Mogen Mila en Patricia terugkomen?
Moderator: Moderators
-
- Forumdiva
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Omdat er veel tijd in zit om een goed profiel te maken, waarom anders?
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Forumdiva
Joyy, succes de komende tijd dan, want buiten gaat het nu echt polletjes tijd worden. Misschien is dat wel besmettelijk, maar dat merken we dan wel weer. Niemand is verplicht om mee te doen aan een pol hier. De polletjes buiten kunnen we helaas weinig tegen doen. Als je er erg veel last van hebt kun je overwegen om een injectiebehandeling bij een ziekenhuis/huisarts te gaan doen. Kost wat tijd (3-5 jaar), maar de allergie wordt er een stuk minder van over het algemeen.
[quote="Babette
Beide dames zullen bij zichzelf te rade moeten gaan met betrekking tot hun gedrag. Wellicht een (CDA)heropvoedingscursus ergens in den lande?
Groetjes en liefs, Babette.[/quote]
wel dan ergens in het zuiden graag. Hier in Veenhuizen is het al vol genoeg zou een "bekende blonde nederlander"schrijven.
Groetjes Bea.
PS beide Dames zijn nu voor de 2de keer eruit ge........ en dan mogen ze ook gerust langer op het strafbankje zitten.
Beide dames zullen bij zichzelf te rade moeten gaan met betrekking tot hun gedrag. Wellicht een (CDA)heropvoedingscursus ergens in den lande?
Groetjes en liefs, Babette.[/quote]
wel dan ergens in het zuiden graag. Hier in Veenhuizen is het al vol genoeg zou een "bekende blonde nederlander"schrijven.
Groetjes Bea.
PS beide Dames zijn nu voor de 2de keer eruit ge........ en dan mogen ze ook gerust langer op het strafbankje zitten.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- Banned Lid
Christen-democratisch appel, christen democratisch fruit: katholieke en protestantse appels en peren en ook joodse en islamitische sinaasappels en manderijnen, hindoestaanse mango's, enz. Want de bijbel is volgens zeggen van het christendemocratische fruit een inspiratiebron, geen norm.Babette schreef:Beide dames zullen bij zichzelf te rade moeten gaan met betrekking tot hun gedrag. Wellicht een (CDA)heropvoedingscursus ergens in den lande?
voor elk wat wils, behalve mensen die niet gelovig zijn. ze buigen niet naar links of rechts, gisteren zijn ze rechts, vandaag links
Dat was toch een debat over wormen-en-naarden?Babette schreef:Kunnen we een normen-en-waardendebatje houden, hi,hi!
liefs, Josette
-
- Banned Lid
Ja maar Joy, die forums zijn toch onvergelijkbaar met trav.org.
Dit is de enige echt warme T gemeenschap op het web... waar je gewaardeerd en gerespecteerd wordt, maakt niet uit hoe of wat voor soort T je bent...en daarbij is de moderatie van dit forum de laatste tijd zo vooruit gegaan, de snelheid waarmee die akelige berichtjes steeds verwijderd werden, dat gun je toch ieder forumgebruiker? Vooral als het dan ook nog soortgenootjes betreft. Maar ja het is al eerder gebleken, solidariteit is in de transenwereld ver te zoeken.
Dit is de enige echt warme T gemeenschap op het web... waar je gewaardeerd en gerespecteerd wordt, maakt niet uit hoe of wat voor soort T je bent...en daarbij is de moderatie van dit forum de laatste tijd zo vooruit gegaan, de snelheid waarmee die akelige berichtjes steeds verwijderd werden, dat gun je toch ieder forumgebruiker? Vooral als het dan ook nog soortgenootjes betreft. Maar ja het is al eerder gebleken, solidariteit is in de transenwereld ver te zoeken.
Misschien wat kort door de bocht, maar dit punt is net datgene waar Mila en Patricia in mijn beleving ernstig tekort schoten.Mina_ schreef:<knip>
Dit is de enige echt warme T gemeenschap op het web... waar je gewaardeerd en gerespecteerd wordt, maakt niet uit hoe of wat voor soort T je bent...
<knip>
Fenna
lijkt me duidelijk, en hier ben ik het helemaal mee eens.fenna69 schreef:Misschien wat kort door de bocht, maar dit punt is net datgene waar Mila en Patricia in mijn beleving ernstig tekort schoten.
Vanuit mijn beleving creeert een ieder zhaar eigen werkelijkheid, dus als iemand zich als een "complete asshole" gedraagt, mag die persoon (of personen) verwachten dat daar consequenties aan zitten. Het motto is dus: "bezint eer ge begint!"Mina schreef:Ja, maar ik vind het zielig!!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben het helemaal met de laatste spreeksters eens. Als je gewaarschuwd wordt en dan niet dimt - dan vraag je erom. Als je van een forum gekickt wordt en dan terugkomt en -weer- niet dimt - dan vraag je erom.
Zielig? Nee, vind ik niet. Voorlopig heb ik even genoeg van de dames gezien... De rust op dit forum vind ik ook wel wat waard...
Groetjes,
Frederique
Zielig? Nee, vind ik niet. Voorlopig heb ik even genoeg van de dames gezien... De rust op dit forum vind ik ook wel wat waard...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !