Mogen Mila en Patricia terugkomen?
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Klopt: we kunnen ons hier allemaal laten wegpesten door twee dames.
We kunnen de dames ook van het forum weghalen en het voor de rest een stuk leesbaarder houden.
15-3 was het geloof ik? 't Lijkt me dat je poll niets aan duidelijkheid te wensen over laat...
In aanvulling hierop het verzoek aan de moderatoren om de nieuwste Mila-kloon weer te verwijderen. Ze laat in haar berichten goed genoeg zien dat ze -totaal- niet bereid is om hier op een normale manier mee te doen. De manier waarop de kloon schrijft bevestigt voor mij alleen maar mijn mening dat het nu nog te vroeg is om ze weer toe te laten.
Groetjes,
Frederique
We kunnen de dames ook van het forum weghalen en het voor de rest een stuk leesbaarder houden.
15-3 was het geloof ik? 't Lijkt me dat je poll niets aan duidelijkheid te wensen over laat...
In aanvulling hierop het verzoek aan de moderatoren om de nieuwste Mila-kloon weer te verwijderen. Ze laat in haar berichten goed genoeg zien dat ze -totaal- niet bereid is om hier op een normale manier mee te doen. De manier waarop de kloon schrijft bevestigt voor mij alleen maar mijn mening dat het nu nog te vroeg is om ze weer toe te laten.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Mina,
Vrede op aarde komt bij mij pas met de kerst. En daarna komen de goede voornemens. Vandaar ook mijn voorstel: opnieuw laten proberen per 1-1-2009.
Groetjes,
Frederique
Vrede op aarde komt bij mij pas met de kerst. En daarna komen de goede voornemens. Vandaar ook mijn voorstel: opnieuw laten proberen per 1-1-2009.
Groetjes,
Frederique
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
-
- Forumdiva
Ik vind dat een ban een ban moet zijn. Als iemand dan weer terug komt op het forum met een andere naam, omdat ip blokkades heel makkelijk te omzeilen zijn, dienen de moderatoren deze persoon onmiddellijk weer te verwijderen. Wat heeft een ban anders voor nut en zin ?
En vrijheid van meningsuiting gelden alleen voor openbaar toegankelijke zaken. Een forum wat een beheerder heeft, mag van de wet gewoon de regels stellen die die persoon wil of wenselijk acht voor de doelgroep.
En vrijheid van meningsuiting gelden alleen voor openbaar toegankelijke zaken. Een forum wat een beheerder heeft, mag van de wet gewoon de regels stellen die die persoon wil of wenselijk acht voor de doelgroep.
-
- Banned Lid
ik weet niet waar je dat gelezen hebt!? Het enigste dat je van mij zult horen/lezen, is dat je ten allen tijde de consequenties van je daden zult moeten accepteren. In dit geval een ban voor een onbepaalde periode. En ik begrijp het eindeloze gezever over een eventuele terugkeer van de beide dames ook niet zo goed. Ze hebben het aan zichzelf te wijten, dus laat ze alsjeblieft vooral eens in de spiegel kijken!Mina_ schreef:Ja het is wel jammer te zien dat zelfs Babette er geen vertrouwen meer in heeft! In een betere wereld
Een betere wereld begint bij jezelf!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Ik zal het nog 1 x uitleggen.
Als iemand een ban krijgt dan kan deze persoon na verloop van tijd terugkeren (ban opheffen).
Voorwaarde is dat deze persoon dan contact met ons opneemt en dan gaan wij met deze in 'gesprek' .
Als voor ons duidelijk is dat de persoon in kwestie het gedrag waarvoor gebanned is niet van plan is te herhalen (lees: zich conform de geldende regels zal gedragen) kan de ban worden opgeheven.
In het geval van de genoemde dames is dit alles niet gebeurd.
Sterker nog, ze komen regelmatig terug met (al dan niet op slinkse wijze) omzeiling van de ban en volharden in het gedrag wat juist de ban heeft opgeleverd.
Gevolg is dan wel dat van onze kant de bereidheid een ban op te heffen steeds kleiner wordt.
(op persoonlijke titel: bij mij is deze bereidheid het nulpunt al heel erg dicht genaderd......ze moeten met heel erg goede argumenten komen wil ik zelfs nog maar overwegen de ban op te heffen)
We hebben het even geprobeerd met tijdelijke bans, maar daar zat dermate veel (administratief) werk aan dat dit geen succes bleek.
Gelet op bovenstaande wil een ban dus (in principe) niet zeggen dat iemand er nooit meer binnen mag......daar zijn mogelijkheden voor, maar bewandel dan wel de 'juiste' weg.
Als iemand een ban krijgt dan kan deze persoon na verloop van tijd terugkeren (ban opheffen).
Voorwaarde is dat deze persoon dan contact met ons opneemt en dan gaan wij met deze in 'gesprek' .
Als voor ons duidelijk is dat de persoon in kwestie het gedrag waarvoor gebanned is niet van plan is te herhalen (lees: zich conform de geldende regels zal gedragen) kan de ban worden opgeheven.
In het geval van de genoemde dames is dit alles niet gebeurd.
Sterker nog, ze komen regelmatig terug met (al dan niet op slinkse wijze) omzeiling van de ban en volharden in het gedrag wat juist de ban heeft opgeleverd.
Gevolg is dan wel dat van onze kant de bereidheid een ban op te heffen steeds kleiner wordt.
(op persoonlijke titel: bij mij is deze bereidheid het nulpunt al heel erg dicht genaderd......ze moeten met heel erg goede argumenten komen wil ik zelfs nog maar overwegen de ban op te heffen)
We hebben het even geprobeerd met tijdelijke bans, maar daar zat dermate veel (administratief) werk aan dat dit geen succes bleek.
Gelet op bovenstaande wil een ban dus (in principe) niet zeggen dat iemand er nooit meer binnen mag......daar zijn mogelijkheden voor, maar bewandel dan wel de 'juiste' weg.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vrijheid van meningsuiting is een heel groot woord. Ik vind dat je nogal wat zegt als je zegt dat Mila/Patricia vanwege hun mening van het forum weggestuurd zijn. Ik geloof daar eerlijk gezegd niet in. Ik geloof eerder dat het vanwege de manier waarop ze met hun mening omgingen is: vrijheid van meningsuiting geeft je niet het recht een ander met je mening weg te pesten.
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
+1! Helemaal mee eens!Joyy schreef:duidelijk toch?
beide hebben bewezen zich niet te kunnen gedragen
kansen genoeg gehad
beide zijn maar om 1 reden hier, te rellen
zit niemand op te wachten, niemand
ik vind dat het forumbeleid zeer soepel is geweest mbt deze 2
er zijn grenzen en die zijn allang bereikt
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela