Mogen Mila en Patricia terugkomen?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gesloten

wat vindt jij?

ja
7
21%
nee
27
79%
HAHA LOL (ja dus)
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 34

troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

"Gevangen in boze gedachten, wat kon je verder van travestie.org verwachten? De overheersende negativiteit heeft alles grotendeels vergald, bijna het hele forum verknald.

Travestie.org heeft zoveel mooie gezichten, laat jezelf niet steeds tot het negatieve richten. Samen kan je de zon in je gevoel laten terugkeren, laten we het daarom in ieder geval nog een keer proberen….."

LOL
troeteltrans
Banned Lid

Afbeelding

kom op mensen een beetje flowerpower
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Mina_ schreef:
johnn schreef:.e.a. op deze manier heeft moeten verlopen en had dat graag ook anders gezien.
Ja ik ook... ik hoop dan ook dat we het snel ook anders zien. Ik zou zeggen begraaf de strijdbijl...(in dit geval wielmoersleutel) schud elkaar de hand, maak een vredesdansje, zand erover...

:)
Ik zou willen dat e.e.a. zo simpel lag, maar en bang dat er iets teveel gepasserd is voor een dergelijke simpele oplossing.
Maar goed, we zullen zien.........ik sluit niets (dus wederom toelaten of niet) op voorhand uit, al zal het laatste woord hier nog niet over gevallen zijn (voor of achter de schermen)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Mina, het lijkt er net op of jij er persoonlijk belang bij hebt dat de ban wordt opgeheven. Bovendien ben je zelf onder je huidige pseudoniem nog korter op het forum dan ik, en je weet alles. Hier klopt echt een en ander niet, en ik zou graag willen dat de moderators uitzoeken wat hier nu precies aan de hand is.
Je lijkt er van alles voor over te hebben om weer als je oude ik naar buiten te mogen komen, toch vind ik dat dat niet kan. Een ban is een ban, ook al zou iemand zich nu wel gedragen. Dat geeft totaal geen garantie naar de toekomst.
Trouwens, zelf ben je ook niet in al je berichten even "vriendelijk" gebleven.
troeteltrans
Banned Lid

Nannette schreef:Mina, het lijkt er net op of jij er persoonlijk belang bij hebt dat de ban wordt opgeheven. Bovendien ben je zelf onder je huidige pseudoniem nog korter op het forum dan ik, en je weet alles. Hier klopt echt een en ander niet, en ik zou graag willen dat de moderators uitzoeken wat hier nu precies aan de hand is.
Je lijkt er van alles voor over te hebben om weer als je oude ik naar buiten te mogen komen, toch vind ik dat dat niet kan. Een ban is een ban, ook al zou iemand zich nu wel gedragen. Dat geeft totaal geen garantie naar de toekomst.
Trouwens, zelf ben je ook niet in al je berichten even "vriendelijk" gebleven.
Ik ben onder mijn eigen naam: mina... al 1,5 jaar. Ja ik heb er wel belang mij want ik ken Mila en Patricia persoonlijk en weet dat ze heel lief zijn!
Nee het is waar dat ik ook af en toe niet even *vriendelijk* ben. Vaak heeft dat dan, net als bij ieder, wel een reden....
We zijn allemaal mensjes tenslotte! :)
troeteltrans
Banned Lid

johnn schreef:
Mina_ schreef:
johnn schreef:.e.a. op deze manier heeft moeten verlopen en had dat graag ook anders gezien.
Ja ik ook... ik hoop dan ook dat we het snel ook anders zien. Ik zou zeggen begraaf de strijdbijl...(in dit geval wielmoersleutel) schud elkaar de hand, maak een vredesdansje, zand erover...

:)
Ik zou willen dat e.e.a. zo simpel lag, maar en bang dat er iets teveel gepasserd is voor een dergelijke simpele oplossing.
Maar goed, we zullen zien.........ik sluit niets (dus wederom toelaten of niet) op voorhand uit, al zal het laatste woord hier nog niet over gevallen zijn (voor of achter de schermen)
ok John is goed... ik wilde al bijna weer gaan *dichten* ;) :D lol
Dank je wel voor je antwoord :)
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Mina_ schreef: want ik ken Mila en Patricia persoonlijk en weet dat ze heel lief zijn!
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat ze NIET heel lief zijn (IRL).
Echter, dat is (kan en zal) nooit een reden zijn om je dan niet aan de regels te hoeven houden.
Een voorbeeldje: Ik heb naast mijn huidige baan ook nog 12,5 jaar als winkelbeveiliger gewerkt.
We kenden daar een verslaafde jongen.
Deze jongen was de vriendelijkheid en de beleefdheid zelve........alleen jatte hij wat los en vast zat.
Als hij dan werd aangehouden was het meneer voor en meneer na en nooit verzet bij aanhouding of lelijk doen tegen ons (en gemeend, want hij was beleefd en vriendelijk).
Je kon hem vanaf 100 meter terugroepen en dan kwam hij terug (met de tekst:"verdorie, ben ik weer gepakt").
We hadden eigenlijk allemaal een beetje een zwak voor hem en het ging ons ook allemaal aan het hart als het weer eens slecht(er) met hem ging.
Toch konden we hem allemaal met droge ogen aanhouden, want dat hij zo aardig was, wilde niet zeggen dat hij dus maar mocht jatten.
(wel was er dan - in afwachting van de politie- altijd wel een bak thee (met veel suiker) voor hem).
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Het probleem van zowel Mila als Patricia ligt veel breder dan alleen Lisa vs Kimmy. Van Mila kan ik me herinneren dat geen enkele getrouwde TS veilig was voor vaak erg negatieve en persoonlijke opmerkingen over die combinatie. Ook Patricia liet zich op dit vlak regelmatig niet onbetuigd. Ik wijs ook nog even naar Joyy die het de afgelopen dagen moest bezuren omdat die zogezegd geen TS zou zijn. Dat is mensen bewust kwetsen - en dat vind ik zeer ongewenst gedrag waar een ban zeer op zijn plek is.

Het probleem ligt dus wel wat breder dan alleen de reactie op een onterechte ban. En je geeft het zelf al aan: de -overgrote- meerderheid ziet ze voorlopig liever niet terug.

N.B: volgens mij haal je nu alles door elkaar door ook sinterklaasrijmpjes en flower-power te gaan posten :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

waaraan ik wil toevoegen dat ik de bewuste opmerkingen idd heb gelezen, en het eigenlijk alleen maar heel sneu vind, voor de schijfster, imo iemand die er verstandig aan doet eigen gedrag eens onder de loep te nemen

magoed, wat mij betreft krijgt die persoon nog 1 kans, en bij het minste geringste bewust kwetsend bedoelde opmerking, acuut een ban, for life
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

johnn schreef:Voorwaarde is dat deze persoon dan contact met ons opneemt en dan gaan wij met deze in 'gesprek' .
Als voor ons duidelijk is dat de persoon in kwestie het gedrag waarvoor gebanned is niet van plan is te herhalen (lees: zich conform de geldende regels zal gedragen) kan de ban worden opgeheven.
Het lijkt me beter om bovenstaande weg te bewandelen; anders is het mijns inziens inconsequent beleid.

