Mogen Mila en Patricia terugkomen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gesloten

wat vindt jij?

ja
7
21%
nee
27
79%
HAHA LOL (ja dus)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 34

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Het moet niet te veel moeite kosten natuurlijk, wat denk je wel, een heel profiel..... :lol: :o
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

een profiel? waarom?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Omdat er veel tijd in zit om een goed profiel te maken, waarom anders? :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

en een profiel aanmaken mij iets zinniger lijkt dan een polletje over t'een of ander

over polletjes gesproken, ik nies me een ongeluk

enfin, we kunnen mina ook aanstellen als porfielwatch, ik zag er zojuist weer een waarvan ik dacht: wat denkt iemand nu eigenlijk door zo'n profiel te plaatsen
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy, succes de komende tijd dan, want buiten gaat het nu echt polletjes tijd worden. Misschien is dat wel besmettelijk, maar dat merken we dan wel weer. Niemand is verplicht om mee te doen aan een pol hier. De polletjes buiten kunnen we helaas weinig tegen doen. Als je er erg veel last van hebt kun je overwegen om een injectiebehandeling bij een ziekenhuis/huisarts te gaan doen. Kost wat tijd (3-5 jaar), maar de allergie wordt er een stuk minder van over het algemeen.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

ik slik pilletjes, dr vogel en nu en dan neusspray, dat helpt redelijk, maar je make up loopt vrij snel uit met tranende oogies

dus ff bloot dan maar ;)
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

[quote="Babette

Beide dames zullen bij zichzelf te rade moeten gaan met betrekking tot hun gedrag. Wellicht een (CDA)heropvoedingscursus ergens in den lande? :wink: :D

Groetjes en liefs, Babette.[/quote]
wel dan ergens in het zuiden graag. Hier in Veenhuizen is het al vol genoeg zou een "bekende blonde nederlander"schrijven.

Groetjes Bea.
PS beide Dames zijn nu voor de 2de keer eruit ge........ en dan mogen ze ook gerust langer op het strafbankje zitten.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
troeteltrans
Banned Lid

TV-Bea schreef: PS beide Dames zijn nu voor de 2de keer eruit ge........ en dan mogen ze ook gerust langer op het strafbankje zitten.
Ja, maar ik vind het zielig!!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Babette schreef:Beide dames zullen bij zichzelf te rade moeten gaan met betrekking tot hun gedrag. Wellicht een (CDA)heropvoedingscursus ergens in den lande? :wink: :D
Christen-democratisch appel, christen democratisch fruit: katholieke en protestantse appels en peren en ook joodse en islamitische sinaasappels en manderijnen, hindoestaanse mango's, enz. Want de bijbel is volgens zeggen van het christendemocratische fruit een inspiratiebron, geen norm.

voor elk wat wils, behalve mensen die niet gelovig zijn. ze buigen niet naar links of rechts, gisteren zijn ze rechts, vandaag links
Babette schreef:Kunnen we een normen-en-waardendebatje houden, hi,hi! :D :D :D
Dat was toch een debat over wormen-en-naarden?
liefs, Josette
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Mina_ schreef:
TV-Bea schreef: PS beide Dames zijn nu voor de 2de keer eruit ge........ en dan mogen ze ook gerust langer op het strafbankje zitten.
Ja, maar ik vind het zielig!!
zielug?

er zijn 80 miljoen andere fora waar ze gezellig tekeer kunnen gaan

daarnaast, zelf naar gemaakt :wink:
troeteltrans
Banned Lid

Ja maar Joy, die forums zijn toch onvergelijkbaar met trav.org.
Dit is de enige echt warme T gemeenschap op het web... waar je gewaardeerd en gerespecteerd wordt, maakt niet uit hoe of wat voor soort T je bent...en daarbij is de moderatie van dit forum de laatste tijd zo vooruit gegaan, de snelheid waarmee die akelige berichtjes steeds verwijderd werden, dat gun je toch ieder forumgebruiker? Vooral als het dan ook nog soortgenootjes betreft. Maar ja het is al eerder gebleken, solidariteit is in de transenwereld ver te zoeken.
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

Mina_ schreef:<knip>
Dit is de enige echt warme T gemeenschap op het web... waar je gewaardeerd en gerespecteerd wordt, maakt niet uit hoe of wat voor soort T je bent...
<knip>
Misschien wat kort door de bocht, maar dit punt is net datgene waar Mila en Patricia in mijn beleving ernstig tekort schoten.

Fenna
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

fenna69 schreef:Misschien wat kort door de bocht, maar dit punt is net datgene waar Mila en Patricia in mijn beleving ernstig tekort schoten.
lijkt me duidelijk, en hier ben ik het helemaal mee eens.
Mina schreef:Ja, maar ik vind het zielig!!
Vanuit mijn beleving creeert een ieder zhaar eigen werkelijkheid, dus als iemand zich als een "complete asshole" gedraagt, mag die persoon (of personen) verwachten dat daar consequenties aan zitten. Het motto is dus: "bezint eer ge begint!" :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Mina_ schreef:solidariteit is in de transenwereld ver te zoeken.
kom op Mina, alsof die personen voor wie je het zo opneemt zo solidair waren met andere mensen! Als je je misdraagt, moet je op de blaren zitten, toch?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben het helemaal met de laatste spreeksters eens. Als je gewaarschuwd wordt en dan niet dimt - dan vraag je erom. Als je van een forum gekickt wordt en dan terugkomt en -weer- niet dimt - dan vraag je erom.

Zielig? Nee, vind ik niet. Voorlopig heb ik even genoeg van de dames gezien... De rust op dit forum vind ik ook wel wat waard...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gesloten