar vast zit... hi,hi,hi...:D :D :lol:

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Ik heb niet gestemd, omdat ik me niet in een hokje wil drukken.
En hoe mensen mij zien doet mij niet veel, zolang mijn vriendenkring mij accepteerd komt de rest vanzelf.
Op het ogenblik wordt ik al gebeld door uitzendburo,s die Joy willen spreken. Ik merk dus wel dat er een lichte verschuiving is van accceptatie bij anderen.

Joy
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
joy-ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:07
Locatie: arnhem
Contacteer:

Bericht door joy-ts »

Jamie schreef:Ik zou alleen met een man gaan als die mij als 100% real woman zou zien. En dat zou voor een andere vrouw ook gelden.

Maar misschien krijg ik wel een relatie met een andere transseksueel. Who knows.
Hoi Jamie.

Een relatie is een relatie, maar kan nu uit ervaring spreken dat een relatie met een post-op ts heerlijk is. Niet steeds hoeven uitleggen wat je bedoelt en voelt. Geeft een stukje rust in een relatie hoor.
Gister durfde ik te strijden, vandaag durf ik te winnen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Un vriendin van mij is met 13 aan de hormone gegaan en niks maar ook niks lijkt erop, dat ze uns als man is geboren......ze heeft al heel lang un vaste vriend en de ouders ervan weten niet eens dat zij un TS-verleden heeft :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

sjah sommige hebben wat meer geluk

al geloof ik heilig dat er op mijn 37ste nog best wat van mij te maken is ;)

zoniet kan ik altijd nog als smurf gaan leven :D
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joyy schreef:sjah sommige hebben wat meer geluk
Hoe defineer je geluk in dit geval......ze had gewoon het lef zich die lekker dikken Progynon100 te bezorgen via duiste kanalen en spoot op eigen hoedje tegen de zin van de ouders in......ja je leest het goed, dat deed zij met 13 vanuit eigen wil en motivatie....ze wist gewoon wat ze wou.....en is vandaag de dag echt blij met dit vroege besluit.....nu is zij 30 en werkelijk niks maar ook echt niks wat je laat twijfelen haar niet als vrouw te gaan zien.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Mara schreef:
Joyy schreef:sjah sommige hebben wat meer geluk
Hoe defineer je geluk in dit geval......ze had gewoon het lef zich die lekker dikken Progynon100 te bezorgen via duiste kanalen en spoot op eigen hoedje tegen de zin van de ouders in......ja je leest het goed, dat deed zij met 13 vanuit eigen wil en motivatie....ze wist gewoon wat ze wou.....en is vandaag de dag echt blij met dit vroege besluit.....nu is zij 30 en werkelijk niks maar ook echt niks wat je laat twijfelen haar niet als vrouw te gaan zien.....
Misschien geluk dat het goed is gegaan, want voor hetzelfde geld had ze het niet kunnen na vertellen :roll: je hebt natuurlijk wel lef nodig, en vaak gaat het goed, maar als je de pech hebt, en je gezondheid niet optimaal is , dan zijn de risico's niet te overzien!
liefs,
Betteke
Plaats reactie