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Joyy schreef:waaraan ik wil toevoegen dat ik de bewuste opmerkingen idd heb gelezen, en het eigenlijk alleen maar heel sneu vind, voor de schijfster, imo iemand die er verstandig aan doet eigen gedrag eens onder de loep te nemen

magoed, wat mij betreft krijgt die persoon nog 1 kans, en bij het minste geringste bewust kwetsend bedoelde opmerking, acuut een ban, for life
Joyy, je slaat hier zo de spijker op "zhaar" kop he....
Al dat gedoe over aanvallen en kwetsen en zo, lange tenen vind ik het. Als je het uit de dynamiek trekt van hoe de discussies verlopen zijn, kun je Mila en Patricia heel wat nadragen. Maar als je, zoals jij hier, wat de schrijfster schrijft bij de schrijfster laat, kun je eruit halen wat voor jou van waarde is. Wat geschreven wordt zegt altijd alles over de schrijver en soms iets over de beschrevene.
Babette schreef:Het lijkt me beter om bovenstaande weg te bewandelen; anders is het mijns inziens inconsequent beleid.
Zoals al eerder aangegeven in dit draadje, niet het eerste voorbeeld van inconsequent beleid. Door Mina, die zich niet verveelt als je het mij vraagt, maar zo lief is om deze discussie te starten, voor de betrokkenen, maar ook voor dit verziekte forum. Van mij was het niet meer gekomen, ik acht de kans groter dat Mila zwanger wordt dan dat ze hier terugkeert. En dat ze erom zou gaan vragen is onwaarschijnlijker dan dat haar lover zwanger wordt.

Sticky
Vrouw
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Bij aanvallen en kwetsen is het gewoon een persoonlijk iets hoe jij het ervaart, maar als iemand bewust groepen mensen gaat beledigen, waarop dan misschien maar 1 persoon reageert, lijkt het soms ook persoonlijk te worden. Maar in het algemeen was het gewoon niet prettig hoe de sfeer werd.
En dit forum is echt nog niet verloren, en is de waarde ook niet kwijt. Een tijdje wat minder berichten, is dat nu zo een ramp ?

En dat alles al geschreven is daar geloof ik ook niet in. Heel de samenleving is in beweging, altijd, zo ook de t* community.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

je begrijpt me niet helemaal sticky, ik kan het weliswaar prima hebben die opmerkingen,want ze slaan totaal nergens op, erg sfeervol wordt het forum er echter niet van als het alleen maar daarom gaat

dat zowel mila als patricia ooit zinvolle bijdragen hebben gegeven is geen vrijbrief om je zo te gedragen

zo snel 1 van die 2 of allebei hier terug komen is er binnen een dag weer een hoop gelazer, om niks, voegt niets toe, brengt niemand ergens, is nergens constructief

toelaten? ok best, onder de voorwaarden dat de eerste mistap de allerlaatste is

dat is zowat hetzelfde als niet toelaten gezien geschiedenis van beide dames

ze kunnen zich simpelweg niet normaal gedragen

kortom, waarom nog toelaten?
troeteltrans
Banned Lid

Sticky bedankt voor de positieve vibes!

En aan de anderen de vraag: je hebt vast geen planten of bloemen in je huiskamer staan?

Nou ja... zoals het er nu uitziet... 5 stemmen waren voor de opheffing van de ban van Mila en Pat.... uit onderstaande bijdragen blijkt dat ook Irene en Sticky het daar mee eens zijn..dat is dus 7 stemmen, dan mijn stem nog =8. Natuurlijk willen Mila en Patricia ook stemmen maar dat kunnen ze niet vanwege de ban, dat zorgt voor een oneerlijke uitkomst... bij elkaar wordt dat 10... er zijn vast nog wel leden die mee willen doen met deze nieuwe positieve transhippy vibes!
troeteltrans
Banned Lid

Nannette schreef:Bij aanvallen en kwetsen is het gewoon een persoonlijk iets hoe jij het ervaart, maar als iemand bewust groepen mensen gaat beledigen
Nou ik kan me geen beledigingen herinneren hoor... dat ontstond pas na de ban. Logisch ook, als je weet wat een ban met je doet, trauma's hou je er aan over. Om een voorbeeld te noemen... ik heb eens toestemming gevraagd voor het TS forum, en ben toen geweigerd ! :o :o Daar heb ik maanden last van gehad. Je wilt niet weten hoe sterk zoiets in je prive leven doorwerkt :D :lol: 8)
Gesloten